Wij hadden die van vorig jaar gemaakt aan het begin van dit schooljaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet je waarom die vwo examens zo kut zijn? Omdat de antwoorden óf allemaal lijken te kloppen, óf juist helemaal geen.
Ja we hadden eenmaal een groepje en wilde je nog wel erin hebben, maar ik was toen neit groepleiderquote:Op donderdag 1 november 2012 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten.. nee eigenlijk niet
Zo'n groepsgesprek is irritant.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja we hadden eenmaal een groepje en wilde je nog wel erin hebben, maar ik was toen neit groepleider
Ik poets 3x per dag en heb een goed gebit, en toch zit hij elke keer tot bloedens toe tandplak te verwijderen wat ik ook gewoon weg kan poetsen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je gewoon je tandjes poetst zijn tandartsen best oké. Ik heb nog nooit pijn geleden bij de tandarts.
YOO ESS AYE YOO ESS AYEquote:
Nou ja blijkbaar is het nodig. Dat doet die gast ook niet voor de lol of zo.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik poets 3x per dag en heb een goed gebit, en toch zit hij elke keer tot bloedens toe tandplak te verwijderen wat ik ook gewoon weg kan poetsen.
Ja af en toe raakt ie het tandvlees, het voelt hooguit ongemakkelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik poets 3x per dag en heb een goed gebit, en toch zit hij elke keer tot bloedens toe tandplak te verwijderen wat ik ook gewoon weg kan poetsen.
Hij zei zelf "dit kan je zelf makkelijk wegpoetsen maar ik zal het even voor je doen". 2 minuten later zat ik met bloedend tandvlees en een nat gezichtquote:Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar is het nodig. Dat doet die gast ook niet voor de lol of zo.
Of misschien wel. Het zijn wel sadisten.
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij zei zelf "dit kan je zelf makkelijk wegpoetsen maar ik zal het even voor je doen". 2 minuten later zat ik met bloedend tandvlees en een nat gezicht
Ik schoot een paar keer zo wat uit de stoel, dat noem ik niet "ongemakkelijk".quote:Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja af en toe raakt ie het tandvlees, het voelt hooguit ongemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |