SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
neequote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja Beach ik heb hem al feliciteerd
Morgen ben jij toch jarig?
Flipsquote:
Okquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef Taexon het volgende:
oeps had geeneens gezien dat ik laatste post had
te druk met wentelteefjes
Ben terug hoorquote:
Ja goedquote:
Salaris onderhandelenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja goed
Hoor vanmiddag over hoe en wat en daarna over salaris onderhandelen
Ja ik ben in die positie blijkbaarquote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Salaris onderhandelen![]()
just saying bro.
Dan zou ik der goed gebruik van maken.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben in die positie blijkbaar
Niet dat ik veel te eisen heb maar ze kwamen er zelf mee
teamleider ergensquote:
Ja ga een beetje bluffen natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan zou ik der goed gebruik van maken.
gewoon standaard praatje en vertellen als ze met een kut loon aankomen dat je bij de c1000 als het ware het zelfde verdient met vakkenvullen enzovoort... heeft bij mij ook geholpenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ga een beetje bluffen natuurlijk
Ja maar ik zit wel al 3 maanden thuis zowat dus ga het niet al te gek maken natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 13:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
gewoon standaard praatje en vertellen als ze met een kut loon aankomen dat je bij de c1000 als het ware het zelfde verdient met vakkenvullen enzovoort... heeft bij mij ook geholpen
Ow vandaar, nee dan is het inderdaad niet slimquote:Op donderdag 1 november 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik zit wel al 3 maanden thuis zowat dus ga het niet al te gek maken natuurlijk
Ik heb nog geen verwarming aan in de nacht in mijn slaapkamer.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef Taexon het volgende:
heb ik weer.. 2 uur gelede de verwarming hoger gezet omdat het koud is op me kamer... zit ik net aan de verwarming te voelen is die nog koud, heb ik dus gewoon de verwarming vanacht ofzo dichtgedraaid
Is dat ding wel warm dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Al 5 uur de verwarming aan hier op stage maar het blijft nog steeds koud
Ja dat is het rare ervanquote:
Als het tegen de verwarming aan staat heeft het ook niet veel zin nee.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja dat is het rare ervannu is het wel zo dat mijn bureau naast het raam zit, misschien dat het daar door komt.
Daarom gaan jankenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
Haha iemand doet huilie omdat ik 'ok' zei
Haten op tandartsen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik hoop dat mijn tandarts sterft aan aids
Maar waarom Hypoquote:Op donderdag 1 november 2012 17:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Moeba. Ik heb wiskunde verneukt geloof ik.
omdat ik dacht dat het goed ging en toen ging iedereen rare dingen zeggen en toen snapte ik het niet meer en slordigheidsfoutjes en wiskunde is kut.quote:
wat hoezo?quote:
maar maar, was gewoon grapje tochquote:Op donderdag 1 november 2012 17:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi
[..]
omdat je gemeen deed. Daarom.
Haten op wiskunde.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat ik dacht dat het goed ging en toen ging iedereen rare dingen zeggen en toen snapte ik het niet meer en slordigheidsfoutjes en wiskunde is kut.
ik haat er niet op. Ik vind het leuk als ik het kan. Zoals met alles.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haten op wiskunde.
Vandaag godverdomme 3 uur aan wiskunde besteed. Zoals het een baas betaamt.
Ik heb trouwens voor 8 euro Echoes: The Complete History Of Pink Floyd gekocht. Maatje van me belde op of ik die wilde.Bro headsup. Onderdeel van de brocode.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik haat op wie ik wil, sadisten zijn het
Als je gewoon je tandjes poetst zijn tandartsen best oké. Ik heb nog nooit pijn geleden bij de tandarts.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik haat op wie ik wil, sadisten zijn het
Engelsquote:Op donderdag 1 november 2012 17:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben een Engels proefexamen aan het maken.
Weet je waarom die vwo examens zo kut zijn? Omdat de antwoorden óf allemaal lijken te kloppen, óf juist helemaal geen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Engels
Ik ben biologie aan het leren
Wij hadden die van vorig jaar gemaakt aan het begin van dit schooljaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet je waarom die vwo examens zo kut zijn? Omdat de antwoorden óf allemaal lijken te kloppen, óf juist helemaal geen.
Ja we hadden eenmaal een groepje en wilde je nog wel erin hebben, maar ik was toen neit groepleiderquote:Op donderdag 1 november 2012 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten.. nee eigenlijk niet
Zo'n groepsgesprek is irritant.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja we hadden eenmaal een groepje en wilde je nog wel erin hebben, maar ik was toen neit groepleider
Ik poets 3x per dag en heb een goed gebit, en toch zit hij elke keer tot bloedens toe tandplak te verwijderen wat ik ook gewoon weg kan poetsen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je gewoon je tandjes poetst zijn tandartsen best oké. Ik heb nog nooit pijn geleden bij de tandarts.
YOO ESS AYE YOO ESS AYEquote:
Nou ja blijkbaar is het nodig. Dat doet die gast ook niet voor de lol of zo.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik poets 3x per dag en heb een goed gebit, en toch zit hij elke keer tot bloedens toe tandplak te verwijderen wat ik ook gewoon weg kan poetsen.
Ja af en toe raakt ie het tandvlees, het voelt hooguit ongemakkelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik poets 3x per dag en heb een goed gebit, en toch zit hij elke keer tot bloedens toe tandplak te verwijderen wat ik ook gewoon weg kan poetsen.
Hij zei zelf "dit kan je zelf makkelijk wegpoetsen maar ik zal het even voor je doen". 2 minuten later zat ik met bloedend tandvlees en een nat gezichtquote:Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar is het nodig. Dat doet die gast ook niet voor de lol of zo.
Of misschien wel. Het zijn wel sadisten.
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij zei zelf "dit kan je zelf makkelijk wegpoetsen maar ik zal het even voor je doen". 2 minuten later zat ik met bloedend tandvlees en een nat gezicht
Ik schoot een paar keer zo wat uit de stoel, dat noem ik niet "ongemakkelijk".quote:Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja af en toe raakt ie het tandvlees, het voelt hooguit ongemakkelijk.
Alleen kleine stukjes telkens. Moet hem nog een keer helemaal kijken.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:36 schreef Amoeba het volgende:
Hypo, heb jij die film van The Wall ooit gezien?
Niet zo heel erg de moeite waard, maar toch wel iets dat je gezien dient te hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Alleen kleine stukjes telkens. Moet hem nog een keer helemaal kijken.
Sowieso is the Wall niet echt geweldig.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet zo heel erg de moeite waard, maar toch wel iets dat je gezien dient te hebben.
Sowieso live concerten van Pink Floyd, ze zijn zo tering gaaf.
quote:
quote:
quote:
quote:
haha dank julliequote:
Mwah, ben net thuis van werkquote:Op donderdag 1 november 2012 17:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Fijne verjaardag tot nu toe?
The Wallquote:Op donderdag 1 november 2012 17:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sowieso is the Wall niet echt geweldig.
Die concerten
lichteffecten alles.
Mee eens. Maar de muziek is gewoon kut m.i.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
The Wall![]()
Gewoon sowieso Pink Floyd. The Wall is qua muziek misschien niet hoogstaand, maar het verhaal erachter is sowieso geweldig. Of je het nu mooi vindt of niet. Slecht is het zeker niet.
Nummers als Another Brick In The Wall 1-3, Mother, Comfortably Numb, Run Like Hell, Young Lust en Hey You
Kan je het mij vergeven?quote:
Maak het volgende week goed jaquote:
Oneens. Nog steeds beter dan Justin Bieber dus niet kut jeweet.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mee eens. Maar de muziek is gewoon kut m.i.
Behalve Comfortably Numb misschien.
Goed. Ze hebben betere dingen gemaakt.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oneens. Nog steeds beter dan Justin Bieber dus niet kut jeweet.
Wat vind je van The Queen is Dead?
Ik kan Die Mauer prima luisteren. Maar inderdaad, ze hebben veel betere dingen gemaakt. Atom Heart Mother, Dark Side, Animals en Wish You Were Here zijn stuk voor stuk beter dan The Wall.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goed. Ze hebben betere dingen gemaakt.
Te weinig in verdiept om over te oordelen.
Dark Side is sowieso het bestequote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan Die Mauer prima luisteren. Maar inderdaad, ze hebben veel betere dingen gemaakt. Atom Heart Mother, Dark Side, Animals en Wish You Were Here zijn stuk voor stuk beter dan The Wall.
Ja ik lust ze wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Spruitjes zijn wel te doen toch
Bami > nasiquote:Op donderdag 1 november 2012 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gvd nu heb ik ook zin in de Mc, maar ik eet straks toch lekker nasi
klein wit pakketje?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
Oja ff vragen of er al een pakje is binnengekomen.
ken je wayne marshall go hard?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
FL deze moet je luisteren dit is mijn stijl
Tyfussaai.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
FL deze moet je luisteren dit is mijn stijl
Nee onbekend voor mijquote:Op donderdag 1 november 2012 18:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ken je wayne marshall go hard?
ja die zijn wel okequote:
Dat wou ik net zeggen, i-octane ookquote:Op donderdag 1 november 2012 18:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja die zijn wel oke
damien marley is wel hard
Mwah. Niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dark Side is sowieso het beste
zijn wel lekker hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Spruitjes zijn wel te doen toch
Nope, nog steeds in de gc scquote:Op donderdag 1 november 2012 18:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
is appel al weer terug trouwens?
Dat kun jij niet eensquote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom mag ik dat niet doen dan?
Ja preciesquote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon internet en in je eigen woorden zetten ja toch G.
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij paar minuten geleden nog op whatsapp.
Neequote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef Ro-ald het volgende:
Aldo had je gisteren een grijs vest aan en zat je achter Matthijs?
Denken dat ik weer met een FOK!ker ga datenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:17 schreef FL_Freak het volgende:
roald en AJ, wanneer is jullie eerste date?
pfft hier is veel leuker, snap niet waarom hij jou zo eng vindquote:
Oh dat wist ik niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
Wel leuk dat je had gekeken
kennelijk was er ook nog een klein balkon voor publiek ...
Die komen ook nooit in beeldquote:Op donderdag 1 november 2012 19:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Ik kijk sowieso bijna elke dag DWDD.
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik weer met een FOK!ker ga daten
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Oké ik ben wel een schatje, vooruit.
Ik weet niet wat hij jou had verteld, maar eng hea, dat ik iemand negeerquote:Op donderdag 1 november 2012 19:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
pfft hier is veel leuker, snap niet waarom hij jou zo eng vind
quote:
TMI.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik word er helemaal warm van
Pas je op met jouw smileys? Ik ben 16, zometeen gaan jouw vrienden je weer uitlachen.quote:
We lijken alleen niet op elkaar.quote:
quote:
sorryquote:Op donderdag 1 november 2012 19:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pas je op met jouw smileys? Ik ben 16, zometeen gaan jouw vrienden je weer uitlachen.
[..]
We lijken alleen niet op elkaar.
[..]
quote:
aangezien jij een goede smaak hebt even proberenquote:
Is wel kortzichtig natuurlijk van haar om na 1 misgelopen relatie te zeggen dat ze FOK!ers niet meer date. Alle mannen hier zijn allemaal andersquote:
Die gast is sowieso wel goed.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aangezien jij een goede smaak hebt even proberen
het begin leek serieus hier opquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is wel kortzichtig natuurlijk van haar om na 1 misgelopen relatie te zeggen dat ze FOK!ers niet meer date. Alle mannen hier zijn allemaal anders
Eens.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is wel kortzichtig natuurlijk van haar om na 1 misgelopen relatie te zeggen dat ze FOK!ers niet meer date. Alle mannen hier zijn allemaal anders
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het begin leek serieus hier op
Waarom zou ik FOK!lers date ipv gewoon mensen van IRLquote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouquote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]is dat een compliment?
dit is wel beter. Als je ervan houdt.
De mensen zijn echt ik weet niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zou ik FOK!lers date ipv gewoon mensen van IRL
Ik wil mezelf meetenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee maar wel iemand die je wilt meeten
die is wel chill jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]is dat een compliment?
dit is wel beter. Als je ervan houdt.
FOK!kers zijn ook 'gewoon' mensen. Meestal.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zou ik FOK!lers date ipv gewoon mensen van IRL
Ja, maar ben niet zo van het online datenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De mensen zijn echt ik weet niet?
Idd, niks mis mee toch met fokkers daten.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FOK!kers zijn ook 'gewoon' mensen. Meestal.
ik ben geen 'gewoon' mens hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hey, hoe hebben jullie elkaar ontmoetquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De mensen zijn echt ik weet niet?
Wanneer kan je???quote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd, niks mis mee toch met fokkers daten.
Hèhèquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Inb4 stormloopquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd, niks mis mee toch met fokkers daten.
Heb je al eens gestuurd. Is nice jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die is wel chill ja
deze dan:
Omg. Je bent een ninjaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben geen 'gewoon' mens hoor![]()
oh dis nicequote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heb je al eens gestuurd. Is nice ja
Ken je dit?
Beste bluesrockbandje op het moment vind ik.
Wat tofquote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh dis nice
GBTTZ zat bij mij op de middelbareGaven ook wel eens optredens in de aula enzo
Je kan mij ook èèn kans gevenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil je geen vals hoop geven.
Wat een awesome lied en clipquote:
Heldquote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat een awesome lied en clip
*gaat downloaden en op mp3 zetten![]()
Ik vind het wel echt een bazenliedquote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Held
Downloaden van YT maakt de kwaliteit altijd zo kuteen ze hebben verder geen albums geloof ik.
Ik ken het, wa bericht over iemand sturen en dan per ongeluk naar degene sturen waar het over gingquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
Voelen jullie mij ook dat als je een keer een berichtje stuurt en dan opeens naar de naam kijkt dat het iemand anders is?
Denk aan belangerijke genieppige berichtjes
Jouw posts blijven goedquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
Voelen jullie mij ook dat als je een keer een berichtje stuurt en dan opeens naar de naam kijkt dat het iemand anders is?
Denk aan belangerijke genieppige berichtjes
Dat had ik ook 1 keer gehadquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ken het, wa bericht over iemand sturen en dan per ongeluk naar degene sturen waar het over ging
is het ookquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt een bazenlied![]()
ff kijken of ik hem via een torrent kan binnenslepen
Ik stuur alleen smsjes die voor mijn ma zijn altijd per ongeluk naar zo'n jongenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ken het, wa bericht over iemand sturen en dan per ongeluk naar degene sturen waar het over ging
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is het ookeen vriend stuurde het door een tijdje geleden, niemand kent dat bandje
/hipsterheid.
'Zo'n jongen'quote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik stuur alleen smsjes die voor mijn ma zijn altijd per ongeluk naar zo'n jongen!
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, moet het nog een beetje tijd geven enzo.
[..]
ik ga dat album zoekenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en geen torrent van te vinden
Maar ik ga hockeyenFijne avond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |