Leuk een meisje! ^^ Nu idd lekker gaan shoppen!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jaaaaa waaaaaahhhhh!!Zo raar om het te weten! Vanmiddag meteen shoppen met mn moeder
Ik gooi het topic dicht maar zit op mn telefoon dus zou iemand anders een nieuw topic willen openen
Ik begin langzaamaan ook een beetje nieuwsgierig te wordenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:07 schreef bellelena het volgende:
Nu word ik toch ook best wel nieuwsgierig...![]()
Je staat al eerste in het lijstje! Dus binnen een paar weekjes, dan weet je het ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ophelia, daar is ze dan eindelijk!![]()
Gefeliciteerd!
Veel mijlpalen, hurray
Leuk L0t, een meisjeHebben jullie al een naam in gedachten?
[..]
Ik begin langzaamaan ook een beetje nieuwsgierig te worden
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:07 schreef Logician78 het volgende:
Klinkt goed, LogiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou helemaal super zijn als je de opleiding door hen vergoed krijgt
Ik duim voor je
![]()
Jij bent echt zo rustig en geduldig dat ik je langzaamaan een beetje eng begin te vindenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begin langzaamaan ook een beetje nieuwsgierig te worden
Ik ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:10 schreef Incantrix het volgende:
(Coco, ik lurkte jullie namen, en ze zijn zo! Jullie jongensnaam is ook de onze, mocht dit onverhoopt toch een jochie zijn gebruiken we 'm alsnog
ik ben écht heel benieuwd of je een meisje of een jongetje krijgt
)
Gefeliciteerd en welkom!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:13 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hee hoi hallo
Ik kom me hier ook weer eens melden.
Na 2 miskramen eerder dit jaar, is het nu voor de derde keer raak!
Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en met 6 weken hebben we een kloppendgezien! Mèn wat waren we blij!!
Ik wil nog niet te hard juichen, maar voor nu voel ik me prima! Lekker misselijk, maar nog niet hoeven![]()
Even een algemenevoor alle mijlpalen en Ophelia gefeliciteerd!
Lot een meisje!
Thnxquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwdEn ik ben ook wel blij met onze namen
Benieuwd welke we straks moeten gebruiken
Succes met jezelf vooruit branden
Belle, schei uit! Ik zag mezelf al bovenaan staan ja. Gaat ineens wel heel erg hard
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:13 schreef Vulpenballetje het volgende:
Hee hoi hallo
Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en met 6 weken hebben we een kloppendgezien! Mèn wat waren we blij!!
Ik wil nog niet te hard juichen, maar voor nu voel ik me prima! Lekker misselijk, maar nog niet hoeven![]()
Lot een meisje!
Eng?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef Spirit82 het volgende:
Jij bent echt zo rustig en geduldig dat ik je langzaamaan een beetje eng begin te vinden
Onze naam voor een meisje stond ook al veel eerder vast dan die voor een jongenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef L0t.. het volgende:
Coco, ja wel wat ideeën maar niet zo duidelijk als voor een jongen, daar stond de naam eigenlijk wel voor vast. Achja, tijd genoeg nog!
Ik weet het niet, maar je komt gewoon zo sereen over, ofzo. Sorry ik ben een tikje hyperquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vulpenballetje, welkom![]()
En drie maal is scheepsrecht, toch?
En sowieso al hurray voor je knipper
[..]
Eng?Nee joh, ik zit pas op 39 weken. En het niet-weten van het geslacht vind ik gewoon heel leuk, weet niet waarom, maar gewoon geen last gehad van nieuwsgierigheid. Wel benieuwd hoor, maar het is niet alsof het aan me knaagt ofzo.
Wij vinden/vonden meisjesnamen juist lastiger, daar hebben we altijd veel langer over gedaan. Stef hadden we al heel snel (maar die had ik al jaren in mijn hoofd en heeft ook een persoonlijke betekenis), Gabriël stond al op ons lijstje als eventuele tweede naam dus was heel makkelijk toen hij een engel bleek, nu is het een meisje en zijn we er eigenlijk nog steeds niet helemaal uitquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Onze naam voor een meisje stond ook al veel eerder vast dan die voor een jongenJongensnaam staat eigenlijk pas ongeveer een week vast. Vond ik ook veel moeilijker om te bedenken.
Er is sowieso een namentopic in OUD. Maar ik heb die van mij laatst genoemd in het buiken-topic.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
Waar lurk je namen? Verder ben ik niet nieuwsgierig hoor
Oh, ik heb ook wel mijn stress-momenten hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet het niet, maar je komt gewoon zo sereen over, ofzo. Sorry ik ben een tikje hyperHet tegenovergestelde zeg maar, vandaar dat ik er een tikje jaloers op ben misschien...
Namen met een persoonlijke betekenis zijn sowieso mooi. Of met een diepere betekenis, zoals jullie Gabriëlquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:25 schreef Incantrix het volgende:
Wij vinden/vonden meisjesnamen juist lastiger, daar hebben we altijd veel langer over gedaan. Stef hadden we al heel snel (maar die had ik al jaren in mijn hoofd en heeft ook een persoonlijke betekenis), Gabriël stond al op ons lijstje als eventuele tweede naam dus was heel makkelijk toen hij een engel bleek, nu is het een meisje en zijn we er eigenlijk nog steeds niet helemaal uitAls G geleefd had zou hij ook al de jongensnaam die we nu hebben gekregen hebben.
Check, en ik heb niet eens een dikke buik nog.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:11 schreef Estrys het volgende:
Ik boer de hele dag door Logi, niet alleen bij het bukken
Hee hoi hallo
Lot een meisje!
dankjulliewel voor het warme welkom!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef papillion het volgende:
Vulpenballetje gefeliciteerd en welkom! Wil je er ook bij de OP?
Lot. wil je meisje bij je naam hebben staan?
Hee hoi hallo
Lot een meisje!
Oeps!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:59 schreef Logician78 het volgende:
Datum voor de OP voor Sparkling 1 juni 2013
edit: ik neem aan dat je 2013 bedoelde ipv 2012![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |