Ik zeg ban.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef Jellereppe het volgende:
Om in de juiste sferen te komen. De wereldberoemde hit van Wham.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef Gewas het volgende:
Ik ga de hele Messiah van Georg Friedrich Handel luisteren met kerst.
Echt heerlijke muziek.
De popkerstliedjes op de radio zal ik vast ook wel horen, maar daar kijk ik niet naar uit.
quote:
Ik wil echt geen mensen gaan beledigen, maar dit vind ik zo'n verschrikkelijk liedje....quote:
Mooi nummer.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:58 schreef Adelante het volgende:
Chris Rea - Driving home for christmas
Fixed.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef inpakPiet het volgende:
Als je nu al kerst muziek gaat luisteren,ben je mongoloide
Wham kan altijdquote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef Jellereppe het volgende:
Word vind ik beetje afgezaagd net zo als dat men elke keer dat " Do they know it's Christmas time "quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef Jellereppe het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:05 schreef Karina het volgende:
Trouwens: eerst Sinterklaasliedjes en dan pas Kerstliedjes natuurlijk.
Die zeiksnorquote:
Dat zijn de namenquote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef MarMar het volgende:
Net een usbstick met 3 uren aan kerstmuziek in de stereo geduwdDean Martin, Bing Crosby, Ella Fitzgerald, Sinatra..
Op verzoek van de dochters, die zijn net begonnen met de eerste kerstkaarten maken.
Hij wordt ieder jaar met kerst echt platgedraaid maar blijf het echt een heel leuk liedje vinden en geeft je echt een kerstgevoel.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:16 schreef Jellereppe het volgende:
Eens. Het blijft een ware kerstnummer door de jaren heen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:06 schreef Poelewoeps het volgende:
[..]
Hij wordt ieder jaar met kerst echt platgedraaid maar blijf het echt een heel leuk liedje vinden en geeft je echt een kerstgevoel.
Heb hem ook alweer een paar keer voorbij horen komen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Eens. Het blijft een ware kerstnummer door de jaren heen.
Haha, insgelijks. Het is en blijft een prachtig kerstnummer. Lekker voor de tv, wham op en een warm mok chocolademelk. Heerlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb hem ook alweer een paar keer voorbij horen komen.
Al dan niet op m'n eigen mp3 speler
Als ik m;n ogen dichtdoe zie ik direct een sneeuwlandschap en de kerstboom voor mequote:Op dinsdag 27 november 2012 19:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, insgelijks. Het is en blijft een prachtig kerstnummer. Lekker voor de tv, wham op en een warm mok chocolademelk. Heerlijk.
Yep, vooral als je de clip op youtube ziet. Dan krijg je een warm kerstgevoel. Dit nummer verdient een speciaal award na al die jaren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ik m;n ogen dichtdoe zie ik direct een sneeuwlandschap en de kerstboom voor me
Meteen aangezetquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yep, vooral als je de clip op youtube ziet. Dan krijg je een warm kerstgevoel. Dit nummer verdient een speciaal award na al die jaren.
Gelijk heb je. Ik ga het nummer ook gelijk aanzetten. Een waar kerstgevoel krijg je dan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Meteen aangezet
Hè.... damn, nu heb ik helemaal zin om die kerstboom op te tuigen!
deze manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister ze als sinds september. Schaam je niet, hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik luister nu kerst nummers. Schaam me diep
Mwa beetje wel...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik luister ze als sinds september. Schaam je niet, hoor
Je moet niet denken dat ik het constant luister, hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwa beetje wel...
September?? Wow, ben je het niet al helemaal zat dan??
Haha oke, dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat ik het constant luister, hoor
Ben jij mijn bovenbuurmeisjequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik luister ze als sinds september. Schaam je niet, hoor
Alleen maar kerstmuziek vanaf september... Dat moet zelfs voor de doorgewinterde kerstfan een padje te ver zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha oke, dat klinkt al beter
Hahaha ja inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Alleen maar kerstmuziek vanaf september... Dat moet zelfs voor de doorgewinterde kerstfan een padje te ver zijn
DIe hoor ik al genoeg in de winkelquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Collectief opnemen!
Voor straf Sinterklaasliedjes enzo
Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef MarMar het volgende:
Ik heb mijn kerstmemorystick zo goed als klaarbijna 200 liedjes, old skool, sinatra, ella fitzgerald, otis redding, nat king cole en zulks. Love it!
Ik heb ze nog niet allemaal achter elkaar gehoord, hij staat nu wel aan.
De Wham en Mariah Carrey liedjes kunnen me gestolen worden, dat dan weer wel.quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Domtorentje het volgende:
meeste mensen irriteren zich er zogenaamd aan
en band aid?quote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
De Wham en Mariah Carrey liedjes kunnen me gestolen worden, dat dan weer wel.
welke vind je mooi dan?quote:Op zondag 9 december 2012 23:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja die ook.. ik luister eigenlijk bij voorkeur kerstmuziek die ouder is dan ik
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 november 2012 14:23 schreef tong80 het volgende:
Deze net, door een ander topic.
Mooiste Kerstnummer ooit.
Kippenvel nummer.quote:
Lekkere plaat, ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 07:55 schreef Karina het volgende:
Op Radio6 komen af en toe wel aardige kerstnummer langs, tenminste niet de geijkte die je altijd al hoort. Of wel de geijkte, maar in een soularrangement.
Jaaaaquote:
Oh dit is best kut eigenlijk, alleen het 1e liedje is leukquote:
quote:
Dit!quote:Op maandag 19 november 2012 14:23 schreef tong80 het volgende:
Deze net, door een ander topic.
Mooiste Kerstnummer ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |