Ik rij er tenminste een mooie vierwieler van, in plaats van in een achterstandswijk te vechten.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd nog veel meer dan de 0 euro die jij aan woonlasten kwijt bent
je maakt je er anders behoorlijk druk omquote:Op donderdag 1 november 2012 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat de pindabreinen hier zich verkneukelen over het feit dat VVD'ers boos zijn.
Met opper-walnoot remlof.
Pfff, ¤ 24,00 er bovenop. Dat ga je voelen inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn zorgpremie wordt verdubbelt en m'n huur gaat met 6,5% omhoog. Hoppa.
Maar mij hoor je niet klagen, het is nou eenmaal crisis.
Natuurlijk maak ik me er druk om, het gaat tegen al m'n principes in, en tegen elke reden waarom ik VVD stem en lid ben.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
je maakt je er anders behoorlijk druk om. Maar het brengt wel weer de ultieme proleten in de VVD naar boven, dat is wel mooi
Liever een huurwoning in een achterstandswijk dan helemaal geen woning.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rij er tenminste een mooie vierwieler van, in plaats van in een achterstandswijk te vechten.
Dude, wees er blij mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever een huurwoning in een achterstandswijk dan helemaal geen woning.
En een auto heb ik niet nodig, die gaat er binnenkort dan ook uit.
Jij bent echt verreweg de zieligste die er hier rondloopt hoor zuurvoudjequote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pfff, ¤ 24,00 er bovenop. Dat ga je voelen inderdaad![]()
En de TT laat goed zien hoe armzielig je bent.
En die prachtige selectieve verontwaardiging maakt het zo mooi. lekker met z'n allen kwaad doen op facebook en dreigen te gaan protesteren op het malieveld, net schuimbekkende SP'ersquote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk maak ik me er druk om, het gaat tegen al m'n principes in, en tegen elke reden waarom ik VVD stem en lid ben.
Dit onthoud ik wel voor wanneer de ambtenaren weer eens zeiken.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En die prachtige selectieve verontwaardiging maakt het zo mooi. lekker met z'n allen kwaad doen op facebook en dreigen te gaan protesteren op het malieveld, net schuimbekkende SP'ers
De kans dat je mij zwaar hysterisch ziet schuimbekken is niet zo groot.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit onthoud ik wel voor wanneer de ambtenaren weer eens zeiken.
Vanwaar weer dat eeuwige ge-jijbak? Klopt de berekening niet? Je strooit er zelf mee dat je 370 p/m betaald. Of vind je het vervelend dat ik het voor je uitreken?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent echt verreweg de zieligste die er hier rondloopt hoor zuurvoudje
Zit je volgende maagzweer er alweer aan te komen?
Is ook niet zo lastig als je geen principes hebt.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De kans dat je mij zwaar hysterisch ziet schuimbekken is niet zo groot.
Alles klopt. Maar je hoort mij dan ook niet klagen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vanwaar weer dat eeuwige ge-jijbak? Klopt de berekening niet? Je strooit er zelf mee dat je 370 p/m betaald. Of vind je het vervelend dat ik het voor je uitreken?
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook niet zo lastig als je geen principes hebt.
Die andere vraag nog ff beantwoorden...quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles klopt. Maar je hoort mij dan ook niet klagen.
Principes heb ik zeker wel maar uiteindelijk moet je bijna alles pragmatisch oplossen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook niet zo lastig als je geen principes hebt.
klep dicht!quote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef waht het volgende:
Maar Koos moet z'n bek houden dus zeg ik het voor hem.
Leuke contradictie in een zin.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Principes heb ik zeker wel maar uiteindelijk moet je bijna alles pragmatisch oplossen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga er denk maar rondrijden met dit op de speakers.
Valt mee, principes alles overheersend maken brengt je niets verder.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuke contradictie in een zin.
Jezelf altijd tegenspreken is ook een principe.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuke contradictie in een zin.
Het heeft me tot nu toe weinig windeieren gelegd, maar prima hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt mee, principes alles overheersend maken brengt je niets verder.
Dat jij überhaupt iets durft te zeggen over jij-bakken. Je doet zelf niets anders dan mensen persoonlijk aanvallen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die andere vraag nog ff beantwoorden...
In de praktijk zijn jouw principes ook net zo vloeibaar als water.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het heeft me tot nu toe weinig windeieren gelegd, maar prima hoor.
Ik zou zeggen probeer ze dan eens uit, wellicht bevalt 't je wel, heb een leuk leventje hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de praktijk zijn jouw principes ook net zo vloeibaar als water.
Ik humanistische.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:45 schreef waht het volgende:
Ik heb nog wel een aantal Judeo-Christelijke principes.
Ach, die komen hier en daar overeen, pragmatisch gezien.quote:
Dat jij iets niet ziet zal mij boeien zeg.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt iets durft te zeggen over jij-bakken. Je doet zelf niets anders dan mensen persoonlijk aanvallen.
Een normale discussie heb ik je nog nooit zien voeren.
Geweldig dit.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat jij iets niet ziet zal mij boeien zeg.
Voor de rest: fuck you too.
Het zal rustig zijn vanavond op fok.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:49 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwen willen vaker neuken
Nog meer ?.
[ afbeelding ]
Laat ze een Tarzan kopen, vrouwen en hun eisen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:49 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwen willen vaker neuken
Nog meer ?.
[ afbeelding ]
Een ton voor een fles, nice.quote:
Zelfs ik zie hoe fake dat is.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ton voor een fles, nice.
Ik vind 't wel knap dat je zoiets kan kopen om 2 uur 's nachts bij een blijkbaar goede slijterij inderdaad.quote:
Psies... die ligt daar snachts gewoon in de schappen om in je winkelkarretje te douwen en per kassa af te rekenen. Tuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.luxist.com/201(...)as-champagne-bottle/
Lijkt me niet, zo'n fles is ik weet niet hoeveel liter.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Psies... die ligt daar snachts gewoon in de schappen om in je winkelkarretje te douwen en per kassa af te rekenen. Tuurlijk.
Het is ook de rekening van een nachtclub: http://www.huffingtonpost(...)raphic_n_883071.htmlquote:Op donderdag 1 november 2012 17:06 schreef 99.999 het volgende:
Een luxe nachtclub zou het een beetje realistischer maken maar erg geloofwaardig...
Raar. Van de uitbater een fles cadeau krijgen die wel op de bon staat.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een feest moet dat geweest zijn.
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een feest moet dat geweest zijn.
Nee het gaat over de verzuring op rechts.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:41 schreef GSbrder het volgende:
Gaat het nou nog steeds over de zorrug?
Is daar sprake van?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee het gaat over de verzuring op rechts.
Ach ja. Call it ignorancequote:Op donderdag 1 november 2012 17:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Achterban VVD is aan het steigeren. En bij de PVDA heerst rust en kalmte.
Wat maar weer bewijst dat dat allemaal uitkeringstrekkers zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Achterban VVD is aan het steigeren. En bij de PVDA heerst rust en kalmte.
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat maar weer bewijst dat dat allemaal uitkeringstrekkers zijn.
Nou en.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:08 schreef monkyyy het volgende:
Nu even iets positiefs. Visa Inc. verhoogt het dividend met 50%, Me Gusta.
Wie heeft vooral aandelen Visa? Grote pensioenfondsen. Dat betekent dat er meer cash in de pensioenpotten komt. De burger wordt zo rijker.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie heeft vooral aandelen Visa? Grote pensioenfondsen. Dat betekent dat er meer cash in de pensioenpotten komt. De burger wordt zo rijker.
Visa biedt haar diensten aan voor geld, de burger maakt er gebruik van, Visa keert haar winsten uit aan pensioenfondsen, die keren het vervolgens uit aan burgers.
Alles hangt samen.
Snel, hoop ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wanneer wordt jouw krantje ook eens overgenomen door hun groep?
Het bewijst enkel dat de overheid een onbetrouwbare partner is.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:52 schreef ietjefietje het volgende:
Dit is toch hartstikke leuk, al die eikels die zo bang waren dat hun hypotheek meer ging kosten....komen nou van een kouwe kermis thuis. Suckers!!!!!!
Vandaag geen Appel, maar:quote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef Tem het volgende:
Dag Meneertje Appel. Alles weer naar wens?
Dat sowieso, elke dag.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:00 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag weer even lachen om de VVD'ers.
De zaken gaan goed zo te horen. Wanneer koop je je eerste vliegtuig?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vandaag geen Appel, maar:
[ afbeelding ]
Duh.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
DEN HAAG - De hele VVD-fractie staat nog steeds achter het met de PvdA gesloten regeerakkoord. De kersverse VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra zei dat donderdag nadat hij met zijn fractie ruim 4 uur lang in beraad was geweest over de commotie die bij de VVD-achterban is ontstaan als gevolg van hogere zorgpremies.
.....
De fractie is er niet op uit om opnieuw met de PvdA te onderhandelen en de plannen nog aan te passen. Afgelopen maandag stemde de VVD-fractie al in met het regeerakkoord, inclusief de inkomensafhankelijke zorgpremie
http://www.telegraaf.nl/b(...)chter_akkoord__.html
Om daar ruimte voor te hebben zou ik eerst moeten verhuizen naar de provincie, en tsja, dat wil ik mijzelf niet aandoen. Bovendien moet ik dan een andere taal gaan leren en voor je het weet heb je een accentje als VS.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef Tem het volgende:
[..]
De zaken gaan goed zo te horen. Wanneer koop je je eerste vliegtuig?
er zijn veel nadelen maar met de resultaten valt het nog wel een beetje mee. We hebben een gigantische pensioenspaarpot met z'n allen die ook nog altijd flink toeneemt in omvang,quote:Op donderdag 1 november 2012 19:06 schreef Modus het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom we in dit land niet massaal in opstand komen tegen het huidige pensioenstelsel, maar dat zal wel weer aan mij liggen. Ik kan mijn maandelijkse bijdrage net zo goed meteen in de gokautomaat gooien.
Zo mooi zie ik je ze niet vaak inkoppen.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat maar weer bewijst dat dat allemaal uitkeringstrekkers zijn.
Dat zou ik eigenlijk moeten doen met m'n Italiaanse en Engelse pensioen. En dan hier op een spaarrekening dumpen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat doet mij eraan denken, ik ga nog even pogen of ik van 1 pensioentoko het bedrag gewoon uit kan laten betalen.
Dat op Europees niveau wat vereenvoudigen kan vast geen kwaadquote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk moeten doen met m'n Italiaanse en Engelse pensioen. En dan hier op een spaarrekening dumpen.
Ja, precies. Ik heb een handje vol losse omdat ik steeds vergeten ben het over te gieten naar de nieuwe. Sommige zijn maar een paar duizend ofzo ... Daar heb ik nu meer aan dan op mijn 65ste 90ste een tientje per maand.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk moeten doen met m'n Italiaanse en Engelse pensioen. En dan hier op een spaarrekening dumpen.
Nee, dat wordt inderdaad hoog tijd.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat op Europees niveau wat vereenvoudigen kan vast geen kwaad
De PvdA heeft nu voorlopig wel de overhand; als de VVD echt van dat stelsel af wil, kan de PvdA de VVD een andere pijnlijke maatregel opdringen.quote:
Als ik de politiek mag geloven is het het tegenovergestelde?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
er zijn veel nadelen maar met de resultaten valt het nog wel een beetje mee. We hebben een gigantische pensioenspaarpot met z'n allen die ook nog altijd flink toeneemt in omvang,
Oh, leuk! Misschien kan je nu al beginnen met je galbak te houden.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:21 schreef De_Guidance het volgende:
Morgen de donkere kamer van Damokles gratis ophalen bij de bieb, dat was een nogal indrukwekkend boek weet ik nog.
36000 euro? Daar word je ook niet rijk vanquote:Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Als ik de politiek mag geloven is het het tegenovergestelde?
Ik snap sowieso niet waarom ermee belegd moet worden. Ik leg 30 jaar elke maand 100 euro opzij, dan heb ik als pensioenbedrag 36000 euro. Opgelost.
Niet zo he Erik, het is niet mijn regeerakkoord.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, leuk! Misschien kan je al beginnen met je galbak te houden.
Pol Pot ook een optie?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:22 schreef De_Guidance het volgende:
Toch wel benieuwd naar de Telegraaf van morgen. Zou Stalin erbij betrokken worden?
Yep, dat heeft Bos slim gespeeld.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:22 schreef Reya het volgende:
[..]
De PvdA heeft nu voorlopig wel de overhand; als de VVD echt van dat stelsel af wil, kan de PvdA de VVD een andere pijnlijke maatregel opdringen.
Ach, dat gaat vooral om de rekenregels. De komende jaren moeten de oudjes gewoon wat slikken omdat er zoveel mensen met pensioen gaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Als ik de politiek mag geloven is het het tegenovergestelde?
Omdat je graag nog wel iets meer wilt dan dat. Want als je dan nog 20 jaar leeft krijg je hooguit iets van 200 euro per maand en dat scheelt incl AOW nog wel wat veel met je inkomen als werkendequote:Ik snap sowieso niet waarom ermee belegd moet worden. Ik leg 30 jaar elke maand 100 euro opzij, dan heb ik als pensioenbedrag 36000 euro. Opgelost.
hakkında yalan yanlış bilgilerquote:Op donderdag 1 november 2012 19:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Marx Rutte en Diederik Stalin.
Dat klopt wel. Maar ik denk dat je iets anders bedoelt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
hakkında yalan yanlış bilgiler
Hoop echt dat ze nog een leuk akkoord met GL er bij sluiten.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi als je VVD'er bent. Je partij kan het nooit goed doen.
Hopen is niet hetzelfde als denken.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat in de volgende peiling de VVD wel onder de PvdA duikt.
Dat is wel zo. Met de PVV ziet een groot deel het ook niet zitten. Met links ook niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
Waar zou al dat VVD-volk dan heen moeten?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat in de volgende peiling de VVD wel onder de PvdA duikt.
Het is de vertaling van een Cynisch Latijns grafschrift.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar ik denk dat je iets anders bedoelt.
Ze gaan echt niet onderhandelen met een splinterpartijtje dat ze niet nodig hebben. GL kan beter gewoon opgaan in de PvdA.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze nog een leuk akkoord met GL er bij sluiten.
Ze zouden wel compleet maf zijn als GL wanneer ze dat doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet onderhandelen met een splinterpartijtje dat ze niet nodig hebben. GL kan beter gewoon opgaan in de PvdA.
PVV/CDA/D66.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar zou al dat VVD-volk dan heen moeten?
Gaat niet gebeuren dus.
Hef die club gewoon op.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Met de PVV ziet een groot deel het ook niet zitten. Met links ook niet.
In principe is het eigenlijk een brede middenpartij, maar omdat ze zich hevig hebben geprofileerd in de verkiezingen zijn veel mensen boos, want ze zien het nu niet terug in beleid.
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is de vertaling van een Cynisch Latijns grafschrift.
Het boeit ook niet, het enige dat telt zijn verkiezingen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hopen is niet hetzelfde als denken.
Geloof niet dat ze massaal uit gaan wijken naar die clubs. Hoewel bij De Hond kan allesquote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
PVV/CDA/D66.
Maar het komt allemaal op hetzelfde neer, denk niet dat ze op magische wijze bekeren tot PvdA'ers,
O ja, komt die clown weer in beeld.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze massaal uit gaan wijken naar die clubs. Hoewel bij De Hond kan alles
Inderdaad, klagen maar dan toch instemmen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar zou al dat VVD-volk dan heen moeten?
Gaat niet gebeuren dus.
Je inschrijven bij honderd voedselbanken en vervolgens alles wegzetten op de zwarte markt. Anders wordt het wel vrij moeilijk, vrees ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef 3-voud het volgende:
Ik heb best zin de bijstand in te duiken met die magische wereld van subsidiepotjes. Volgens mij sleep ik er wel netto 4.000 p/m uit.
Voorschrift is wat dat betreft het prototype VVD'er.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, klagen maar dan toch instemmen.
Jawel, met de PVV en het CDA regeren om vervolgens met name studenten, het milieu/de natuur, ontwikkelingslanden, kunst- en cultuurliefhebbers te naaien. Daarmee krijgen we de rijksbegroting zeker op orde!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
Klopt, ook qua kloof tussen pretenties en daadwerkelijke situatiequote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voorschrift is wat dat betreft het prototype VVD'er.
Dat snap ik maar daarom op beleggen uitkomen vind ik bepaald niet zo vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat gaat vooral om de rekenregels. De komende jaren moeten de oudjes gewoon wat slikken omdat er zoveel mensen met pensioen gaan.
Omdat je graag nog wel iets meer wilt dan dat. Want als je dan nog 20 jaar leeft krijg je hooguit iets van 200 euro per maand en dat scheelt incl AOW nog wel wat veel met je inkomen als werkende
Jij laat je niet opnaaien, dat is niet leuk.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef eriksd het volgende:
Komkom, niet zo hakken op VS. Ik ben de notoire VVD-bot en ga er zelfs voor de straat op.
Prototype VVDers wonen niet bij pappie en mammie thuis.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
Voorschrift is wat dat betreft het prototype VVD'er.
Nee joh... met een beetje schoensmeer op je smakkert zet je zo een taxi-service op met al die gratis ritten. Rijden we nog wat bij met de gratis fietsen. Organiseer bioscoop avonden met grootscherm LED tv's door de staat betaald met gedownloade bios hitjes etc. etc. etc.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Je inschrijven bij honderd voedselbanken en vervolgens alles wegzetten op de zwarte markt. Anders wordt het wel vrij moeilijk, vrees ik.
Het is toch tamelijk bizar dat je op een partij stemt die veruit het meest wil bezuinigen en dan vervolgens gaat klagen als je die bezuinigingen voelt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jawel, met de PVV en het CDA regeren om vervolgens met name studenten, het milieu/de natuur, ontwikkelingslanden, kunst- en cultuurliefhebbers te naaien. Daarmee krijgen we de rijksbegroting zeker op orde!
O.quote:
Ze willen bezuinigen op iedereen behalve henzelf.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is toch tamelijk bizar dat je op een partij stemt die veruit het meest wil bezuinigen en dan vervolgens gaat klagen als je die bezuinigingen voelt.
Wat had je dan verwacht?
Kunstenaars en hongerige Afrikanen gaan alles betalen, natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is toch tamelijk bizar dat je op een partij stemt die veruit het meest wil bezuinigen en dan vervolgens gaat klagen als je die bezuinigingen voelt.
Wat had je dan verwacht?
Modaal verdienen maar doen alsof je Lloyd Blankfein bent.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Klopt, ook qua kloof tussen pretenties en daadwerkelijke situatie
Dat redt je niet, maar ik heb hier en daar kijkjes gehad in die wereld via vrienden/kenissen ... en het is geniaal hoe die mensen dat geld als van hun zien. Een belletje naar een gemeentelijk kredietbureau en tada max 5 uur later staad er een paar honder euro op je rekening om je eigen falen te betalen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef 3-voud het volgende:
Ik heb best zin de bijstand in te duiken met die magische wereld van subsidiepotjes. Volgens mij sleep ik er wel netto 4.000 p/m uit.
Ik bel altijd naar een willekeurige Europarlementariër van Forza Italia, en daarna staat er weer een paar duizend euro op mijn rekening.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat redt je niet, maar ik heb hier en daar kijkjes gehad in die wereld via vrienden/kenissen ... en het is geniaal hoe die mensen dat geld als van hun zien. Een belletje naar een gemeentelijk kredietbureau en tada max 5 uur later staad er een paar honder euro op je rekening om je eigen falen te betalen.
Wel mooi en zwaar dat ze het hebben.
twitter:DagobertDuckNL twitterde op woensdag 31-10-2012 om 14:05:34Net even berekend wat mijn inkomensafhankelijke #zorgpremie gaat worden... Laat ik het zo zeggen: een pleister kost mij een ton! reageer retweet
twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 31-10-2012 om 14:23:58@dagobertducknl Mijn #zorgpremie wordt ongeveer 18 cent, dus mij hoort u niet klagen
reageer retweet
Je leent bij de sociale dienst een leuk bedrag tot 150.000 voor wat dan ook en gaat 3 jaar in de sanering zitten om van de "schuld" af te komen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat redt je niet, maar ik heb hier en daar kijkjes gehad in die wereld via vrienden/kenissen ... en het is geniaal hoe die mensen dat geld als van hun zien. Een belletje naar een gemeentelijk kredietbureau en tada max 5 uur later staad er een paar honder euro op je rekening om je eigen falen te betalen.
Wel mooi en zwaar dat ze het hebben.
Gemiddeld genomen levert dat een hoger rendement op dan staatsobligaties.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat snap ik maar daarom op beleggen uitkomen vind ik bepaald niet zo vanzelfsprekend.
Maar minder vermakelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef eriksd het volgende:
Komkom, niet zo hakken op VS. Ik ben de notoire VVD-bot en ga er zelfs voor de straat op.
Daarom woon ik tot mijn vijfenveertigste in een studentenhuis.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:42 schreef Modus het volgende:
Hoe zit dat eik bij homo's, voor heterovrouwen is het bepaald geen aantrekkelijke eigenschap als je als man nog bij je ouders woont als je 25 ofzo bent.
Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je leent bij de sociale dienst een leuk bedrag tot 150.000 voor wat dan ook en gaat 3 jaar in de sanering zitten om van de "schuld" af te komen.
Das 50k per jaar. Hoeveel is dat gedeeld door 12 maanden?
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daarom woon ik tot mijn vijfenveertigste in een studentenhuis.
Dan zou half uitkeringstrekkend Nederland onderhand wel in één of ander resort in Cuba zitten, vermoed ik zo.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
150k lenen bij de sociale dienst? Dat vind ik erg bijzonder.
Het is ook onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
150k lenen bij de sociale dienst? Dat vind ik erg bijzonder.
Nee, je moet wel een goed ondernemersplan hebben. Maar dat is zo moeilijk.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je leent bij de sociale dienst een leuk bedrag tot 150.000 voor wat dan ook en gaat 3 jaar in de sanering zitten om van de "schuld" af te komen.
Das 50k per jaar. Hoeveel is dat gedeeld door 12 maanden?
Dat het iedereen zou raken behalve henzelfquote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Ik zie wethouders al met hun handen in het haar door het gemeentehuis rennen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan zou half uitkeringstrekkend Nederland onderhand wel in één of ander resort in Cuba zitten, vermoed ik zo.
Ze hoopten op snijden in de uitgaven ipv lastenverzwaringen, gok ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Zonder VVD'ers zou ik mij een stuk minder bescheuren om Fok.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Nee, je snapt het niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, je moet wel een goed ondernemersplan hebben. Maar dat is zo moeilijk.
Hopen is voor papen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze hoopten op snijden in de uitgaven ipv lastenverzwaringen, gok ik.
Dat lukte in het meest rechtse kabinet van de afgelopen decennia al nietquote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op naar het Malieveld voor protestquote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder VVD'ers zou ik mij een stuk minder bescheuren om Fok.
Man man man, wat een simpel volk is dat.
Nou, wat een luxe.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Geen anus doen en leven, als je wat creatief bent van 250-300 per maand aan vrij uit te geven kosten buiten alle vaste lasten om.
Inderdaad, je had het gewoon kunnen zien aankomen. Evenals dat je het gejank na de verkiezingen van de VVD-stemmers had kunnen zien aankomen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lukte in het meest rechtse kabinet van de afgelopen decennia al niet. Zo dom zullen ze toch niet zijn?
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder VVD'ers zou ik mij een stuk minder bescheuren om Fok.
Man man man, wat een simpel volk is dat.
Inderdaad, de overheid is een groot gedrocht dat maar blijft groeien, er is geen stoppen aan.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lukte in het meest rechtse kabinet van de afgelopen decennia al niet. Zo dom zullen ze toch niet zijn?
Tikkeltje naïef, nietwaar? De VVD heeft er de afgelopen 2 jaar al blijk van gegeven zijn hand niet om te draaien voor een lastenverzwaring.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe VVD?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de overheid is een groot gedrocht dat maar blijft groeien, er is geen stoppen aan.
Hoho, ik zie niet in waarom een stem op de VVD betekent dat je geen commentaar mag hebben op deze plannen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus kappen met klagen erik, je hebt er zelf voor gekozen.
Wees eens wat duidelijkerquote:Op donderdag 1 november 2012 19:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Kamp deed een vogelaartje bij pownews.
Lekker elke dag vrij zijn en geen cent te makken hebben. Driewerf hoera.quote:
Sowieso is de VVD wel een papenpartij. De achterban blijft trouw, ongeacht wat de partij verder inhoudelijk klaarspeelt.quote:
Omdat die stem voor de verkiezingen al kon weten waar het op kon uitdraaien.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, ik zie niet in waarom een stem op de VVD betekent dat je geen commentaar mag hebben op deze plannen.
Dat de westerse wereld in een financiële crisis zat had daar uiteraard niets mee te maken. 100% rechtse politiek.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tikkeltje naïef, nietwaar? De VVD heeft er de afgelopen 2 jaar al blijk van gegeven zijn hand niet om te draaien voor een lastenverzwaring.
Dat mag best. Maar VS' reacties werken gewoon op de lachspieren. Hij vraagt erom.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, ik zie niet in waarom een stem op de VVD betekent dat je geen commentaar mag hebben op deze plannen.
Aldus Geenstijl.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Kamp deed een vogelaartje bij pownews.
Sommige ezels stoten zich altijd weer aan dezelfde steen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso is de VVD wel een papenpartij. De achterban blijft trouw, ongeacht wat de partij verder inhoudelijk klaarspeelt.
Neuh, dat valt wel een beetje mee. Maar de huidige tekorten los je niet op korte termijn op met enkel bezuinigen. Dat is gewoon geen praktisch begaanbare weg. Daarnaast zijn de plannen van dit kabinet met het tekort stukken ambitieuzer dan die van Rutte-1 dus doet het nog meer pijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de overheid is een groot gedrocht dat maar blijft groeien, er is geen stoppen aan.
Lekker met je maten blikbier drinken en wat oud ijzer handelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker elke dag vrij zijn en geen cent te makken hebben. Driewerf hoera.
Ik heb het over de BBZ.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet.
Je moet mentaal niet zo stabiel bepaalt zijn. Dan krijg je gewoon een uitkering/wajong, huishoudbegeleiding, gratis huishouding, alle licht/elec/etc worden door het GKB betaald, jouw uitkering/wajong gaat in een potje en je krijgt x geld voor eten per maand en belt ze als je wat extra's wil en dat extra's mag buiten je eigen budget, want de gemeente stop voor diverse dingen toe.
Geen anus doen en leven, als je wat creatief bent van 250-300 per maand aan vrij uit te geven kosten buiten alle vaste lasten om.
Nouja, ik had niet verwacht dat het zo zou gaan. Het levert niets op. Mijn gedachte was dat de lasten wel omhoog ingen (onvermijdelijk) maar bijv. hoger eigen risico en hogere basispremie. Dit is gewoon een nivelleringsschuif inbouwen, dat had ik niet van de VVD verwacht.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat die stem voor de verkiezingen al kon weten waar het op kon uitdraaien.
Als jij een SM kelder inloopt ga jij toch ook niet miepen als je i.p.v. met een afgezogen pik juist met een kapotgeslagen rug (door van die kinky leren zweepjes) naar buiten komt.
Het bevreemdt mij dan ook niet. Ik ben niet degene die hele topics valknalt met verongelijkte reacties.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat de westerse wereld in een financiële crisis zat had daar uiteraard niets mee te maken. 100% rechtse politiek.
Niet zo lang geleden ging het dramatisch slecht met de partij.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso is de VVD wel een papenpartij. De achterban blijft trouw, ongeacht wat de partij verder inhoudelijk klaarspeelt.
De stelling is axiomatisch.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden ging het dramatisch slecht met de partij.
Toen het nog CDA vs. PvdA was.
Waar baseer jij deze stelling op?
Rutger Castricum intervieuwde Henk Kamp op zijn indringende methode en vroeg hem uit te leggen wat hier VVD beleid aan was. Kamp verwees naar uitleg Rutte en klapte compleet dicht en liep weg en rutger bleeft hem treiterend volgen en kamp werd rood. Zo ongeveer als destijds bij Ella Vogelaar.quote:
Eerlijk gezegd snap ik de commotie niet zo, er komt toch ook een belastingverlaging tegemoet aan de gestegen kosten?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, ik had niet verwacht dat het zo zou gaan. Het levert niets op. Mijn gedachte was dat de lasten wel omhoog ingen (onvermijdelijk) maar bijv. hoger eigen risico en hogere basispremie. Dit is gewoon een nivelleringsschuif inbouwen, dat had ik niet van de VVD verwacht.
Toen ik dat zei werd erik heel boos.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik de commotie niet zo, er komt toch ook een belastingverlaging tegemoet aan de gestegen kosten?
Heb de indruk dat die bij de berekeningen altijd wordt genegeerd.
Laten we niet vergeten dat de Eurocrisis ook z'n steentje bijdraagt aan het uitbloeden van de overheidsfinanciën.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het bevreemdt mij dan ook niet. Ik ben niet degene die hele topics valknalt met verongelijkte reacties.
Jij bent een linkse Turk die voor de sociaal zwakkeren opkomt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toen ik dat zei werd erik heel boos.
Cherry picking heet dat geloof ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik de commotie niet zo, er komt toch ook een belastingverlaging tegemoet aan de gestegen kosten?
Correct, maar die valt weer weg tegen verlaging HRA en verhoging BTW. Arbeidskorting zet geen zoden aan de dijk evenals verhoging heffingskorting. Er komen duizenden euro's bij voor 2x modaal aan lasten voor een - let wel - verzekering voor andermans zorg. Had dan open kaart gespeeld en de IB omhoog gegooid. Dat is nog het meest bezwaarlijke: men doet a: iets hopeloos, a la verder en dan b: gaat het zo hopeloos verpakt worden.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Scherp. Even testen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent een linkse Turk die voor de sociaal zwakkeren opkomt.
Eens kijken hoe hij reageert bij een rechtse Duitser die schijt heeft.
Mensen verwachten drie keer meer nettoloon over te houden in crisistijd.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen partij heeft intussen een vaste aanhang meer. Zeker de VVD .quote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan is er bij de overheid altijd nog de vraag of die compensatie er wel komt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Cherry picking heet dat geloof ik.
Voor ze Mark tot Marx verklaarde kwam de Telegraaf met dit plaatjequote:Op donderdag 1 november 2012 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Correct, maar die valt weer weg tegen verlaging HRA en verhoging BTW. Arbeidskorting zet geen zoden aan de dijk evenals verhoging heffingskorting. Er komen duizenden euro's bij voor 2x modaal aan lasten voor een - let wel - verzekering voor andermans zorg. Had dan open kaart gespeeld en de IB omhoog gegooid. Dat is nog het meest bezwaarlijke: men doet a: iets hopeloos, a la verder en dan b: gaat het zo hopeloos verpakt worden.
Dank!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rutger Castricum intervieuwde Henk Kamp op zijn indringende methode en vroeg hem uit te leggen wat hier VVD beleid aan was. Kamp verwees naar uitleg Rutte en klapte compleet dicht en liep weg en rutger bleeft hem treiterend volgen en kamp werd rood. Zo ongeveer als destijds bij Ella Vogelaar.
Dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg gewoon de indruk dat Bos dit bedacht heeft met al zijn expertise en generalisten Kamp, Rutte en Blok hebben zitten slapen.
Precies. Nergens die 20% koopkrachtverlies dus.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor ze Mark tot Marx verklaarde kwam de Telegraaf met dit plaatje
[ afbeelding ]
Dan valt het totaaleffect mij nog wel een beetje mee.
Wat is de exacte samenhang tussen koopkracht en netto-inkomen? Is dat gewoon 1 op 1? Ik vind overigens dat eerlijk delen betekent dat in crisistijd het primaat bij werkend Nederland ligt en met name de hobbys als uitkeringen moeten inkrimpen, maargoed.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi samen gevat.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Correct, maar die valt weer weg tegen verlaging HRA en verhoging BTW. Arbeidskorting zet geen zoden aan de dijk evenals verhoging heffingskorting. Er komen duizenden euro's bij voor 2x modaal aan lasten voor een - let wel - verzekering voor andermans zorg. Had dan open kaart gespeeld en de IB omhoog gegooid. Dat is nog het meest bezwaarlijke: men doet a: iets hopeloos, a la verder en dan b: gaat het zo hopeloos verpakt worden.
Als ze POW niet aankunnen moeten ze geen polticus zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:01 schreef monkyyy het volgende:
Pownews: We gaan net zolang door politiek Den Haag rondlopen tot we iemand voor de camera krijgen die even niet uit z'n woorden komt, waardoor het lijkt alsof elke politicus retarded is.
Het valt allemaal ook wel mee. Het is niet alsof je, zoals bijvoorbeeld sommige Grieken, dik 25 procent van je loon inlevert.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard, want Rutte en Samsom weten prima dat ze dat niet kunnen verkopen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Precies. Nergens die 20% koopkrachtverlies dus.
Dat vind jij en de VVD waarschijnlijk ook, maar ze zitten in een kabinet met de PvdA. Als je 76 zetels had gehaald dan was het ander verhaal.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is de exacte samenhang tussen koopkracht en netto-inkomen? Is dat gewoon 1 op 1? Ik vind overigens dat eerlijk delen betekent dat in crisistijd het primaat bij werkend Nederland ligt en met name de hobbys als uitkeringen moeten inkrimpen, maargoed.
Wat betreft de uitvoering van de lastenverzwaring via de IB ben ik het met je eens, dat zou een stuk gemakkelijker zijn waardoor de uitvoeringskosten van dergelijke wetgever voor de overheid ook een stuk lager zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de beeldvorming zo uit de hand is gelopen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard, want Rutte en Samsom weten prima dat ze dat niet kunnen verkopen.
1 op 1 niet helemaal lijkt me. Vanwege zaken als veranderende BTW, accijnzen etc.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is de exacte samenhang tussen koopkracht en netto-inkomen? Is dat gewoon 1 op 1? Ik vind overigens dat eerlijk delen betekent dat in crisistijd het primaat bij werkend Nederland ligt en met name de hobbys als uitkeringen moeten inkrimpen, maargoed.
Wat ik zou waarderen is een toekomstgerichte economische politiek.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen verwachten drie keer meer nettoloon over te houden in crisistijd.
Dat begint wel hoog tijd te worden inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de beeldvorming zo uit de hand is gelopen.
Daar moeten ze wel wat aan doen lijkt mij.
Ik denk als je gewoon een crisistax invoert men nog het gevoel heeft BV Nederland te helpen. Nu voelt het veel onrechtvaardiger aan, met name als je zelf 0,0 beroep op de zorg doet. De zorgpremie is geen nivelleringsinstrument, dat is eigenlijk mijn voornaamste klacht.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat betreft de uitvoering van de lastenverzwaring via de IB ben ik het met je eens, dat zou een stuk gemakkelijker zijn waardoor de uitvoeringskosten van dergelijke wetgever voor de overheid ook een stuk lager zijn.
Maar goed, maakt het per slot van rekening uit of de modale burger dat geld via de IB danwel de zorgpremie moet afdragen? Volgens mij was de verontwaardiging even groot geweest.
Geheel eens.quote:Wat ik nog het meest bezwaarlijk vind is dat er geen economische politiek wordt bedreven, men knijpt de Nederlandse economie steeds verder af zonder daar daadkrachtige hervormingen tegenover te zetten die deze krimp op een gegeven moment gaan opvangen. Want op de lange termijn blijf je dan steeds maar achter je begrotingstekort aanhollen, totdat alle uitgaven zijn geschrapt en de lasten torenhoog zijn.
Gelijk delen. Eerlijk is subjectief.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is in het verleden al gebeurd, daar zit tegenwoordig nog maar weinig ruimte om geld te halen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Degelijke kritiek ben ik het ook mee eens.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
Ik had in alle eerlijkheid ook niet verwacht dat er lastenverlichtingen aan zouden komen hoor, dat is misschien iets voor de wat "simpelere" VVD'ers. Maar ik vind dit niet de juiste weg en ook nog eens niet leefvormneutraal. Mijn klachten richten zich meer op het "hoe" dan "waarom".
Het kan simpeler, daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
Ik had in alle eerlijkheid ook niet verwacht dat er lastenverlichtingen aan zouden komen hoor, dat is misschien iets voor de wat "simpelere" VVD'ers. Maar ik vind dit niet de juiste weg en ook nog eens niet leefvormneutraal. Mijn klachten richten zich meer op het "hoe" dan "waarom".
Kan me nog iets heugen van woonruimte, dat het te duur was. Oplossing zou zijn sociale huurwoningen af te schaffen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is de hysterische telegraaf/Voorschrift reactie waar ik gewoon hard om moet lachen
Ik denk dat niemand ervan op keek. Het is niemand gelukt tijdens de verkiezingen dat hard te maken. Zelfs niet met bullshit.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
Zit wel wat in. Maar er is overduidelijk gekozen voor een wijze waarop het lijkt dat beide partijen punten hebben gewonnen. Dit is de politiek die regeert, niet het verstand.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
Voor wonen hebben we de zienswijze oplossing. Je deelt je bed maar gewoonquote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan me nog iets heugen van woonruimte, dat het te duur was. Oplossing zou zijn sociale huurwoningen af te schaffen.
Dan is er uiteindelijk alleen maar dure woonruimte, heeft men nog steeds niet wat men wil.
En anders is er nog de woonrobot, die volautomatisch huizen creëert.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor wonen hebben we de zienswijze oplossing. Je deelt je bed maar gewoon
Je kan ook gewoon in India gaan slapen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:11 schreef Reya het volgende:
[..]
En anders is er nog de woonrobot, die volautomatisch huizen creëert.
In de Ganges.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in India gaan slapen.
Het hoeft niet helemaal vast te liggen. De pvdA zal claimen dat er niets verandert voor de armen en voor modaal, maar daarbuiten zal het die partij vermoedelijk niet veel kunnen schelen wat er gebeurt rond 70k. Als de VVD zou voorstellen die premie ook na 70k te laten oplopen, zou de PvdA vermoedelijk geen traan laten.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Maar er is overduidelijk gekozen voor een wijze waarop het lijkt dat beide partijen punten hebben gewonnen. Dit is de politiek die regeert, niet het verstand.
De operatie met die premies levert de schatkist niet eens wat op. En lagere inkomens worden nu ook gecompenseerd met zorgtoeslag. Ik vraag me af voor welk probleem dit nou een oplossing is. Weet jij het?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
Lijkt me nou niet bepaald een VVD-voorstel.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Het hoeft niet helemaal vast te liggen. De pvdA zal claimen dat er niets verandert voor de armen en voor modaal, maar daarbuiten zal het die partij vermoedelijk niet veel kunnen schelen wat er gebeurt rond 70k. Als de VVD zou voorstellen die premie ook na 70k te laten oplopen, zou de PvdA vermoedelijk geen traan laten.
Tijd voor Koos om naar Brussel te komen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
http://www.nu.nl/media/29(...)nde-bij-stentor.html
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
http://www.nu.nl/media/29(...)nde-bij-stentor.html
Hihi, ik hoor Koos nog zeggen dat papier ook de toekomst heeft.quote:een onlangs gelanceerd plan bij de Stentor om de nadruk meer op online nieuws te leggen.
Daarom is dat waarschijnlijk ook niet opgenomen in het huidige voorstel. Maar er is wel degelijk speelruimte.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet bepaald een VVD-voorstel.
Ik moest lachenquote:
Gelukkig maar, komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zit ik niet op de schopstoel. Meer kan ik er nu niet over kwijt.
Het een sluit het ander niet uit. Papier blijft voorlopig nog wel de core business, aangezien daarmee nog veruit het meest wordt verdiend.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Hihi, ik hoor Koos nog zeggen dat papier ook de toekomst heeft.
U moet sowieso iets anders gaan doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Dat blijkt.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Papier blijft voorlopig nog wel de core business, aangezien daarmee nog veruit het meest wordt verdiend.
Inderdaad, geschopt word je wel op de meet.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Gezellig samen uithuilen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, komt wel goed schatje.
* Voorschrift geeft een glas roosvicee.
Heb hem ooit eens leren kennen nadat een Duitse maat van mij een bericht met dergelijke ringtone ontving tijdens een college. De professor kon er echter niet zo om lachen, ik ging kapot.quote:
Ik heb niks om om te huilen.quote:
Absoluut, maar daar is het de tijd niet naar.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:22 schreef Reya het volgende:
[..]
U moet sowieso iets anders gaan doen.
Gezien het stabiele aantal miljonairs en immer groeiend vermogen stel ik voor te solliciteren bij de Quote.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut, maar daar is het de tijd niet naar.
Er wordt nog gewoon winst gemaakt. Kan hier nog veel meer over vertellen, maar dat kan niet plus dat ik tik op m'n mobiel.quote:
De Quote is natuurlijk ook afhankelijk van advertentie-inkomsten, als die er niet meer zijn is het ook voor hun einde oefening.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien het stabiele aantal miljonairs en immer groeiend vermogen stel ik voor te solliciteren bij de Quote.
Lekker de hele dag tussen corpsballen, dat lijkt me wel wat voor je.
Waar wil jij eigenlijk later werken?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef De_Guidance het volgende:
Koos moet werken bij een Woningcoöperatie.
Ooit eens aan PR gedacht, of is dat uw wereld niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut, maar daar is het de tijd niet naar.
Geen idee.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar wil jij eigenlijk later werken?
Alleen als het echt niet anders kan. Is toch een compleet andere tak van sport.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Ooit eens aan PR gedacht, of is dat uw wereld niet?
En de porno?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen als het echt niet anders kan. Is toch een compleet andere tak van sport.
Communicatie bij de overheid verdient overigens wel aardig, begrijp ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Ooit eens aan PR gedacht, of is dat uw wereld niet?
Aangezien jaloezie altijd verkoopt is dat niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Quote is natuurlijk ook afhankelijk van advertentie-inkomsten, als die er niet meer zijn is het ook voor hun einde oefening.
Jij snapt het weer eens niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aangezien jaloezie altijd verkoopt is dat niet zo'n probleem.
GSbrder en Ziba. Voorschrift als fluffer. Drugshond loopt om onbekende redenen ook op de set rond.quote:
Gelukkig hebben we jou daarvoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij snapt het weer eens niet.
Sweetie!quote:
Maar waarom probeer je desondanks de wijsneus uit te hangen?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou daarvoor.
Tegen een wand te praten in vreemd Engels.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:34 schreef Reya het volgende:
[..]
GSbrder en Ziba. Voorschrift als fluffer. Drugshond loopt om onbekende redenen ook op de set rond.
Omdat iedereen hier pretendeert, ik doe lekker mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar waarom probeer je desondanks de wijsneus uit te hangen?
Ik ben voorproever.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:34 schreef Reya het volgende:
[..]
GSbrder en Ziba. Voorschrift als fluffer. Drugshond loopt om onbekende redenen ook op de set rond.
Assistent fluffer Erik.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben voorproever.
Van de catering hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |