Je waardigheid meenemen is in ieder geval geen optiequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Ik ben ergens uitgenodigd, maar nu moet ik me gaan voorstellen aan hen in vijf minuten aan de hand van een voorwerp dat ik moet meenemen.......dat vind ik nog wel lastig om te verzinnen...tips iemand?
Voor wat voor een soort baan is datquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Ik ben ergens uitgenodigd, maar nu moet ik me gaan voorstellen aan hen in vijf minuten aan de hand van een voorwerp dat ik moet meenemen.......dat vind ik nog wel lastig om te verzinnen...tips iemand?
Bij Lush zeker? Sommige mensen hadden toen een moodboard gemaakt. Is 1 voorwerp maar je kan veel meer over jezelf laten zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Het gaat om een baan bij een uitvaartbedrijf. De baan is als ondersteuning van eigenlijk alles en iedereen. Veel regelwerk, ad hoc en sociaal natuurlijk. Ze hebben veel reacties gehad en willen zo op een snelle manier meerdere mensen tegelijk leren kennen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Voor wat voor een soort baan is dat
Neem een mooie stijlvolle urn mee XD of om te laten zien dat je echt passie, doorzettingsvermogen hebt en kan plannen een hele grafsteen laten bezorgen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het gaat om een baan bij een uitvaartbedrijf. De baan is als ondersteuning van eigenlijk alles en iedereen. Veel regelwerk, ad hoc en sociaal natuurlijk. Ze hebben veel reacties gehad en willen zo op een snelle manier meerdere mensen tegelijk leren kennen.
Heb je geen sierraad ofzo dat je veel draagt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het gaat om een baan bij een uitvaartbedrijf. De baan is als ondersteuning van eigenlijk alles en iedereen. Veel regelwerk, ad hoc en sociaal natuurlijk. Ze hebben veel reacties gehad en willen zo op een snelle manier meerdere mensen tegelijk leren kennen.
En dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Heb je geen sierraad ofzo dat je veel draagt?
Goed idee. Ik hou van kamperen. Alleen niet van rond reizen, maar daar is wel een mouw aan te passen. Danke.quote:zaterdag 3 november 2012 @ 21:35 • 86
Tinkepink
Een tent. Op den bonnefooi reizen eist ad hoc regelwerk, flexibiliteit en sociaal benul. Moet je wel van kamperen houden natuurlijk
Ik vind dat wel een goede! En dan de tent ter plekke in 5 minuten opbouwen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Een tent. Op den bonnefooi reizen eist ad hoc regelwerk, flexibiliteit en sociaal benul. Moet je wel van kamperen houden natuurlijk
Hun sollicitatiemethode. En als je daar niet aan mee wilt doen, dan geen baan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt wat is next? Gezellig een stukje cabaret op je sollicitatiegesprek? "Ik ben annie, 32 jaar en ik doe 'meep meep' na"?
We zijn toch met z'n alle gek geworden als je met je knuffel naar een sollicitatiegesprek moet omdat het zo lekker veel over je verteld? Kom nou toch.
Dan maar geen baan. Ze hadden van mij een dikke vinger gekregen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hun sollicitatiemethode. En als je daar niet aan mee wilt doen, dan geen baan.
Als je er zoveel moeite mee zou hebben, dan past de bedrijfscultuur natuurlijk ook totaal niet bij je. Solliciteren lijkt me dan sowieso een beetje nutteloosquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan maar geen baan. Ze hadden van mij een dikke vinger gekregen.
Dat hoor je pas achteraf he.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je er zoveel moeite mee zou hebben, dan past de bedrijfscultuur natuurlijk ook totaal niet bij je. Solliciteren lijkt me dan sowieso een beetje nutteloos
Bijzonder dat je bent uitgenodigd. De uitvaartwereld is nogal 'eigen' namelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Achterlijk is het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het maar achterlijk.... maar goed wie ben ik![]()
Wat voor functie is het eigenlijk?
Heb jij al wat gehoord eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt wat is next? Gezellig een stukje cabaret op je sollicitatiegesprek? "Ik ben annie, 32 jaar en ik doe 'meep meep' na"?
We zijn toch met z'n alle gek geworden als je met je knuffel naar een sollicitatiegesprek moet omdat het zo lekker veel over je verteld? Kom nou toch.
Die kun je natuurlijk ook meenemen en uitleggen waarom dat zoveel over je vertelt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan maar geen baan. Ze hadden van mij een dikke vinger gekregen.
Dit vind ik wel een beetje een naïeve insteek. Jij verwacht namelijk (terecht) een eerlijke en rechtvaardige werkomgeving maar hoezo denk je dat de realiteit er ook zo uitziet? Denk je niet dat (ook) in het bedrijfsleven het recht van de sterkste/sluwste geldt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:06 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom zou je dan in je werk zomaar dingen moeten kunnen die je nog nooit eerder gedaan hebt, en dan niet vrijblijvend nee met een enorme berg verantwoording. Als het niet goed gaat ligt het aan jou.
Dat is een beetje hetzelfde als iemand die nog nooit geskied heeft een berg afduwen en achteraf hem de schuld geven als hij een verzwikte enkel heeft. En dan zeggen dat had je van tevoren maar moeten weten...
nou ja ik vind van wel, belachelijke dingen doen op een sollicitatiegesprek.quote:Op zondag 4 november 2012 00:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Achterlijk is het in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |