wat hoezo?quote:
maar maar, was gewoon grapje tochquote:Op donderdag 1 november 2012 17:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi
[..]
omdat je gemeen deed. Daarom.
Haten op wiskunde.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat ik dacht dat het goed ging en toen ging iedereen rare dingen zeggen en toen snapte ik het niet meer en slordigheidsfoutjes en wiskunde is kut.
ik haat er niet op. Ik vind het leuk als ik het kan. Zoals met alles.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haten op wiskunde.
Vandaag godverdomme 3 uur aan wiskunde besteed. Zoals het een baas betaamt.
Ik heb trouwens voor 8 euro Echoes: The Complete History Of Pink Floyd gekocht. Maatje van me belde op of ik die wilde.Bro headsup. Onderdeel van de brocode.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik haat op wie ik wil, sadisten zijn het
Als je gewoon je tandjes poetst zijn tandartsen best oké. Ik heb nog nooit pijn geleden bij de tandarts.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik haat op wie ik wil, sadisten zijn het
Engelsquote:Op donderdag 1 november 2012 17:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben een Engels proefexamen aan het maken.
Weet je waarom die vwo examens zo kut zijn? Omdat de antwoorden óf allemaal lijken te kloppen, óf juist helemaal geen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Engels
Ik ben biologie aan het leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |