abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118700680
Zwangerschap & geboorte

08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t
22 april: Tally

02 mei: Suikertante
03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

***12 juni: L-E & fokking.fokker***

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 02-11-2012 08:46:23 ]
pi_118700702
Ik vond het niet klachtwaardig...

En zeg het dan maar als je het toch moet zoeken...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118700726
En vliezen breken vanzelf wel... Of niet, maar als ze dan worden gebroken heb ik uberhaupt geen tijd meer...
pi_118701492
Houden jullie eigenlijk ook een zwangerschapsdagboek bij? Je hebt wel van die kant en klare boekjes in de winkel waar je op gezette tijden iets in moet schrijven, maar dat vind ik dan weer een beetje suf en gemaakt.

Ik heb zelf gewoon een word file aangemaakt waar ik ongeveer iedere week iets in schrijf. Wat we hebben meegemaakt, wat we nu denken en hoe ik me nu voel. Net weer een stukje aan mn kruimel geschreven en ik word er helemaal O+ van :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118701564
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is een heel persoonlijk iets denk ik. Ik hoor van mensen om ons heen net zo vaak dat men het wel wilt weten als dat men het niet wilt weten. 50/50 denk ik. :)
Om mij heen is het de standaard om het wel te willen weten. En als ik hier lees hoe veel zwangeren nog voor de seo een geslachtsbepaling laten doen, denk ik men in het algemeen wel erg graag het geslacht weet. En dat had ik bij de eerste ook, maar nu niet, gek genoeg.

Ik zou het vooral willen weten uit praktisch oogpunt. De dozen met jongensspul kunnen weg als het een meisje is. En Vriendje en ik hadden besloten dat we het gewoon willen horen bij de seo, maar ik ga het er nog eens over hebben. Heb ineens het gevoel dat ik het niet perse hoef te weten. :)
pi_118701600
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Houden jullie eigenlijk ook een zwangerschapsdagboek bij? Je hebt wel van die kant en klare boekjes in de winkel waar je op gezette tijden iets in moet schrijven, maar dat vind ik dan weer een beetje suf en gemaakt.

Ik heb zelf gewoon een word file aangemaakt waar ik ongeveer iedere week iets in schrijf. Wat we hebben meegemaakt, wat we nu denken en hoe ik me nu voel. Net weer een stukje aan mn kruimel geschreven en ik word er helemaal O+ van :@
Oh, dat heb ik echt nooit gedaan. Ik heb wel stukjes geschreven aan J. sinds hij uit mijn buik is, maar niet tijdens de zwangerschap eigenlijk. Zou niet weten wat te zeggen. Ik maak ook niks mee ofzo :')
pi_118701608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:30 schreef Spirit82 het volgende:

Mijn moeder heeft vroeger een geschreven boek bijgehouden met o.a. artikeltjes uit blaadjes etc.
Nu heb ik ook wel zo'n hobby-plakboek gekocht maar ben blijven hangen nu op 1,5 pagina. :') Natuurlijk neem ik mij voor om regelmatig bij te houden maar ik neem er de tijd niet voor. Nog steeds van plan en denk er bijna dagelijks aan dat ik het nu echt moet gaan doen. Ik wil dat gewoon graag voor later.
Daarnaast heb ik nog een echt zwangerschapsboek zoals die in de winkel liggen. Ook wel in geschreven maar nu gebeurd er gewoon nog niet zoveel eigenlijk. En we hebben wel een foto gemaakt toen bij de eerste weken dat we het wisten. :)
pi_118701682
Owja wat een goed idee! Ik heb er wel foto's van de echo's in geplakt, maar geen foto's van ons :) Dat is ook leuk!
Sarcasme. Herken het.
pi_118701694
Ik zou niet weten wat ik op zou moeten schrijven. "Mama heeft vandaag weer een dag gewerkt en was 's avonds best moe". Lijkt me niet zo boeiend :+.

Het geslacht willen weten is bij ons meer iets uit praktisch oogpunt voor inkopen e.d. Maar zou het niet per se hoeven weten. Hoor het wel bij de 20-weken echo.
  donderdag 1 november 2012 @ 12:39:12 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118701755
Goed dat je het hebt over een zwanger-dagboek. Ik zal die van mij weer eens uit de kast trekken.

L-E, wij wisten het bij Nathan niet, maar we waren er op de een of andere manier van overtuigd dat hij een jongetje zou zijn. We willen het inderdaad weten uit praktisch oogpunt. Ten eerste weten we nu al 4 jongensnamen, maar nog geen enkele meisjesnaam, dus als het een jongetje blijkt hoeven we daar verder niet over na te denken. Ook vind ik neutrale kleertjes kopen erg lastig, ik hou niet zo van creme. Nog 6 nachtjes slapen!!!
pi_118701759
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:37 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik zou niet weten wat ik op zou moeten schrijven. "Mama heeft vandaag weer een dag gewerkt en was 's avonds best moe". Lijkt me niet zo boeiend :+.

Het geslacht willen weten is bij ons meer iets uit praktisch oogpunt voor inkopen e.d. Maar zou het niet per se hoeven weten. Hoor het wel bij de 20-weken echo.
Haha ja, dat heb ik dus ook. Mama is wéér om 19 uur in slaap gedonderd terwijl papa voetbal keek. En het regent weer. :+
pi_118701762
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:34 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik echt nooit gedaan. Ik heb wel stukjes geschreven aan J. sinds hij uit mijn buik is, maar niet tijdens de zwangerschap eigenlijk. Zou niet weten wat te zeggen. Ik maak ook niks mee ofzo :')
Ik had zo'n standaard invul-boek, daar staan dingen in als: op wie denk je dat hij/zij gaat lijken, wat zijn dingen waar je tegenop ziet, wat vind je op dit moment lekker om te eten, hoe groot is je buik nu, etc. Ga ik bij de volgende zeker weer doen :).
pi_118701789
Ik schrijf ook niet alles erin iedere dag hoor, gewoon iedere week of twee weken een pagina met daarin hoe groot hij/zij nu is en hoe ik me voel en bijvoorbeeld hoe we het aan de opa's en oma's hebben verteld, hoe de echo's in zijn werk gingen met foto van de echo, dat we op zoek zijn naar een nieuw huisje en vandaag bijvoorbeeld dat ik dacht hem/haar gevoeld te hebben voor het eerst een paar dagen terug en hoe dat dan voelde enzo.
Sarcasme. Herken het.
pi_118701791
Ik doe er zelf geen reet aan hoor, ik heb geen plakboek.
Maar als mijn moeder er eentje had en ik zou nu lezen dat zij ook wat last van haar buik kreeg in de veertiende week zou ik dat wel leuk vinden eigenlijk! O+ En dat soort dingen herinnert zij zich allang niet meer. Of dat ze had gewerkt en 's avonds wel moe is.
Het is niet per se voor als je kind vijftien is he, het kan ook leuk zijn als het 27 is en zelf zwanger :)
Of voor je schoondochter als het een zoon wordt :+

En "mama is weer in slaap gedonderd" lijkt me juist heel leuk! Dat je moeder ook geen zweverige muts was is ook leuk om te weten.
pi_118701887
De stukjes die ik aan J. heb geschreven wil ik inderdaad bundelen en dan aan hem geven, op een gegeven moment. Stromen echt over van liefde, dat is wel tof. O+
pi_118701890
Ik heb eergisteren een 9 maanden dagboek van mijn zus gekregen, die ga ik wel invullen. Mijn moeder is overleden toen ik 15 jaar was en ik hoop van harte dat mijn kinderen mij veel langer mee mogen maken maar juist hierdoor besef ik me hoe weinig ik eigenlijk weet van mijn moeders zwangerschap en van mijn jeugd. Vragen lukt niet meer en ze heeft ook weinig geschreven in boeken, dat wat ik heb is dan ook heel dierbaar. Dus ik neem me voor om zo veel mogelijk in te vullen over de zwangerschap en het leven van ons kindje.

Wij willen het geslacht wel weten trouwens. Maar dat is gewoon omdat ik veel te nieuwsgierig ben om nog maanden te moeten wachten ;)
E.
pi_118701892
Misschien moet je daarvoor iets meer dat roze wolk-gevoel hebben? Dat heb ik namelijk niet, misschien ligt het daaraan :D. Ik ben gewoon te lomp voor dat soort lievigheden vrees ik :').
pi_118701969
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb eergisteren een 9 maanden dagboek van mijn zus gekregen, die ga ik wel invullen. Mijn moeder is overleden toen ik 15 jaar was en ik hoop van harte dat mijn kinderen mij veel langer mee mogen maken maar juist hierdoor besef ik me hoe weinig ik eigenlijk weet van mijn moeders zwangerschap en van mijn jeugd. Vragen lukt niet meer en ze heeft ook weinig geschreven in boeken, dat wat ik heb is dan ook heel dierbaar. Dus ik neem me voor om zo veel mogelijk in te vullen over de zwangerschap en het leven van ons kindje.

Wij willen het geslacht wel weten trouwens. Maar dat is gewoon omdat ik veel te nieuwsgierig ben om nog maanden te moeten wachten ;)
Mijn beide ouders leven niet meer, maar ik heb me eigenlijk nooit afgevraagd hoe zij de zwangerschap hebben beleefd, oid. Dat maakt misschien ook dat ik nu niet de behoefte voel van alles na te laten.
pi_118701999
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
Ik schrijf ook niet alles erin iedere dag hoor, gewoon iedere week of twee weken een pagina met daarin hoe groot hij/zij nu is en hoe ik me voel en bijvoorbeeld hoe we het aan de opa's en oma's hebben verteld, hoe de echo's in zijn werk gingen met foto van de echo, dat we op zoek zijn naar een nieuw huisje en vandaag bijvoorbeeld dat ik dacht hem/haar gevoeld te hebben voor het eerst een paar dagen terug en hoe dat dan voelde enzo.
Ja, dat soort dingen wil ik er ook inzetten maar ik vind dat op papier gewoon leuker staan dan bijvoorbeeld getikt. Terwijl ik mij er eerder toe zal zetten om te tikken dan om te schrijven. :')
pi_118702009
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:43 schreef Hooiwagen het volgende:
Misschien moet je daarvoor iets meer dat roze wolk-gevoel hebben? Dat heb ik namelijk niet, misschien ligt het daaraan :D. Ik ben gewoon te lomp voor dat soort lievigheden vrees ik :').
Heb ik ook niet hoor :@ Het helpt mij gewoon voor mezelf ook dingen te plaatsen en te herinneren, maar als ik dan een stukje geschreven heb, voel ik me dus wel veel O+-er
Sarcasme. Herken het.
pi_118702056
Ook leuk trouwens. Mijn moeder heeft het boek ook nog de eerste 2 jaar bijgehouden van toen ik geboren was.
Had de dokter een keer tegen haar gezegd dat mijn zus en ik beter van hoofd konden wisselen. Ik had namelijk het hoofd van mijn moeder en het lijf van mijn vader en mijn zus precies andersom. :')
En dat ik zo'n mooie haarkleur had. O+ En dat ik een keer in het wagentje helemaal blauw werd en flauw enzo! :o Maar dat bleek toch niets te zijn. *O*
pi_118702075
Ik vul hier ook weer braaf zo'n negen maanden dagboek in,heb ik bij de middelste ook gedaan (bij de oudste niet maar die heeft dan weer legio fotoboeken en ik heb van de middelste nog geen foto ingeplakt :@ )

Gisteren was ik op de helft! A.s maandag SEO,eens kijken of meneer nog steeds een meneer is.
pi_118702087
Ik vind mijn zwangerschap ook niet Heel Bijzonder ofzo, mag ik dat hier zeggen? Ik ben er heeeeeeel blij mee, echt dolgelukkig, maar Het Grote Wonder, neen. Dat voel ik niet zo.
pi_118702169
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef L-E het volgende:
Ik vind mijn zwangerschap ook niet Heel Bijzonder ofzo, mag ik dat hier zeggen? Ik ben er heeeeeeel blij mee, echt dolgelukkig, maar Het Grote Wonder, neen. Dat voel ik niet zo.
Dat heb ik dus ook... Omdat het de derde keer is ofzo. Ik ben niet lyrisch of euforisch,het is voor mij noodzakelijk dragen,ik wil uitpakken en gaan
pi_118702172
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef L-E het volgende:
Is dat niet normaal bij een tweede? Je weet inmiddels al dat je het kan en wat je te wachten staat. Ik vind het nog steeds wel heel bijzonder dat vriend en ik gewoon een kind hebben kunnen fabriceren, dat alles gewoon werkt enzo... maar ik gok dat dat bij een eventuele tweede ook niet meer zo heul bijzonder is...
Sarcasme. Herken het.
pi_118702254
Pessie, ik zie nu dat ik jou vergeten was. 24 weken alweer *O*

Tico, ik snap dat je niet zo’n fijn gevoel had bij dat ziekenhuis. Jammer dat je geen andere keus hebt.
Het helpt me we herinneren dat ik ook het ziekenhuis binnenkort moet bellen voor een rondleiding. Is een nieuw ziekenhuis. Dus hopelijk hebben ze ook moderen bevalkamers

Venco, die dromen heb ik ook een paar keer gehad. Die zijn inderdaad niet fijn :*

Rebel-Angel, wat gaaf de sleutels van je nieuwe huis. *O*

Hooiwagen, succes vanmiddag.

quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Als het uiteindelijk maar bevalt :+

_O-

LadyBlack, veel plezier op vakantie

Bij DSW zit het kraampakket ook bij de aanvullende verzekering. Moet ik ook nog even langsgaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
SCHIPHOL - Een 19-jarige zwangere Nederlandse vrouw is woensdag op Schiphol aangehouden omdat ze bolletjes vloeibare cocaïne in haar lichaam had. De vrouw is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar ze inmiddels diverse cocaïnebolletjes heeft uitgepoept. De vrouw zou halverwege haar zwangerschap zijn.
Dan ben je echt achterlijk zeg.

Het geslacht wilde ik ook heel graag weten. Ook om het gericht te kunnen shoppen. Maar ook omdat ik gewoon heel nieuwsgierig ben hoor. 20 weken wachten vond ik al lang zat

Nieuw topic. Er zijn steeds minder mensen die in 2012 moeten bevallen. Gelukkig staan er nog wel genoeg mensen voor me in 2013

Spirit, ik houd een zwangerschapsdagboek bij. Elke week staan er wat vragen die ik dan beantwoord.

Milka, alweer 20 weken en 1 dag *O* Spannend hoor de echo maandag.
pi_118702263
Misschien is het wel het lot van de niet-eerste-kindjes inderdaad. Niets is meer nieuw he. Ach gos, arm tweede kind, ik raak er bijna emo van :'(

Nee, die zwangerschap, dat geloof ik wel. Maarrr, het is wel de eerste keer dat ik het doe met een man naast me. Dat we het sámen doen. Dat vind ik wel het grote wonder in dit alles. O+
pi_118702280
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Is dat niet normaal bij een tweede? Je weet inmiddels al dat je het kan en wat je te wachten staat. Ik vind het nog steeds wel heel bijzonder dat vriend en ik gewoon een kind hebben kunnen fabriceren, dat alles gewoon werkt enzo... maar ik gok dat dat bij een eventuele tweede ook niet meer zo heul bijzonder is...
Heb ik ook! :Y Vorige keer in de auto kreeg ik tranen in mijn ogen omdat ik toen ook weer besefte dat wij samen *; gewoon een kind krijgen. We wonen net 5 maanden samen en 2 jaar verkering dus ik kan mij het leven voor hem nog goed herinneren. :P Bizar gewoon. En omdat we compleet overvallen werden door dit 'wonder'. O+
pi_118702360
Nouja, het is wel mijn eerste, maar ik heb het écht niet, dat O+ O+ O+ gevoel ofzo :@. Misschien als je het gaat zien en gaat frutten met een kamertje ofzo. Maar nu vind ik het vooral een periode van onzekerheid en de weken omkijken. Niet dat je dan 100% safe zit, maar gevoelsmatig en statistisch wel meer dan nu.
pi_118702362
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:54 schreef L-E het volgende:
Misschien is het wel het lot van de niet-eerste-kindjes inderdaad. Niets is meer nieuw he. Ach gos, arm tweede kind, ik raak er bijna emo van :'(

Nee, die zwangerschap, dat geloof ik wel. Maarrr, het is wel de eerste keer dat ik het doe met een man naast me. Dat we het sámen doen. Dat vind ik wel het grote wonder in dit alles. O+
Ik heb echt diep respect voor vrouwen die alleen zwanger zijn... :@ Ik zou het echt niet trekken zonder vriend denk ik...
Sarcasme. Herken het.
pi_118702395
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:58 schreef Hooiwagen het volgende:
Nouja, het is wel mijn eerste, maar ik heb het écht niet, dat O+ O+ O+ gevoel ofzo :@. Misschien als je het gaat zien en gaat frutten met een kamertje ofzo. Maar nu vind ik het vooral een periode van onzekerheid en de weken omkijken. Niet dat je dan 100% safe zit, maar gevoelsmatig en statistisch wel meer dan nu.
Je bent echt niet raar hoor :) Ik denk dat de meeste mensen dit zo ervaren. Het rottige van de eerste weken is veel onzekerheid, veel hormonen en bijbehorende klachten... maar waarvoor?! Je voelt je niet zwanger, je ziet er niet zwanger uit, je voelt je kind nog niet... het is gewoon heel onwerkelijk. Hoef je je echt niet voor te schamen!
Sarcasme. Herken het.
pi_118702451
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb echt diep respect voor vrouwen die alleen zwanger zijn... :@ Ik zou het echt niet trekken zonder vriend denk ik...
Ik vond het heerlijk! Niets overleggen, alles zelf beslissen, geen opvoedkundige discussies, ik heb echt enorm genoten van die zwangerschap O+ Maar goed, de man die er toen evt bij betrokken kon zijn had ik ook niet naast me willen hebben. Als Vriendje nu weg zou vallen zou ik ook instorten :@
pi_118702453
Ik had het nooit verwacht maar die roze wolk heeft mij dus wel gegrepen. Ik merk dat ik me er zo nu en dan echt voor schaam, ik vind het zo niet-stoer!! Aan de andere kant zal ik geen vijf keer bevallen dus ach, ik geniet er maar gewoon van.
En het is inderdaad ook wel dat het zo heel samen is, dat we het allebei zo leuk vinden.

Overigens heeft mijn schoonmoeder ook alleen van de oudste fotoboeken, dat vind ik wel jammer, want mijn vriend is de middelste. Zit ik tussen hele berge onzinnige foto's te zoeken hoe hij er vroeger uit heeft gezien. Maar het is nu sowieso heel anders met die 2395023523029 digitale foto's. Ik ga dat niet meer inhalen al die mooie vakanties die nog in boeken moeten.

Trouwens, Hooiwagen, eerst vond ik het heel frustrerend dat mijn hoofd zo raar deed, daarna werd het weken omkijken, en eigenlijk sinds de tiende week, toen de grootste risico's voorbij waren, kreeg ik pas O+. En sinds ik hem/haar heb zien spartelen en zwaaien is het ineens vijf keer zo erg. En wil ik dus ineens echt weten wat het wordt.

Maar joh, volgens mij ervaart iedereen het anders. Misschien ben jij wel direct verliefd als de baby er eenmaal is, en vind ik er geen reet aan de eerste weken!
pi_118702588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:01 schreef L-E het volgende:

[..]
Als Vriendje nu weg zou vallen zou ik ook instorten :@
Mijn zus was, toen zij het net van ons wist, heel bezorgd om mij. Ze vroeg zich af of ik het allemaal wel zou trekken. Juist omdat ik nog maar net samenwoon en best moeite had om voor het eerst uit huis te gaan. Ik zei toen nog tegen haar dat ik het nu trek omdat mijn vriend bij me is. O+ Stel dat hij ineens wegvalt (door wat dan ook) dan zou ik ook instorten omdat ik niet weet wat ik moet doen etc. Mijn vriend heeft de eerste 3 jaar ook met het kindje van zijn zusje gewoond dus heeft hem die 3 jaar toen ook deels opgevoed. Hij weet al van baby-dingen enzo! *O* Dat schept vertrouwen. :P
pi_118702626
Ik vind mijn 3e zwangerschap echt niet minder bijzonder dan mn eerste 2.. Ik ben er niet minder zenuwachtig om of alles wel goed zit of gaat enzo.. Behalve dat ik iets meer kennis heb en misschien iets reëler ben..

Maar J vraagt wel eens, vind je het minder bijzonder? En dat is echt niet zo.. Voor J en mij samen is dit net zo goed ons eerste kindje..
pi_118702627
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je bent echt niet raar hoor :) Ik denk dat de meeste mensen dit zo ervaren. Het rottige van de eerste weken is veel onzekerheid, veel hormonen en bijbehorende klachten... maar waarvoor?! Je voelt je niet zwanger, je ziet er niet zwanger uit, je voelt je kind nog niet... het is gewoon heel onwerkelijk. Hoef je je echt niet voor te schamen!
Nouja, ik moet zeggen dat ik weinig last heb van de hormonen en de klachten. Ik ben alleen echt Heel Erg Moe. Lig er elke avond rond een uur of 21 al in (en zou het liefst nog eerder willen). Maar voor de rest voel ik me best ok. Soms met vlagen wat misselijk, wat gekokhals bij sterke geuren, maar dat is het dan ook wel.

Maandag ben ik tien weken. Dus als het zaterdag weer gewoon allemaal goed is, ben ik hopelijk weer een stukje zekerder :). Ik ben echt benieuwd of dat O+ gevoel nog komt. Hoop het wel, want het lijkt me best leuk :D.
pi_118702632
Nou ja, dat gedoe met die kinderen zou ik wel redden. Maar mijn Vriendje is tof, en ik wil m heul graag houden. Voor altijd. O+
pi_118702702
Ik vond het echt heel fijn dat vanaf het moment dat ik ziek begon te worden dat J gewoon bij me was.. Dat hij me echt actief kon helpen. Ondanks dat zn werk minimaal 3 uur reizen was.

Nu is het meer zo dat ik weer steeds achter zijn kont opruim, maar dat is mannen eigen... Toiletbril enzo.. :')
pi_118702794
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind mijn 3e zwangerschap echt niet minder bijzonder dan mn eerste 2.. Ik ben er niet minder zenuwachtig om of alles wel goed zit of gaat enzo.. Behalve dat ik iets meer kennis heb en misschien iets reëler ben..

Maar J vraagt wel eens, vind je het minder bijzonder? En dat is echt niet zo.. Voor J en mij samen is dit net zo goed ons eerste kindje..
Dat laatste heb ik dan wel ja, het is voor ons samen de eerste, dat geeft me wel een enorm O+-gevoel. Maar ik heb bij de eerste ook nooit het o-wat-een-wonder-idee gehad. Had juist het gevoel dat mijn lichaam gewoon doet wat de natuur wil, zoals het bedoeld is. Dat vond ik nooit zo wonderlijk. :@
pi_118702845
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik dan wel ja, het is voor ons samen de eerste, dat geeft me wel een enorm O+-gevoel. Maar ik heb bij de eerste ook nooit het o-wat-een-wonder-idee gehad. Had juist het gevoel dat mijn lichaam gewoon doet wat de natuur wil, zoals het bedoeld is. Dat vond ik nooit zo wonderlijk. :@
Ik vind het heel fijn hoe erg J meeleeft... Dat hij tegen mn buik praat of even uit zichzelf op bed zn handen op mn buik legt om zn kindje te voelen..
pi_118702909
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vind het heel fijn hoe erg J meeleeft... Dat hij tegen mn buik praat of even uit zichzelf op bed zn handen op mn buik legt om zn kindje te voelen..
Dat is lief ja O+
pi_118702923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik vind het juist bizar dat mn lichaam ineens de overhand heeft en doet wat de natuur wil! Echt ongelofelijk dat lichaam precies weet wat het allemaal moet doen, terwijl ik echt geen ideeeeee heb waar het mee bezig is. Heel mooi en ook echt ongelofelijk frustrerend soms :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118702928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:58 schreef Hooiwagen het volgende:
Dit is herkenbaar! En het MOE zijn ook ;(

Tico, J. lijkt me echt zo lief voor jou! Hoe ik hoor hoe jullie er samen instaan en hoe bijzonder hij het allemaal vindt O+
E.
pi_118702938
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:07 schreef L-E het volgende:
Nou ja, dat gedoe met die kinderen zou ik wel redden. Maar mijn Vriendje is tof, en ik wil m heul graag houden. Voor altijd. O+
Ga je trouwen? O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118702952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ga je trouwen? O+
Hij vraagt me niet. Dus ik denk van niet :'(
pi_118702963
Ik vond het wel wonderlijk dat ik zo snel makkelijk zwanger werd. Maar heb een vriendin die niet makkelijk zwanger wordt, en bij haar wilde het niet vlotten. Dat ik toen met 3 mnd zwanger was vond ik wel een wonder. Bij de 2e duurde het langer maar wederom opluchting dat het weer was gelukt. Verderook niet zweverig ofzo. wel steeds blij als bij de 12 en 20 weken echo alles goed was, verder is het gewoon mn tijd uitzitten. Ik tel nu af naar de 37 weken en daarna naar de 40. En dan maar hopen dat deze geen zin heeft om 41 (of langer !) weken te blijven rondhangen.. Vorige keer heb ik wel gevraagt om me geen 42 weken rond te laten lopen.. (had ook heel erge last van mn bekken toen, heb ik nu veel minder) Ze zouden me na het weekend gaan toucheren dan, maar dat was gelukkig niet meer nodig. hopelijk kan ik nu langer geduldig blijven mocht madam na de 40 weken blijven zitten. :P
pi_118702967
Moe, check. Kleuter naar school brengen en dan een uurtje slapen. Vindt mijn bekken ook fijn. :)
pi_118702968
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dit is herkenbaar! En het MOE zijn ook ;(

Tico, J. lijkt me echt zo lief voor jou! Hoe ik hoor hoe jullie er samen instaan en hoe bijzonder hij het allemaal vindt O+
J is ook stiekem een onwijze lieve man... Hij heeft alleen een hele grote mond online, maar ondertussen zit er een heel klein hartje in...
pi_118702973
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Hij vraagt me niet. Dus ik denk van niet :'(
Wat stom :{ -O-
E.
pi_118702988
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ga je trouwen? O+
Weet je wat dat kost om er vanaf te komen?!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')