Deze week of komende week?quote:
Verander de TT dan maar in iets wat jou passender lijkt. Ik moet morgen nog 6 uur werken.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef sp3c het volgende:
wat wil je met zo'n TT
ik moet nog een hele dag
Zie wel, van het weekend iig ff koekeloeren bij het RMO in Leiden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze week of komende week?
Doe je iets leuks/ga je iets leuks doen?
Daar hebben ze alleen maar oude ' zooi'quote:Op donderdag 1 november 2012 22:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zie wel, van het weekend iig ff koekeloeren bij het RMO in Leiden.
Ik ben gewoon gevoelig voor groepsdruk.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Jij durft hier toch wel te gast-modden
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen maar oude ' zooi'
Groepsdruk van een persoontjequote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gevoelig voor groepsdruk.
quote:
Nee, niet voor iets specifieks. Vind alles mooi.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voorspelbare reaktie
![]()
Nog iets bijzonders, de tentoonstelling over Egypte soms?
Ik heb zelf heel eerlijk gezegd weinig met de tijden voor de middeleeuwenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, niet voor iets specifieks. Vind alles mooi.
Werd er zo emotioneel door, die moest gequote wordenquote:
Dat, ook dat "niet rook" topic... mijn god.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
mogguh, kan iemand een slotje doen op dat topic "bezuinigingen luchtmacht"? Zoveel trollende lui heb ik al een tijdje niet meer bij elkaar gezien.
Ik wilde er nog iets van maken, maar toen de Rafale, een MiG en zelf de Harrier als optie werden overwogen haakte ik afquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, ook dat "niet rook" topic... mijn god.
En toen de al 6 jaar uit dienst gestelde F14 voorbij kwam ging bij mij helemaal het licht uit...quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde er nog iets van maken, maar toen de Rafale, een MiG en zelf de Harrier als optie werden overwogen haakte ik af
Toen werd geroepen dat de KM weer een vliegkampschip zou moeten krijgen, toen ging het lichtje al half op zwartquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
En toen de al 6 jaar uit dienst gestelde F14 voorbij kwam ging bij mij helemaal het licht uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |