Cilic en Tipsarevic zijn nou niet in bepaald goede doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:50 schreef Rosario het volgende:
Wat er ook gebeurt nu, wel een zieke week voor die Pool.. Sowieso was z'n draw al belachelijk; Kohlschreiber, Cilic, Murray, Tipsarevic. Moet wel aan hem liggen.
Zeker niet, maar 't zijn wel grote namen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:50 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Cilic en Tipsarevic zijn nou niet in bepaald goede doen.
Wellicht, maar de manier waarop was wel indrukwekkend. Tot aan de Murray match had hij geen BP tegen gehad..(Tursunov, Serra, Kohlschreiber en Cilic). Dat is gewoon ongelooflijk knap. Daarna ook nog winnen van Murray die gewoon gemotiveerd leek te zijn en nu ook gewoon een dikverdiende overwinning tegen Tipsy met allemaal afgedwongen punten en geniale winners..bekijk de hoogtepunten nog maar eensquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:50 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Cilic en Tipsarevic zijn nou niet in bepaald goede doen.
Ferrer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:20 schreef Norrage het volgende:
tsonga
Ferrer gaat deze masters winnen hoor...zit ie op 7 titels dit jaar
Dunnow, maar dan nogquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Wat een faalvolleys, was die laatste bal wel in gegaan?
Tja, allemaal niet meer dan 60-40 favoriet, lijkt me?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Tim86 het volgende:
GSM. Wat was Tsonga baggerslecht zeg..de tering. Ferrer was vast, maar echt niet bijzonder ofzo.
Derde fav op rij die verliest vandaag. Zometeen is Querrey fav, dus vul hem maar vast in
Ik had Janowicz @ 2.7, dus dat is 37%. Tsonga was maar nipt fav, Berdych wel huge fav met odds rond 1.3 (77%)quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tja, allemaal niet meer dan 60-40 favoriet, lijkt me?
Is Querrey echt favoriet bij de bookies? Geef Llodra meer kans, eigenlijk.
Soms zijn die odds echt raar. Tipsarevic is al weken niet echt in vorm en gaf op vorige week, Berdych had al een negatieve h2h met Simon en Tsonga heeft al tijden niks meer gepresteerd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had Janowicz @ 2.7, dus dat is 37%. Tsonga was maar nipt fav, Berdych wel huge fav met odds rond 1.3 (77%)
Gelukkig welquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Soms zijn die odds echt raar.
Maar als nog dan winst toch door Jano? Ik had uiteindelijk Tsonga niet meegespeeld.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Al ging ik bij Tsonga de boot in
Kloptquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar als nog dan winst toch door Jano? Ik had uiteindelijk Tsonga niet meegespeeld.
Deze halve finalesquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Simon-Janowicz
Llodra-Ferrer
Enorme mogelijkheid voor ze allemaal.
Laat Ferrer of Janowicz maar winnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Simon-Janowicz
Llodra-Ferrer
Enorme mogelijkheid voor ze allemaal.
eens. Geen stokbrood.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Laat Ferrer of Janowicz maar winnen
Klopt, hij hoopt nu een sponsor binnen te halen zodat hij volgend jaar wel een ticket naar Australië kan kopen voor de AOquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij wordt volgens mij niet gesponsord door Nike want dat shirt waar hij in speetl is niet van de laatste lijn.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen Ferrer, rest vind ik prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |