Wat tofquote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh dis nice
GBTTZ zat bij mij op de middelbareGaven ook wel eens optredens in de aula enzo
Je kan mij ook èèn kans gevenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil je geen vals hoop geven.
Wat een awesome lied en clipquote:
Heldquote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat een awesome lied en clip
*gaat downloaden en op mp3 zetten![]()
Ik vind het wel echt een bazenliedquote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Held
Downloaden van YT maakt de kwaliteit altijd zo kuteen ze hebben verder geen albums geloof ik.
Ik ken het, wa bericht over iemand sturen en dan per ongeluk naar degene sturen waar het over gingquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
Voelen jullie mij ook dat als je een keer een berichtje stuurt en dan opeens naar de naam kijkt dat het iemand anders is?
Denk aan belangerijke genieppige berichtjes
Jouw posts blijven goedquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
Voelen jullie mij ook dat als je een keer een berichtje stuurt en dan opeens naar de naam kijkt dat het iemand anders is?
Denk aan belangerijke genieppige berichtjes
Dat had ik ook 1 keer gehadquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ken het, wa bericht over iemand sturen en dan per ongeluk naar degene sturen waar het over ging
is het ookquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt een bazenlied![]()
ff kijken of ik hem via een torrent kan binnenslepen
Ik stuur alleen smsjes die voor mijn ma zijn altijd per ongeluk naar zo'n jongenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ken het, wa bericht over iemand sturen en dan per ongeluk naar degene sturen waar het over ging
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is het ookeen vriend stuurde het door een tijdje geleden, niemand kent dat bandje
/hipsterheid.
'Zo'n jongen'quote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik stuur alleen smsjes die voor mijn ma zijn altijd per ongeluk naar zo'n jongen!
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, moet het nog een beetje tijd geven enzo.
[..]
ik ga dat album zoekenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en geen torrent van te vinden
Maar ik ga hockeyenFijne avond allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |