je zegt toch :quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef Elvi het volgende:
Even een reactie nav reacties op mijn tip:
- callcentre ervaring hoeft niet. Had ik namelijk ook niet
- ik zei niet dat het om een ' kleine verzekeraar' gaat, ik zei dat het om een redelijk klein bedrijf gaat. Het is een extern bedrijf namelijk en ze nemen mensen aan via tempo team en randstad,
Dus jij werkt bij een externe call center bedrijf. Maar je verwijst werkzoekende door naar zorgverzekeraars?quote:Tip: veel zorgverzekeraars zoeken nu mensen voor het eindejaarswerk. Veel klanten stappen over/ bellen voor informatie/ veranderen van pakketten. Het is dus superdruk en alleen al bij mijn werkgever nemen ze 450 mensen aan (en zo groot is het bedrijf niet...) Je hebt dan toch weer voor 2 of 3 maanden werk
Reden?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef Leonos het volgende:
Verdomme afgewezen. Tyfus hoeren gezeik allemaal
Join the club.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef Leonos het volgende:
Verdomme afgewezen. Tyfus hoeren gezeik allemaal
Succes auto!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net een vacature gezien die mij zoooo leuk lijkt! Meteen even een brief geschreven en nu maar duimen!Het is een zwangerschap- / ouderverlof voor een half jaartje (parttime), maar dat zou prima zijn...!
Als account manager regio brabant. Kende de regio niet goed genoeg. Wil die boeren niet eens kennenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Join the club.
Waarop hebben ze je afgewezen?
Nou nouquote:Op donderdag 1 november 2012 23:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als account manager regio brabant. Kende de regio niet goed genoeg. Wil die boeren niet eens kennen
Op een moment wil je elke baan die voor je voeten komt denk ik. Maar ik houd me bij waar mijn hart ligt. Al een keer een uitstap gemaakt naar een andere functie en dat werd niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:17 schreef wesleydie het volgende:
Al na tig vacatures en gesprekken afgewezen, heb nu een vacature lopen als productiemedewerker, maar daar zal wel weer een Pool naartoe gaan.
Heb wel via studentenwerk nog een vacature lopen ook, waarbij je dagklusjes kunt doen. Duimen dat, dat wat wordt.
Helemaal mee eens, ik had gewoon op mijn 11de een betere beslissing moeten nemen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Die zijn gewoon slimmer dan jij en wel bereid om werk te verrichten waar ze niet voor hebben geleerd. Zo'n houding zou jij je ook moeten aanmeten, als je snel werk wil vinden.
Helemaal mee eens. Het is vaak meer een grondhouding. Je ziet het al gauw als er groepswerk moet worden verricht in een opleiding. Wie voelt zich verantwoordelijk voor het gezamenlijke resultaat, wie neemt leiding, wie toont initiatief? Het zijn steevast dezelfde personen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, maar zaken als 'leidinggeven' is iets wat je simpelweg moet doen. Daar kan je wel wat trainingen in volgen maar is toch met name een karaktereigenschap. En zo zijn er wel meer skills waar je niet voor kan leren.
Schrap die mavo van je CV. Begin je overzicht met opleidingen pas vanaf het moment dat het relevant wordtquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik blijf het lastig vinden als je keihard ondanks je cv voor dingen gewijgerd wordt. Mijn laatste sollicitatie is aan mij voorbij gegaan aan een collega zonder publicaties (ik heb er 4) zij heeft als vooropleiding een universiteit in polen waar ze psychologie aan gestudeerd heeft. Ik heb als vooropleiding mavo...
Maar wat ik dan wel weer vervelend vind is dat het blijkbaar niet uitmaakt wat je gepresteerd hebt in je voorgaande traject maar dat men je altijd blijft afrekenen op die fucking mavo die ik 14 jaar geleden heb gedaan. Ik merk dat bij zoveel gesprekken.. jij hebt mavo dus je kunt geen talen. Of jij hebt mavo dus je hebt een rekenkundige achterstand. Of jij hebt mavo dus het is uberhaubt belachelijk dat je verder gestudeerd hebt.
Mavo blijft aan mij kleven ondanks ik nu doctor ben... en dat is best wel eens naar. Hoe de fuck kon ik weten op mijn 11de dat ik tot meer in staat was....
Ik denk dat ik me nu er maar bij neer moet leggen dat ik ergens ladders in elkaar ga zetten maar makkelijk vind ik het niet.
Zou ik juist niet doen. Sowieso zou ik eerst proberen na te gaan in hoeverre dat het punt is waarop ik afgewezen word. Mocht het een mogelijk obstakel zijn, dan zou ik mijn voorgeschiedenis in mijn brief toelichten en mijn positieve eigenschappen ermee laten zien. Reken maar dat veel mensen bewondering zullen hebben voor zijn doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Schrap die mavo van je CV. Begin je overzicht met opleidingen pas vanaf het moment dat het relevant wordt.
Si. Maar als hij *denkt* dat die mavo het probleem is, is de eenvoudigste oplossing die mavo niet te vermelden. Als er gevraagd wordt naar doorzettingsvermogen oid is het wel weer een goed handvat, vooral in een gesprek, om daarover een goed verhaal te houden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zou ik juist niet doen. Sowieso zou ik eerst proberen na te gaan in hoeverre dat het punt is waarop ik afgewezen word. Mocht het een mogelijk obstakel zijn, dan zou ik mijn voorgeschiedenis in mijn brief toelichten en mijn positieve eigenschappen ermee laten zien. Reken maar dat veel mensen bewondering zullen hebben voor zijn doorzettingsvermogen.
Vergeet niet dat Bosbeetle al gepromoveerd is en zich academisch bewezen heeft. Die promotieplek heeft hij toch ook gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |