OEH, batsen!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Thx!
Heb er echt zin in, ook wel in de vliegreis (filmpjes kijken) maar vooral dat ik vanavond mn vriend weer zie na 2 weken
Wij wilden het ook niet weten... Maar door het uitgebreide echo onderzoek moest ze opzoek... Tja.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:53 schreef L-E het volgende:
Zijn wij dan de enigen die niet uit elkaar.ploffen van nieuwsgierigheid omtrent het geslacht van onze baby? Ik zou het niet eens erg vinden om het pas bij de geboorte te weten.
Kwam het per ongeluk in beeld dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij wilden het ook niet weten... Maar door het uitgebreide echo onderzoek moest ze opzoek... Tja.
Nee, ze moest echt opzoek naar het geslacht...quote:Op donderdag 1 november 2012 11:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kwam het per ongeluk in beeld dan?
Waarom dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ze moest echt opzoek naar het geslacht...
Uitgebreid onderzoek...quote:
Ja echt dan ben je toch niet goed in je hoofd...Sowieso al niet als je dat doet maar zwangerquote:Op donderdag 1 november 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
SCHIPHOL - Een 19-jarige zwangere Nederlandse vrouw is woensdag op Schiphol aangehouden omdat ze bolletjes vloeibare cocaïne in haar lichaam had. De vrouw is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar ze inmiddels diverse cocaïnebolletjes heeft uitgepoept. De vrouw zou halverwege haar zwangerschap zijn.
Ik vind het een reden om de baby meteen bij de moeder weg te halen zodra geboren ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja echt dan ben je toch niet goed in je hoofd...Sowieso al niet als je dat doet maar zwanger
En dan checken ze ook het geslacht?quote:
Dan spoor je echt niet.. Je eigen leven en dat van je kind op het spel zetten...quote:Op donderdag 1 november 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
SCHIPHOL - Een 19-jarige zwangere Nederlandse vrouw is woensdag op Schiphol aangehouden omdat ze bolletjes vloeibare cocaïne in haar lichaam had. De vrouw is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar ze inmiddels diverse cocaïnebolletjes heeft uitgepoept. De vrouw zou halverwege haar zwangerschap zijn.
Ja klopt... eerder kindje met een afwijking, dus doorgestuurd voor uitgebreid echo onderzoek, waarbij de mevrouw al meteen aangaf juist die afwijking helemaal niet te kunnen zien op een echo..quote:Op donderdag 1 november 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En dan checken ze ook het geslacht?Dat wist ik helemaal niet
![]()
Moest je een uitgebreide vanwege Leyla haar hartje?
Het is een heel persoonlijk iets denk ik. Ik hoor van mensen om ons heen net zo vaak dat men het wel wilt weten als dat men het niet wilt weten. 50/50 denk ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:53 schreef L-E het volgende:
Zijn wij dan de enigen die niet uit elkaar.ploffen van nieuwsgierigheid omtrent het geslacht van onze baby? Ik zou het niet eens erg vinden om het pas bij de geboorte te weten.
Ik durf amper een stukje vlees te nemen omdat ik bang ben dat het niet goed doorbakken is.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het een reden om de baby meteen bij de moeder weg te halen zodra geboren ja.
Wisten wij dus ook niet.. Dus we zeiden, we willen niet weten wat het wordt.. En toen werd ons gewoon gezegd dat ze moest zoeken naar het geslacht.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:03 schreef ohnee het volgende:
ook stom.Maargoed wel fijn als het kindje helemaal gecheckt wordt. Maar wist niet dat ze dan ook het geslacht moeten onderzoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |