abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2012 @ 11:24:47 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118699394
Thx!

Heb er echt zin in, ook wel in de vliegreis (filmpjes kijken :9 ) maar vooral dat ik vanavond mn vriend weer zie na 2 weken O+
  donderdag 1 november 2012 @ 11:28:04 #277
381212 Gulara
From the future
pi_118699486
Veel plezier Lady Black!
pi_118699503
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Thx!

Heb er echt zin in, ook wel in de vliegreis (filmpjes kijken :9 ) maar vooral dat ik vanavond mn vriend weer zie na 2 weken O+
OEH, batsen!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118699888
Bij VGZ zit het kraampakket ook in de aanvullende verzekering. Maar moest hem wel echt aanvragen :)
Er zat wel een tummytub in bij mij, was ik erg blij mee!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_118700010
Het basispakket is voor iedereen hetzelfde dus zal het pakket altijd in de aanvullende verzekering zitten dan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118700020
SCHIPHOL - Een 19-jarige zwangere Nederlandse vrouw is woensdag op Schiphol aangehouden omdat ze bolletjes vloeibare cocaïne in haar lichaam had. De vrouw is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar ze inmiddels diverse cocaïnebolletjes heeft uitgepoept. De vrouw zou halverwege haar zwangerschap zijn.
pi_118700035
Al die kraam -en babypakketten moet ik allemaal nog aanvragen. Babydump, zorgverzekering, Kruidvat en waarschijnlijk meerdere babywinkels. Dat komt nog wel. :)
Overigens zit ik toch met de gedachte te spelen om toch een afspraak te plannen voor een pretecho. Ik benoemde al dat wij 18 december de 20 weken echo hebben en daarom niet perse daarvoor nog een echo wilde (voor geslachtsbepaling).
Maar nu wil ik het toch. :P Want 18 december is nog zoooo lang! Dan gaan mijn vriend en ik gewoon met z'n tweeën en zijn we lekker de allereerste die het weten. *; Paar dagen geheim houden en dan vertellen we het wel. :P
Vriend net gesmst wat hij ervan vindt maar hij is op werk dus zal nog geen kans gehad hebben. Kan alleen maar tot half 12 bellen voor de afspraak. Grrr. :(
pi_118700230
Zijn wij dan de enigen die niet uit elkaar.ploffen van nieuwsgierigheid omtrent het geslacht van onze baby? Ik zou het niet eens erg vinden om het pas bij de geboorte te weten. :)
pi_118700256
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:53 schreef L-E het volgende:
Zijn wij dan de enigen die niet uit elkaar.ploffen van nieuwsgierigheid omtrent het geslacht van onze baby? Ik zou het niet eens erg vinden om het pas bij de geboorte te weten. :)
Wij wilden het ook niet weten... Maar door het uitgebreide echo onderzoek moest ze opzoek... Tja.
pi_118700282
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wij wilden het ook niet weten... Maar door het uitgebreide echo onderzoek moest ze opzoek... Tja.
Kwam het per ongeluk in beeld dan?
The way you rock'n'roll
pi_118700300
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Kwam het per ongeluk in beeld dan?
Nee, ze moest echt opzoek naar het geslacht...
pi_118700344
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, ze moest echt opzoek naar het geslacht...
Waarom dan?
The way you rock'n'roll
pi_118700420
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waarom dan?
Uitgebreid onderzoek...
pi_118700437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
SCHIPHOL - Een 19-jarige zwangere Nederlandse vrouw is woensdag op Schiphol aangehouden omdat ze bolletjes vloeibare cocaïne in haar lichaam had. De vrouw is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar ze inmiddels diverse cocaïnebolletjes heeft uitgepoept. De vrouw zou halverwege haar zwangerschap zijn.
Ja echt dan ben je toch niet goed in je hoofd...Sowieso al niet als je dat doet maar zwanger :o
pi_118700469
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:00 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja echt dan ben je toch niet goed in je hoofd...Sowieso al niet als je dat doet maar zwanger :o
Ik vind het een reden om de baby meteen bij de moeder weg te halen zodra geboren ja.
pi_118700470
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Uitgebreid onderzoek...
En dan checken ze ook het geslacht? :o Dat wist ik helemaal niet :N
Moest je een uitgebreide vanwege Leyla haar hartje?
The way you rock'n'roll
pi_118700490
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
Dan spoor je echt niet.. Je eigen leven en dat van je kind op het spel zetten... :N

Wij waren erg nieuwschierig naar het geslacht. Met de eerste ook hoor. Lekker gericht kleding shoppen enzo. Beebje al bij de naam noemen. O+ (oke doen we nu niet echt, anders gaat zoonlief t geheid aan iedereen vertellen en we willen de naam nog graag geheim houden tot ze er is :P)
pi_118700516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

En dan checken ze ook het geslacht? :o Dat wist ik helemaal niet :N
Moest je een uitgebreide vanwege Leyla haar hartje?
Ja klopt... eerder kindje met een afwijking, dus doorgestuurd voor uitgebreid echo onderzoek, waarbij de mevrouw al meteen aangaf juist die afwijking helemaal niet te kunnen zien op een echo.. :')
:')

Maar goed.
pi_118700537
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:53 schreef L-E het volgende:
Het is een heel persoonlijk iets denk ik. Ik hoor van mensen om ons heen net zo vaak dat men het wel wilt weten als dat men het niet wilt weten. 50/50 denk ik. :)
pi_118700566
ook stom. :D Maargoed wel fijn als het kindje helemaal gecheckt wordt. Maar wist niet dat ze dan ook het geslacht moeten onderzoeken...
pi_118700573
Noh lekker suf Tico :')
The way you rock'n'roll
pi_118700586
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vind het een reden om de baby meteen bij de moeder weg te halen zodra geboren ja.
Ik durf amper een stukje vlees te nemen omdat ik bang ben dat het niet goed doorbakken is. :')
pi_118700620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:03 schreef ohnee het volgende:
ook stom. :D Maargoed wel fijn als het kindje helemaal gecheckt wordt. Maar wist niet dat ze dan ook het geslacht moeten onderzoeken...
Wisten wij dus ook niet.. Dus we zeiden, we willen niet weten wat het wordt.. En toen werd ons gewoon gezegd dat ze moest zoeken naar het geslacht.
pi_118700641
kon ze het scherm niet wegdraaien? -O-
pi_118700652
Das echt lomp van diegene tico... Kon je daar geen klacht voor indienen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')