Eens.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is wel kortzichtig natuurlijk van haar om na 1 misgelopen relatie te zeggen dat ze FOK!ers niet meer date. Alle mannen hier zijn allemaal anders
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het begin leek serieus hier op
Waarom zou ik FOK!lers date ipv gewoon mensen van IRLquote:Op donderdag 1 november 2012 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is wel kortzichtig natuurlijk van haar om na 1 misgelopen relatie te zeggen dat ze FOK!ers niet meer date. Alle mannen hier zijn allemaal anders
Nouquote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]is dat een compliment?
dit is wel beter. Als je ervan houdt.
De mensen zijn echt ik weet niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zou ik FOK!lers date ipv gewoon mensen van IRL
Ik wil mezelf meetenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee maar wel iemand die je wilt meeten
die is wel chill jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]is dat een compliment?
dit is wel beter. Als je ervan houdt.
FOK!kers zijn ook 'gewoon' mensen. Meestal.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zou ik FOK!lers date ipv gewoon mensen van IRL
Ja, maar ben niet zo van het online datenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De mensen zijn echt ik weet niet?
Idd, niks mis mee toch met fokkers daten.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FOK!kers zijn ook 'gewoon' mensen. Meestal.
ik ben geen 'gewoon' mens hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hey, hoe hebben jullie elkaar ontmoetquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De mensen zijn echt ik weet niet?
Wanneer kan je???quote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd, niks mis mee toch met fokkers daten.
Hèhèquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Inb4 stormloopquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd, niks mis mee toch met fokkers daten.
Heb je al eens gestuurd. Is nice jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die is wel chill ja
deze dan:
Omg. Je bent een ninjaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben geen 'gewoon' mens hoor![]()
oh dis nicequote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heb je al eens gestuurd. Is nice ja
Ken je dit?
Beste bluesrockbandje op het moment vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |