Mega snelle baan + gigantisch thuisvoordeel, zeker voor iemand als Tsongaquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:33 schreef detennismaster het volgende:
Waarom is de odd zoveel lager voor Tsonga vergeleken met Ferrer? Is toch een vrij gelijkwaardige pot? Is dat puur vanwege het thuisvoordeel?
[ afbeelding ]
Bij Unibet is die odd dus maar 1.70.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mega snelle baan + gigantisch thuisvoordeel, zeker voor iemand als Tsonga
Mijn geld staat op Tsonga..odd staat op 1.92 bij Betfair.
Want Tsinga tankt altijd voor eigen publiek in grote toernooienquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef AttunPalalin het volgende:
Geld zetten op tanker Tsonga tegen het beest van Valencia.
Tipsarevic deed in die laatste game ook niks meer.quote:
Nee, je hebt gelijk hoor, maar ik kan niet objectief zijn als het om Ferrer gaatquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want Tsinga tankt altijd voor eigen publiek in grote toernooien
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef luckass het volgende:
Tips is er duizelig van geworden, al dat geweld
Hij wordt volgens mij niet gesponsord door Nike want dat shirt waar hij in speetl is niet van de laatste lijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Lekker, jammer dat hij niet even die laatste game kon spelen..beetje slap.
Jano\
Ik ben fan..en dan heb ik die pot tegen Murray niet eens gezien
Lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Na deze week moet hij wel een dealtje binnen hebben
Tsja, weet 't ook niet met die gast.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:38 schreef Szura het volgende:
Tipsy had z'n plaats binnen en vond het wel genoeg zo?
Nee, Janowicz speelde gewoon fantastisch vanaf 0-3 in de eerste set.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:38 schreef Szura het volgende:
Tipsy had z'n plaats binnen en vond het wel genoeg zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |