quote:Op donderdag 1 november 2012 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen me moedertje, of moeke of zwangere huismus noemenDie mensen moeten allemaal dood!!
Helemaal goed. Sorry, had niet in de gaten dat je keuze al lang gemaakt had. Dacht dat het een van de overwegingen was. En ik weet het ook niet zeker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hou je mondquote:Op donderdag 1 november 2012 17:59 schreef Logician78 het volgende:
![]()
ps: de koetjes repen zijn in de aanbieding bij de c1000
![]()
![]()
dat is nou net iets waar ik de laatste tijd veel over na zit te denken. kan ik iemand als voogd benoemen voor mocht er iets met mij gebeuren? ik dacht namelijk zelf van welquote:Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Na de geboorte regel je gewoon het gezag, en dat gaat hier inderdaad zsm, dat vind ik inderdaad heel belangrijk.
Stel ik vouw me om een boom, dan moet J gewoon zonder gezeik zn kind kunnen opvoeden en bij zich houden.
Ja je mag iemand de voogdij geven als er iets met jou en eventueel andere voogd (meestal de vaderquote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is nou net iets waar ik de laatste tijd veel over na zit te denken. kan ik iemand als voogd benoemen voor mocht er iets met mij gebeuren? ik dacht namelijk zelf van wel
Of bij de notaris? Daar moet je dat toch vastleggen? Als jullie beide iets overkomt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:22 schreef ohnee het volgende:
[..]
Ja je mag iemand de voogdij geven als er iets met jou en eventueel andere voogd (meestal de vader) iets overkomt. Deze mag het trouwens wel weigeren als hij/zij het niet wil op dat moment geloof ik. Dus als je bv je zus aansteld als 'reservevoogd" maar zij kan er op het moment dat het nodig is niet voor zorgen of het niet meer willen, dan kan het zijn dat er wordt bepaald dat het kind alsnog naar een tehuis of weet ik wat moet.. Heb er ooit een folder over gelezen maar weet niet meer exact hoe het nou zat. Misschien kan je een folder opvragen bij het gemeentehuis?
Ik heb dat via de notaris gedaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is nou net iets waar ik de laatste tijd veel over na zit te denken. kan ik iemand als voogd benoemen voor mocht er iets met mij gebeuren? ik dacht namelijk zelf van wel
ik heb als enige de voogdij.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:22 schreef ohnee het volgende:
[..]
Ja je mag iemand de voogdij geven als er iets met jou en eventueel andere voogd (meestal de vader) iets overkomt. Deze mag het trouwens wel weigeren als hij/zij het niet wil op dat moment geloof ik. Dus als je bv je zus aansteld als 'reservevoogd" maar zij kan er op het moment dat het nodig is niet voor zorgen of het niet meer willen, dan kan het zijn dat er wordt bepaald dat het kind alsnog naar een tehuis of weet ik wat moet.. Heb er ooit een folder over gelezen maar weet niet meer exact hoe het nou zat. Misschien kan je een folder opvragen bij het gemeentehuis?
Oh god Koetjesrepen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:59 schreef Logician78 het volgende:
![]()
ps: de koetjes repen zijn in de aanbieding bij de c1000
![]()
![]()
Mijn hele cursusgroep zat te kwijlen boven mijn tas vanmorgenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:44 schreef Ticootje het volgende:
Koetjesrepennepchocola
Ik moet chocoletters!!! Van die pure!
En daarna naar mijquote:Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je stuurt ze daarna door naar zoetermeer toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Zaten zij daar?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef Logician78 het volgende:
Geheel offtopic maar ben zo pissig
Spen was met de middelste naar fctwente met de kidsclubkaart, gooien een aantal denbosch supporters gewoon tot 2 maal toe van die grote vuurwerkbommen in het ouder kind vak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |