Ik rij er tenminste een mooie vierwieler van, in plaats van in een achterstandswijk te vechten.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd nog veel meer dan de 0 euro die jij aan woonlasten kwijt bent
je maakt je er anders behoorlijk druk omquote:Op donderdag 1 november 2012 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat de pindabreinen hier zich verkneukelen over het feit dat VVD'ers boos zijn.
Met opper-walnoot remlof.
Pfff, ¤ 24,00 er bovenop. Dat ga je voelen inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn zorgpremie wordt verdubbelt en m'n huur gaat met 6,5% omhoog. Hoppa.
Maar mij hoor je niet klagen, het is nou eenmaal crisis.
Natuurlijk maak ik me er druk om, het gaat tegen al m'n principes in, en tegen elke reden waarom ik VVD stem en lid ben.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
je maakt je er anders behoorlijk druk om. Maar het brengt wel weer de ultieme proleten in de VVD naar boven, dat is wel mooi
Liever een huurwoning in een achterstandswijk dan helemaal geen woning.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rij er tenminste een mooie vierwieler van, in plaats van in een achterstandswijk te vechten.
Dude, wees er blij mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever een huurwoning in een achterstandswijk dan helemaal geen woning.
En een auto heb ik niet nodig, die gaat er binnenkort dan ook uit.
Jij bent echt verreweg de zieligste die er hier rondloopt hoor zuurvoudjequote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pfff, ¤ 24,00 er bovenop. Dat ga je voelen inderdaad![]()
En de TT laat goed zien hoe armzielig je bent.
En die prachtige selectieve verontwaardiging maakt het zo mooi. lekker met z'n allen kwaad doen op facebook en dreigen te gaan protesteren op het malieveld, net schuimbekkende SP'ersquote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk maak ik me er druk om, het gaat tegen al m'n principes in, en tegen elke reden waarom ik VVD stem en lid ben.
Dit onthoud ik wel voor wanneer de ambtenaren weer eens zeiken.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En die prachtige selectieve verontwaardiging maakt het zo mooi. lekker met z'n allen kwaad doen op facebook en dreigen te gaan protesteren op het malieveld, net schuimbekkende SP'ers
De kans dat je mij zwaar hysterisch ziet schuimbekken is niet zo groot.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit onthoud ik wel voor wanneer de ambtenaren weer eens zeiken.
Vanwaar weer dat eeuwige ge-jijbak? Klopt de berekening niet? Je strooit er zelf mee dat je 370 p/m betaald. Of vind je het vervelend dat ik het voor je uitreken?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent echt verreweg de zieligste die er hier rondloopt hoor zuurvoudje
Zit je volgende maagzweer er alweer aan te komen?
Is ook niet zo lastig als je geen principes hebt.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De kans dat je mij zwaar hysterisch ziet schuimbekken is niet zo groot.
Alles klopt. Maar je hoort mij dan ook niet klagen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vanwaar weer dat eeuwige ge-jijbak? Klopt de berekening niet? Je strooit er zelf mee dat je 370 p/m betaald. Of vind je het vervelend dat ik het voor je uitreken?
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook niet zo lastig als je geen principes hebt.
Die andere vraag nog ff beantwoorden...quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles klopt. Maar je hoort mij dan ook niet klagen.
Principes heb ik zeker wel maar uiteindelijk moet je bijna alles pragmatisch oplossen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook niet zo lastig als je geen principes hebt.
klep dicht!quote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef waht het volgende:
Maar Koos moet z'n bek houden dus zeg ik het voor hem.
Leuke contradictie in een zin.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Principes heb ik zeker wel maar uiteindelijk moet je bijna alles pragmatisch oplossen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga er denk maar rondrijden met dit op de speakers.
Valt mee, principes alles overheersend maken brengt je niets verder.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuke contradictie in een zin.
Jezelf altijd tegenspreken is ook een principe.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuke contradictie in een zin.
Het heeft me tot nu toe weinig windeieren gelegd, maar prima hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt mee, principes alles overheersend maken brengt je niets verder.
Dat jij überhaupt iets durft te zeggen over jij-bakken. Je doet zelf niets anders dan mensen persoonlijk aanvallen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die andere vraag nog ff beantwoorden...
In de praktijk zijn jouw principes ook net zo vloeibaar als water.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het heeft me tot nu toe weinig windeieren gelegd, maar prima hoor.
Ik zou zeggen probeer ze dan eens uit, wellicht bevalt 't je wel, heb een leuk leventje hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de praktijk zijn jouw principes ook net zo vloeibaar als water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |