Deze week of komende week?quote:
Verander de TT dan maar in iets wat jou passender lijkt. Ik moet morgen nog 6 uur werken.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef sp3c het volgende:
wat wil je met zo'n TT
ik moet nog een hele dag
Zie wel, van het weekend iig ff koekeloeren bij het RMO in Leiden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze week of komende week?
Doe je iets leuks/ga je iets leuks doen?
Daar hebben ze alleen maar oude ' zooi'quote:Op donderdag 1 november 2012 22:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zie wel, van het weekend iig ff koekeloeren bij het RMO in Leiden.
Ik ben gewoon gevoelig voor groepsdruk.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Jij durft hier toch wel te gast-modden
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen maar oude ' zooi'
Groepsdruk van een persoontjequote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gevoelig voor groepsdruk.
quote:
Nee, niet voor iets specifieks. Vind alles mooi.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voorspelbare reaktie
![]()
Nog iets bijzonders, de tentoonstelling over Egypte soms?
Ik heb zelf heel eerlijk gezegd weinig met de tijden voor de middeleeuwenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, niet voor iets specifieks. Vind alles mooi.
Werd er zo emotioneel door, die moest gequote wordenquote:
Dat, ook dat "niet rook" topic... mijn god.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
mogguh, kan iemand een slotje doen op dat topic "bezuinigingen luchtmacht"? Zoveel trollende lui heb ik al een tijdje niet meer bij elkaar gezien.
Ik wilde er nog iets van maken, maar toen de Rafale, een MiG en zelf de Harrier als optie werden overwogen haakte ik afquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, ook dat "niet rook" topic... mijn god.
En toen de al 6 jaar uit dienst gestelde F14 voorbij kwam ging bij mij helemaal het licht uit...quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde er nog iets van maken, maar toen de Rafale, een MiG en zelf de Harrier als optie werden overwogen haakte ik af
Toen werd geroepen dat de KM weer een vliegkampschip zou moeten krijgen, toen ging het lichtje al half op zwartquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
En toen de al 6 jaar uit dienst gestelde F14 voorbij kwam ging bij mij helemaal het licht uit...
Konden ze het JSF topic niet vinden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
mogguh, kan iemand een slotje doen op dat topic "bezuinigingen luchtmacht"? Zoveel trollende lui heb ik al een tijdje niet meer bij elkaar gezien.
Of maak mij mod, dan doe ik het zelf wel
Voorbij gevlogenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Konden ze het JSF topic niet vinden?
Morgen nog een dagje werken, dan zondag en maandag vrij.quote:
dan moet je maar een echte baan zoekenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Morgen nog een dagje werken, dan zondag en maandag vrij.
Het is crisisquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dan moet je maar een echte baan zoeken
Ja, je moet het ondergaan, toch? Niet dan?quote:
Niet ondergaan, maar meemaken. En meemaken is bij zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, je moet het ondergaan, toch? Niet dan?
Ja ho eens ff, ik ga niet werkeloos zijn om het mee te makenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet ondergaan, maar meemaken. En meemaken is bij zijn
Dan kan je er ook niet bij zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja ho eens ff, ik ga niet werkeloos zijn om het mee te maken
Beter jezelf kwijt dan je geld kwijtquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan je er ook niet bij zijn![]()
Ik ben mezelf nu al kwijt, wat een slap geouwehoer![]()
Of je huisquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beter jezelf kwijt dan je geld kwijt
Het is weekend, tot maandagochtend mag hetquote:
hehe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is weekend, tot maandagochtend mag het
niets spectaculairs. Oh ja, onderzoeken of mijn wagen een elektronisch gaspedaal heeft. Al weet ik nog niet hoe ik dat ga aanpakkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe.
Nog plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
niets spectaculairs. Oh ja, onderzoeken of mijn wagen een elektronisch gaspedaal heeft. Al weet ik nog niet hoe ik dat ga aanpakken
Dat heb ik dus niet, maar wil ik wel graag. Al heeft mijn wagen dus een elektronisch gaspedaal, dan hoef ik alleen maar een hendeltje aan mijn stuurkolom te macgyveren.quote:
Ohhh zoiets, ik snap nu wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, maar wil ik wel graag. Al heeft mijn wagen dus een elektronisch gaspedaal, dan hoef ik alleen maar een hendeltje aan mijn stuurkolom te macgyveren.
Heeft mijn wagen een ouderwetse gaskabel dan is het klaar, dan moet ik zoveel troep inbouwen. Daar heb ik geen zin in.
Nou ja, met dat hendeltje geef je de ECU in je auto opdracht om het gasklephuis op een bepaalde stand open te houden. En geen voorloper, maar echt OEM ingebouwd is het dan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh zoiets, ik snap nu wat je bedoeld.
De voorloper van de huidige cruisecontrol toch?
Ik heb ook cruisecontrol, erg fijn voor de lange ritten naar bv Engeland, maar in Nederland is het niet echt bruikbaar (vind ik). Constant optrekken en remmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |