Da's mooi. Ik ook dinsdag een gesprek bij 'n uitzendbureau voor een betrekking als administratief medewerker. Het loon is armetierig met 8,86 bruto per uur maar uiteraard beter dan werkloosheid en het geeft weer een gezond werkritme.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft dinsdag ook een gesprek... Functie bij een bank via uitzendbureau...
Zegt me zo niets, maar desalniettemin succes gewenst!quote:
Mensen die een lening willen hebben, daar de aanvraag van beoordelen of ze hem wel kunnen/mogen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zegt me zo niets, maar desalniettemin succes gewenst!
Ben je omkoopbaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die een lening willen hebben, daar de aanvraag van beoordelen of ze hem wel kunnen/mogen.
Ah, ik snap het. Wel interessant, krijg je waarschijnlijk ook een paar bizarre gevallen denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die een lening willen hebben, daar de aanvraag van beoordelen of ze hem wel kunnen/mogen.
Succes! Waar ga je op solliciteren?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo heb je een jaar niks en zo wordt je vandaag 2 keer gebeld
Beiden moet ik maandag terugbellen. En dan hoop ik zo snel mogelijk 2 sollicitatiegesprekken te hebben
Ja, maar niet te betalenquote:
Oh jazeker. Genoeg mensen voorbij zien komen waarvan ik mij afvraag hoe ze het in godsnaam bedenken om NOG een keer geld te lenenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, ik snap het. Wel interessant, krijg je waarschijnlijk ook een paar bizarre gevallen denk ik.
Tjah, een gat graven om het andere mee te vullen zeg maarquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jazeker. Genoeg mensen voorbij zien komen waarvan ik mij afvraag hoe ze het in godsnaam bedenken om NOG een keer geld te lenen
- Coordinator postbezorging (40 uur)quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes! Waar ga je op solliciteren?
Ja dat klopt. Maar als je geen werk wilt dan volg je mn tip toch niet op. Succes verder hequote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef YebCar het volgende:
[..]
je zegt toch :
[..]
Dus jij werkt bij een externe call center bedrijf. Maar je verwijst werkzoekende door naar zorgverzekeraars?
Afwisselend, succes!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
- Coordinator postbezorging (40 uur)
- administratief medewerkster (25 uur)
Is echt afhankelijk van het type werk wat je gaat doen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Ik ben ergens uitgenodigd, maar nu moet ik me gaan voorstellen aan hen in vijf minuten aan de hand van een voorwerp dat ik moet meenemen.......dat vind ik nog wel lastig om te verzinnen...tips iemand?
Wtf?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
nu moet ik me gaan voorstellen aan hen in vijf minuten aan de hand van een voorwerp dat ik moet meenemen
Ja kloptquote:
Iets wat belangrijk voor je is? Of bijv. iets wat typisch voor jou is zoals iets kleurigs of iets wat je in het dagelijks leven gebruikt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Ik ben ergens uitgenodigd, maar nu moet ik me gaan voorstellen aan hen in vijf minuten aan de hand van een voorwerp dat ik moet meenemen.......dat vind ik nog wel lastig om te verzinnen...tips iemand?
ik heb dat eens moeten doen aan de hand van mn sleutelbos. dat je je sleutels gebruikt om te vertellen waar ze van zijn en waarom ze belangrijk zijn etcquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |