Parijs is wel het meest logische toernooi om een 'rare' winnaar te krijgen zo vlak voor de WTF.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tsonga is de enige MS-winner die over is dit toernooi. Als hij vandaag verliest, wat best mogelijk is, hebben we sowieso een nieuwe master series winner.
Ferrer of Tsonga moet hem nu eigenlijk wel pakken maar ik doe er geen uitspraken meer over.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:21 schreef Tim86 het volgende:
Echt te bizar hoor dit toernooi. Kijken of Jerzy het voort kan zetten
Vanaf 2005 zijn 6 van de 11 niet huidige top 4 winners in Bercy geweest ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Parijs is wel het meest logische toernooi om een 'rare' winnaars te krijgen zo vlak voor de WTF.
Hmm, tegen Nestor en Mirnyi.. Lastig!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Morthill het volgende:
Qureshi en Rojer hebben eerste set, zou eens tidj worden dat ze de 1/2-finale in een Masters halen
Eerste keer in je leven dat je naar een tenniswedstrijd in Frankrijk kijkt? Echt letterlijk bij iedere wedstrijd, ook bij RG, doen ze dat. En gemiddeld 30 keer per wedstrijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef Rosario het volgende:
Waarom hoor ik in Parijs trouwens steeds dat deuntje van het beachvolleybal op de OS?
Één zo'n gast roept dan; "Tutututututudedededuuuu". En dan roept de rest; "Olé!"
Dat is gewoon het deuntje van Roland Garros wat vaak bij toeschouwers lang komt. Als tenniskijker moet je dat toch wel weten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef Rosario het volgende:
Waarom hoor ik in Parijs trouwens steeds dat deuntje van het beachvolleybal op de OS?
Één zo'n gast roept dan; "Tutututututudedededuuuu". En dan roept de rest; "Olé!"
Kan me dat echt niet meer herinneren van RG dit jaar, heb bijna elke pot gezien. Volgens mij deden ze toen Seven Nation Army ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste keer in je leven dat je naar een tenniswedstrijd in Frankrijk kijkt? Echt letterlijk bij iedere wedstrijd, ook bij RG, doen ze dat. En gemiddeld 30 keer per wedstrijd
Mensen uit het publiek starten het daar altijd zelf in. Dan gaat er eentje parapapapapadada. En dan de rest: oléquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet meer herinneren van RG dit jaar, heb bijna elke pot gezien. Volgens mij deden ze toen Seven Nation Army ofzo.
Zo vermoeiend jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste keer in je leven dat je naar een tenniswedstrijd in Frankrijk kijkt? Echt letterlijk bij iedere wedstrijd, ook bij RG, doen ze dat. En gemiddeld 30 keer per wedstrijd
Hij gaat nu wel lekker ja. Mooie punten soms.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Intussen set Tipsy. Eigenlijk alleen door de nerveuze start van de Pool..na die snelle 2-0 was het gelijkwaardig imo, al hoefde Tipsy ook niet echt meer aan te dringen toen.
Welkom in Frankrijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef Rosario het volgende:
Mega snelle baan + gigantisch thuisvoordeel, zeker voor iemand als Tsongaquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:33 schreef detennismaster het volgende:
Waarom is de odd zoveel lager voor Tsonga vergeleken met Ferrer? Is toch een vrij gelijkwaardige pot? Is dat puur vanwege het thuisvoordeel?
[ afbeelding ]
Bij Unibet is die odd dus maar 1.70.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mega snelle baan + gigantisch thuisvoordeel, zeker voor iemand als Tsonga
Mijn geld staat op Tsonga..odd staat op 1.92 bij Betfair.
Want Tsinga tankt altijd voor eigen publiek in grote toernooienquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef AttunPalalin het volgende:
Geld zetten op tanker Tsonga tegen het beest van Valencia.
Tipsarevic deed in die laatste game ook niks meer.quote:
Nee, je hebt gelijk hoor, maar ik kan niet objectief zijn als het om Ferrer gaatquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want Tsinga tankt altijd voor eigen publiek in grote toernooien
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef luckass het volgende:
Tips is er duizelig van geworden, al dat geweld
Hij wordt volgens mij niet gesponsord door Nike want dat shirt waar hij in speetl is niet van de laatste lijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Lekker, jammer dat hij niet even die laatste game kon spelen..beetje slap.
Jano\
Ik ben fan..en dan heb ik die pot tegen Murray niet eens gezien
Lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Na deze week moet hij wel een dealtje binnen hebben
Tsja, weet 't ook niet met die gast.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:38 schreef Szura het volgende:
Tipsy had z'n plaats binnen en vond het wel genoeg zo?
Nee, Janowicz speelde gewoon fantastisch vanaf 0-3 in de eerste set.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:38 schreef Szura het volgende:
Tipsy had z'n plaats binnen en vond het wel genoeg zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |