Hier ga je al de fout inquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben trouwens vrouw en neuk niet vaak genoeg
fobo stormloop reactiequote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef Luxuria het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef Luxuria het volgende:
Neuken?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef Luxuria het volgende:
Omdat niemand op FOK! neuktquote:
Hoeveel DM's heb je al gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef Luxuria het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef Ffleamig het volgende:
Ik neuk me helemaal een slag in de rondte maar goed ik ben dan ook Ffleamig
Waarschijnlijk ben je gewoon nog maagd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef Ffleamig het volgende:
Ik neuk me helemaal een slag in de rondte maar goed ik ben dan ook Ffleamig
Integendeel, van alle vrouwen die ik ooit heb geneukt is er niet een bij die mij niet de beste neuker vind die ze ooit hebben gehadquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon nog maagd.
In je dromen, ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Integendeel, van alle vrouwen die ik ooit heb geneukt is er niet een bij die mij niet de beste neuker vind die ze ooit hebben gehad
Alle lijkt me ook wat sterk.quote:
Ah, weer pauze in de postkamer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Integendeel, van alle vrouwen die ik ooit heb geneukt is er niet een bij die mij niet de beste neuker vind die ze ooit hebben gehad
Ik heb wel eens een vrouw gedaan die een huis van me kwam bekijken dat te koop stond, we werden bijna betrapt door haar vriend die tien minuten later onverwachts kwam binnen stappen, alhoewel ik denk dat hij donders goed wist wat er gebeurt was, haar verhitte hoofd, haren in de war, kleding verfrommeld en mijn grimas en puike uiterlijk zullen zelfs de meest domme man niet ontgaan zijn. Wat had die vrouw grote en mooie borsten zegquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:04 schreef BoxerY het volgende:
Ik heb het met Ffleamig gedaanHij heeft me eerst een rondleiding door z'n huis gegeven en vervolgens heeft hij me alle hoeken van het huis laten zien
Ik weet niet hoe et kwam.. Eerlijk gezegd ben ik gewoon 100% hetero.. Maar hij was zo aantrekkelijk!! Wanneer weer, Ffleamig?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:30 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vrouw gedaan die een huis van me kwam bekijken dat te koop stond, we werden bijna betrapt door haar vriend die tien minuten later onverwachts kwam binnen stappen, alhoewel ik denk dat hij donders goed wist wat er gebeurt was, haar verhitte hoofd, haren in de war, kleding verfrommeld en mijn grimas en puike uiterlijk zullen zelfs de meest domme man niet ontgaan zijn. Wat had die vrouw grote en mooie borsten zeg
Ik heb zin in je Luxuria, je zei net dat je seks tekort komt, now I'vve got news for you baby, I got plenty to givequote:
Oke is goed, dan zet ik hier een recensie neerquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb zin in je Luxuria, je zei net dat je seks tekort komt, now I'vve got news for you baby, I got plenty to give
Binnenkort komen we achter de waarheid.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oke is goed, dan zet ik hier een recensie neer![]()
Okee deal, gooi er maar vast een washandje en een scheermesje langs en oefen je hoge tonen een beetje van tevoren wil je? Veder nog specifieke wensen voor, tijdens of na de daad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel wil weten hoe slecht goed je echt bent.
Gast, de enige gleuf die jij ooit hebt bemind is deze:quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Okee deal, gooi er maar vast een washandje en een scheermesje langs en oefen je hoge tonen een beetje van tevoren wil je? Veder nog specifieke wensen voor, tijdens of na de daad?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, de enige gleuf die jij ooit hebt bemind is deze:
[ afbeelding ]
Als jij de verwachting waarmaakt dat je zo geweldig bent in bed, heb ik verder geen wensen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Okee deal, gooi er maar vast een washandje en een scheermesje langs en oefen je hoge tonen een beetje van tevoren wil je? Veder nog specifieke wensen voor, tijdens of na de daad?
Ik praat slechts in lichte verwondering en met de jaren stijgende trots de complimenten na die ik krijg van de vrouwen die ik mag beminnen, ik ben ze stuk voor stuk eeuwig dankbaar zoals ik jou ook dankbaar zal zijn voor je aangeboden lichaamquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als jij de verwachting waarmaakt dat je zo geweldig bent in bed, heb ik verder geen wensen.
Kan ik je ook ff charteren voor een proefritje?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als jij de verwachting waarmaakt dat je zo geweldig bent in bed, heb ik verder geen wensen.
Hahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kan ik je ook ff charteren voor een proefritje?
Jaja nu niet terugkrabbelen he! Je vindt jezelf ook helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik praat slechts in lichte verwondering en met de jaren stijgende trots de complimenten na die ik krijg van de vrouwen die ik mag beminnen, ik ben ze stuk voor stuk eeuwig dankbaar zoals ik jou ook dankbaar zal zijn voor je aangeboden lichaam
Staat er nou jaja of lach je me uit?quote:
Mijn PM en DM knopjes zitten daar -->quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef Luxuria het volgende:
hihi mallerd, das een ander knopjequote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Mijn PM en DM knopjes zitten daar -->
Is het al weer uit met je vriendinquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat opperde ik laatst ook al bij iemand anders, maar die weigerde een review te schrijven over Ffleamigquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel wil weten hoe slecht goed je echt bent.
Probeer je paard anders een keer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |