Ik kan Die Mauer prima luisteren. Maar inderdaad, ze hebben veel betere dingen gemaakt. Atom Heart Mother, Dark Side, Animals en Wish You Were Here zijn stuk voor stuk beter dan The Wall.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goed. Ze hebben betere dingen gemaakt.
Te weinig in verdiept om over te oordelen.
Dark Side is sowieso het bestequote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan Die Mauer prima luisteren. Maar inderdaad, ze hebben veel betere dingen gemaakt. Atom Heart Mother, Dark Side, Animals en Wish You Were Here zijn stuk voor stuk beter dan The Wall.
Ja ik lust ze wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Spruitjes zijn wel te doen toch
Bami > nasiquote:Op donderdag 1 november 2012 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gvd nu heb ik ook zin in de Mc, maar ik eet straks toch lekker nasi
klein wit pakketje?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
Oja ff vragen of er al een pakje is binnengekomen.
ken je wayne marshall go hard?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
FL deze moet je luisteren dit is mijn stijl
Tyfussaai.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
FL deze moet je luisteren dit is mijn stijl
Nee onbekend voor mijquote:Op donderdag 1 november 2012 18:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ken je wayne marshall go hard?
ja die zijn wel okequote:
Dat wou ik net zeggen, i-octane ookquote:Op donderdag 1 november 2012 18:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja die zijn wel oke
damien marley is wel hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |