iets met polstokhoogspringen?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef rhubarb het volgende:
Hij zat opgesloten in de badkamer en heeft via het raam geprobeerd een ander raam in te gaan. Maar ga vooral door met die ideeën...
Maar in een tiebreak kans alleshhhhh!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef Tim86 het volgende:
5-5. No way dat Raonic deze set nog pakt..Querrey is gewoon op ieder gebied beter vandaag, ook qua service.
Jiiinxxxxxxquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef Tim86 het volgende:
5-5. No way dat Raonic deze set nog pakt..Querrey is gewoon op ieder gebied beter vandaag, ook qua service.
Gelukkkig bij een ongelukquote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef detennismaster het volgende:
Godver wil ik inzetten op Raonic @ 1.91 valt Unibet er weer eens uit.
Ja, al wilde ik het sowieso hier nog even navragen want was niet volledig zeker.quote:
En binnen. Drie Fransen bij de laatste 8 ook in Parijs.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef Morthill het volgende:
TSonga is dicht bij zijn plek in de WTF
Zo speelt hij dus al een tijdje. Ook tegen Müller in Valencia, Nieminen in Bangkok. In Tokio hield het ook echt wel te wensen over, dat hij won van Tipsy en Murray was wat mij betreft echt een wonder te noemen. Maar goed, in de finale werd-ie toen dus even gebageld...quote:Op donderdag 1 november 2012 19:48 schreef Tim86 het volgende:
Nee, *4-0 Querrey. Heb Raonic nog nooit zo slecht zien spelen volgens mij. Het is dat Querrey alles alleen maar terug staat te brengen..anders had hij de tiebreak niet gehaald.
gewoon allemaal doping manquote:Op donderdag 1 november 2012 23:55 schreef AttunPalalin het volgende:
Ferrer is tenminste een echte man, in tegenstelling tot al die tankende pussies.
Daar durf ik mijn hand inderdaad niet voor in het vuur te stekenquote:
Nee mij ook niet echtquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:17 schreef APK het volgende:
Bij Ferrer maakt het mij op een of andere manier niet zoveel uit
Lekker rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |