Ja, maar we vergelijken toch altijd al de appels met de perenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wederom omdat je een alleenstaande ouder met een gezin vergelijkt.
Als die alleenverdiener een alleenstaande ouder met ¤ 2.500 bruto zou zijn dan zou hij/zij nog eens ¤ 250-275 per maand meer hebben.
Dan zou het verschil bruto dus ¤ 1.000 zijn en netto ruim ¤ 500.
Niets vreemds in de Nederlandse belastingstructuur.
De partner van de alleenverdiener kan gaan werken, de alleenstaande ouder heeft geen partner die kan gaan werken.
Men wil sowieso de arbeidsparticipatie vergroten, en helemaal die van alleenstaande ouders, dus voor die groep is het simpelweg een stuk aantrekkelijker om te werken.
Maar goed, ik zou zeggen; uit elkaar, co-ouderschap, kinderen verdelen qua adres, allebei gaan werken, allebei de voordelen van de werkende alleenstaande ouder.
Ja, en die buren hebben verdorie ook nog een koopwoning met een dikke vette HRAquote:Op donderdag 1 november 2012 11:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar we vergelijken toch altijd al de appels met de peren
En het gras bij de buren is altijd groener
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:06 schreef Leandra het volgende:
Misschien wel juist omdat ik een ramp in de keuken ben
geroerbakte varkenshaas met prei en.hazelnoten.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:05 schreef Lois het volgende:
Zullen we het nu weer gewoon over lekker eten hebben?
wij eten vandaag zuurkool
Ja weet je, die lange tanden krijg ik vaker, alleen niet bij pasta's, buitenlands eten of frietjes. Het is wel goed, nemen ze maar fruit.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:07 schreef trui het volgende:
ik heb ook wel zin in zuurkool! alleen geen zin in de lange tanden waar ik dan tegenaan zal moeten kijken bij de overige gezinsleden...
Haha ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 1 november 2012 11:08 schreef just me het volgende:
Is de varkensghaas in de aanbieding?
Als je op de kleintjes let valt het meteen op!quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:08 schreef just me het volgende:
Is de varkensghaas in de aanbieding?
Ik meer op wat die jongens van BE dan ook allemaal etenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:22 schreef Lois het volgende:
Ik zit wel vaker met bewondering te kijken naar wat jij allemaal lust en kan eten BE, echt.
Heerlijk lijkt me dat
Ja ook dat is waarquote:Op donderdag 1 november 2012 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik meer op wat die jongens van BE dan ook allemaal eten
wat zij zegtquote:Op donderdag 1 november 2012 11:22 schreef Lois het volgende:
Ik zit wel vaker met bewondering te kijken naar wat jij allemaal lust en kan eten BE, echt.
Heerlijk lijkt me dat
Jawel maar ik heb ook wel weer eens zin in een kind dat mee eet.quote:
Nouja en dat weer houdt mij er dus van om uitgebreid te gaan koken. Wetende dat als ik iets op tafel zet, ik het in mijn eentje op mag eten en je de jongens meer een plezier doet met rijst, pasta of aardappels met tomaat en komkommerquote:
dan maakt hij het..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb ook wel weer eens zin in een kind dat mee eet.![]()
Ik heb ook geen zin om met mijn zieke hoofd te staan zwoegen en dat er dan niemand eet.
Dat dus idd een beetje. Vlgs mij doe ik ze daar uiteindelijk ook alleen maar een plezier mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:29 schreef Luigi het volgende:
Hier is het mee-eten of anders niet.
Ik ga toch niet apart lopen koken voor een kind dat niet allergisch en verder gezond is.. ben niet van de werkverschaffing?
Oh ze weet gewoon, niet eten = kans op honger en dan is ze echt pas de volgende ochtend weer aan de beurt. Altijd proeven, wil je na het proeven (afspraak is paar hapjes ipv 1) witte rijst dan krijg je witte rijst ipv rijst met saus en idd een volle bak yoghurt oid erachteraan dan geloof ik het wel hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus idd een beetje. Vlgs mij doe ik ze daar uiteindelijk ook alleen maar een plezier mee.
Ik zorg er alleen wel voor dat ze met een volle buik naar bed gaan (dus dan een flinke bak yoghurt ofzo erachteraan) anders ben ik zelf de sjaak met een wakker kind om 5 uur.![]()
Spinazie..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:05 schreef Lois het volgende:
Nou ik was eigenlijk net zo blij dat het geldgedoe weer even over was?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Spinazie..
Moet ik nog specificeren wat de kosten zijn van de maaltijd?
Hier ook... En nee, ik ga ook geen boterham maken... Niet eten, prima.. Dan niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:29 schreef Luigi het volgende:
Hier is het mee-eten of anders niet.
Ik ga toch niet apart lopen koken voor een kind dat niet allergisch en verder gezond is.. ben niet van de werkverschaffing?
Oke dat ken ik niet, wat is dat?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij eten vanavond prinsessenstamppot.
Arme prinsessen
Oh daar heb ik ook onwijs trek in... J lust alleen geen prinsessen..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij eten vanavond prinsessenstamppot.
Arme prinsessen
Kut bieten ?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook onwijs trek in... J lust alleen geen prinsessen..
Bingoquote:Op donderdag 1 november 2012 11:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik gok bietjesstamppot want zo hebben wij dat destijds ook aan de vrouw gebracht.
RODE GROENTENquote:
Ik haal ze altijd voorgekookt...quote:Op donderdag 1 november 2012 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moet ik die krengen nog wel ff in water gooien en gaar koken
Oh dat is hier andersomquote:Op donderdag 1 november 2012 11:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Haha en broccoli is groene bloemkool want bloemkool vind ze lekker.
De snackbar is makkelijker en heeft berenhappenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit eraan te denken om morgen maar eens een keertje de patatpan aan te slingeren... Even lekker makkelijk..
Ik niet. Dat is me te duurquote:Op donderdag 1 november 2012 11:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd voorgekookt...
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:34 schreef Lois het volgende:
[..]
Nou ik was eigenlijk net zo blij dat het geldgedoe weer even over was?
Idd bende.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:38 schreef Luigi het volgende:
Wij hadden gisteren rode kool uit de vriezer. (In een opwelling gekocht, was in de bonus). Dat hoefde ze van mij dus ook gewoon niet op te eten want te ranzig voor woorden. Smakeloze prut met nare nasmaak.
Kost 1 euro idd per 4 bieten.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik niet. Dat is me te duur
Nee toch?? Gewoon vacuüm verplakte meuk?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik niet. Dat is me te duur
Rode Kool in elk fucking restaurant krijg je het in deze tijd, zeker bij wild gerechten. Schijnbaar een fantastische combi.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:40 schreef Luigi het volgende:
Ben ook niet zo'n rode kool fan verder maar uit een potje is het nog net te doen. Bietjes zijn wel ok trouwens.
ik ben de enige die het eet... Met de meiden hoef ik uiteraard geen rekening te houden... Die eten een halve aardappel en als het meezit ook wat groente.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En hier veel grote eters in huis, met 4 bietjes redden we het niet
Maak het dan! Echt!quote:Op donderdag 1 november 2012 11:46 schreef Joene het volgende:
Gek op mn aardappeltjes en mn groente wel toch , maar ook gek op rijst en pasta's
Oh, gebakken aardappeltjes... Lekker!quote:Op donderdag 1 november 2012 11:48 schreef Luigi het volgende:
Als het aan mij lag at ik rijst, pasta en heel af en toe gebakken aardappeltjes ofzo. Maarja.
gebakken aardappeltjes 1x per week ofzo ? of 2 weken zelfsquote:Op donderdag 1 november 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, gebakken aardappeltjes... Lekker!
We eten het echt niet vaak, helaas.
Kant en klare zakken kopen en het is niet veel werk toch? Zo duur zijn die zakken niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:57 schreef Ticootje het volgende:
Het is veel werk... Dus geen tijd voor door de weeks..
Maar dat is echt lang zo lekker niet dan zelf koken en dan opbakken.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kant en klare zakken kopen en het is niet veel werk toch? Zo duur zijn die zakken niet?
Ja doen wij ook hoor. Die Oma's opbakaardappeltjes van CelaVita zijn echt heel lekker. Ik snap dat zelf schillen, koken, bakken, etc ultiem is maar ain't nobody got time fo dat he.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kant en klare zakken kopen en het is niet veel werk toch? Zo duur zijn die zakken niet?
Leuk, dat deed ik dus niet. Ik vergeleek exact hetzelfde gezin. 1 keer met 30K inkomen 1 keer met 36K inkomen 1 keer met 49K inkomen.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die berekeningen gaan vooral mis als je de alleenstaande ouder in de bijstand vergelijkt met een gezin met een inkomen uit arbeid.
Die alleenstaande werkende ouder houdt simpelweg ook ruimschoots meer over dan die alleenverdiener met een partner.
Daar heb je weekenden voor...quote:Op donderdag 1 november 2012 12:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja doen wij ook hoor. Die Oma's opbakaardappeltjes van CelaVita zijn echt heel lekker. Ik snap dat zelf schillen, koken, bakken, etc ultiem is maar ain't nobody got time fo dat he.
Geschilde kun je ook voorverpakt halen...quote:Op donderdag 1 november 2012 12:15 schreef She-Wolf het volgende:
Ik bak altijd krieltjes, van die geschilde verpakte dingen. Wij eten nooit gekookte aardappels. Meestal idd pasta, rijst of brood erbij. Maar vanavond ga ik stamppot maken, dus dat wordt toch aardappels schillen dan. Alleen nog bedenken wat, ik zat te denken aan peen en uien.
plan voor zondagquote:
Ja weet ik en doe ik ook wel eens, maar voor stamppot vind ik zelfgeschilde aardappels wel lekkerder. En ik ben vandaag vrij dus ik heb de tijd.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geschilde kun je ook voorverpakt halen...
Ja nouquote:Op donderdag 1 november 2012 12:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Die Oma's opbakaardappeltjes van CelaVita zijn echt heel lekker.
roosteren dan? is niet veel extra werkquote:Op donderdag 1 november 2012 11:57 schreef Ticootje het volgende:
Het is veel werk... Dus geen tijd voor door de weeks..
is ongeveer een half uurtje werk...schillen, 10/15 minuten koken, en dan snijden en bakken in de koekepan....Doen we zo vaak....Veel lekkerder dan de kant en klare zakken uit de diepvries!quote:Op donderdag 1 november 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat is echt lang zo lekker niet dan zelf koken en dan opbakken.
wij hadden gisteren kip provencale met rozemarijnaardappeltjes uit de oven.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:05 schreef Lois het volgende:
she-wolf, ik postte de link toevallig gisteren, maar deze stamppot met venkel (althans, je kunt 't ook naast elkaar serveren maar ik had de hele boel door elkaar geroerd) is ook heerlijk!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:15 schreef She-Wolf het volgende:
Ik bak altijd krieltjes, van die geschilde verpakte dingen. Wij eten nooit gekookte aardappels. Meestal idd pasta, rijst of brood erbij. Maar vanavond ga ik stamppot maken, dus dat wordt toch aardappels schillen dan. Alleen nog bedenken wat, ik zat te denken aan peen en uien.
Die lijkt mij wel heel lekker, maar ik vrees dat de dames hier dat niet zullen eten...quote:Op donderdag 1 november 2012 12:49 schreef trui het volgende:
[..]
she-wolf, ik postte de link toevallig gisteren, maar deze stamppot met venkel (althans, je kunt 't ook naast elkaar serveren maar ik had de hele boel door elkaar geroerd) is ook heerlijk!
Ik gok dat mijn moeder dat gisteren ook gedaan heeft, want die weet al sinds zondag dat wij daar vanavond komen eten en eergisteren zei ze al dat we gebakken aardappeltjes zouden etenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik aardappels wil bakken kook ik er de dag daarvoor 2x zoveel als nodig. 2 kilo aardappels schillen, like a boss
Geen wonder dat ik zere handen heb
het viel mij mee qua heftigheid van de smaak, maar ik denk dat mijn kinderen ook moeilijk zouden doen hoor. alleen al omdat 't 'stukjes' bevat.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef She-Wolf het volgende:
Die lijkt mij wel heel lekker, maar ik vrees dat de dames hier dat niet zullen eten...
Oeh lekker! Deze is ook erg lekker, dat eten mijn kinderen wel ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef trui het volgende:
[..]
het viel mij mee qua heftigheid van de smaak, maar ik denk dat mijn kinderen ook moeilijk zouden doen hoor. alleen al omdat 't 'stukjes' bevat.![]()
laatst heb ik trouwens deze pompoenschotel gemaakt, ook heerlijk! en die lustten ze wel (alleen dan wel met brie ipv blauwe kaas)
Rode kool uit een potje vind ik het lekkerst, of het moet de rode kool van mijn schoonmoeder zijn. Mijn pa kon verdomd goed koken vroeger, maar hij kon echt geen lekkere rode kool makenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:40 schreef Luigi het volgende:
Ben ook niet zo'n rode kool fan verder maar uit een potje is het nog net te doen. Bietjes zijn wel ok trouwens.
Hier is het verlengd weekend (met 2 dagen betaald verlofquote:
Helemaal nieuw: bed, nachttafeltjes, kleerkast, matras, lattenbodems. We slapen nu eigenlijk nog altijd in een leen-kamer en in de reservekamer. P. heeft in de vakantie onze definitieve slaapkamer geschilderd en behangen, dus kunnen we na hier bijna 4 jaar te wonen eindelijk in onze kamer.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:34 schreef flowerbox het volgende:
Leuk leonieke, alleen een nieuw bed of met bijpassende kledingkast ed.
Shoppen voor een nieuwe tv lijkt me ook leuk! * flowerbox kijkt eens even naar haar grijze bakbeest
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Helemaal nieuw: bed, nachttafeltjes, kleerkast, matras, lattenbodems. We slapen nu eigenlijk nog altijd in een leen-kamer en in de reservekamer. P. heeft in de vakantie onze definitieve slaapkamer geschilderd en behangen, dus kunnen we na hier bijna 4 jaar te wonen eindelijk in onze kamer.
De tv is ook voor in de slaapkamer. Dan moet ik 's nachts niet meer naar beneden in de zetel als ik niet kan slapenAl hoop ik natuurlijk dat de nieuwe matras wonderen zal doen
Inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 13:42 schreef flowerbox het volgende:
[..]klinkt goed! Weet je als het gelijk klaar was geweest, die slaapkamer, dan vond je hem nu al normaal. En nu heb je er opnieuw plezier van dat er iets helemaal af is.
Geen idee, ik ken het niet.quote:
soep, dat eet je in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef Joene het volgende:
Het is oranje en kinderen lopen ermee met haloween en sint maarten . ik sla over
alhoewel , in een soepje is het wel te hachelen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef flowerbox het volgende:
Dat is, net als bij ons, nog een aardige to-do-list. Het houd je van de straat zeggen we dan smalend naar elkaar
Nog een pompoentaart erbij en je bent helemaal klaarquote:Op donderdag 1 november 2012 13:48 schreef just me het volgende:
Dit weekend zeker pompoen, met dank aan de recepten hierboven
Maar dan hangt je dekbed toch altijd op de grond? Althans toch bij de maten die ik zo direct vind.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef trui het volgende:
ik zou zowieso een lits-jumeaux maat nemen leonieke. dan heb je in elk geval geen strijd om de deken.
Nee daar eet je shoarma en knoflook !quote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
soep, dat eet je in het ziekenhuis.
Ik weet niet hoe laag je bed is, maar een lits-jumeaux van 240 breed op een bed van 160 geeft aan iedere kant theoretisch 40 cm hangend over de bedrand, in de praktijk is het wat minder want bij ons 180 brede bed hangt er echt geen 20 cm aan iedere kant over de rand van het bed.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dan hangt je dekbed toch altijd op de grond? Althans toch bij de maten die ik zo direct vind.
En strijd om ons deken hebben we hier nooit. P. heeft het toch altijd te warm (waardoor we vorig jaar zelfs nooit een flanellen dekbedovertrek hebben gehad)
Staafmixer er door en noem het soep!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef trui het volgende:
je weet niet wat je mist, tico. pompoen is echt een heerlijke groente! (en zelfs de soep ervan. hmmm!)
en BE, ik begin meteen te watertanden van dat recept, maar 't bevat geheid veel te duidelijke stukjes voor die weinig-lusters hier.
ja, dat doen we al te vaak...quote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Staafmixer er door en noem het soep!![]()
wij hebben een bed van 1.40 en daarbij hangt het lits-jumeaux dekbed zelfs niet op de grond, dus ik denk dat dat wel meevalt. beter iets te breed dan iets te smal, wat mij betreft.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dan hangt je dekbed toch altijd op de grond? Althans toch bij de maten die ik zo direct vind.
En strijd om ons deken hebben we hier nooit. P. heeft het toch altijd te warm (waardoor we vorig jaar zelfs nooit een flanellen dekbedovertrek hebben gehad)
Ik vind lekker slapen veel belangrijker dan gezellig elkaars deken pikken.quote:
hij een gewoon dun dekbed, ik het herfstdekbed met flanellen overtrek. hij kon kiezen: zo, of ik warm mijn pootjes wel aan hem op......quote:Op donderdag 1 november 2012 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Ieder een eigen dekbed... Geen gezeik.
Hij kiest voor pootjes opwarmenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:11 schreef simmu het volgende:
[..]
hij een gewoon dun dekbed, ik het herfstdekbed met flanellen overtrek. hij kon kiezen: zo, of ik warm mijn pootjes wel aan hem op......
dan steek je gewoon die pootjes niet op de goede plaatsquote:Op donderdag 1 november 2012 15:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij kiest voor pootjes opwarmen![]()
Maar deze winter krijg ik wel een flanellen dekbed (al weet P. dat nog niet)
1 dekbed voor 2 personen , ik haat het.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Ieder een eigen dekbed... Geen gezeik.
Dat je zo met zo een opening op je rug ligt omdat je je alletwee op je andere zij rolt.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:09 schreef Joene het volgende:
[..]
1 dekbed voor 2 personen , ik haat het.
Ik zeg, gezeik..quote:Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je zo met zo een opening op je rug ligt omdat je je alletwee op je andere zij rolt.
Zoooo irritant...quote:Op donderdag 1 november 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je zo met zo een opening op je rug ligt omdat je je alletwee op je andere zij rolt.
Reken maar, zelfs een dekbed van 260 bij 240 heb je ruzie om... Gewoon je eigenste dekbedje... Helemaal inrollen. Armen en benen op je eigen helft en pitten maar.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Troel het volgende:
Zelfs in mijn eentje geef ik de voorkeur aan een lits-jumeux formaat dekbed. Maarja, twee van die dingen naast elkaar is niet echt handig. Maar wat zou het heerlijk zijn als je gewoon een ding zou hebben dat nooit te klein is enzo
Knus Swets... en gezellig noem je dat..quote:Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:
In Huize Swets 2 losse dekbedden en een bed van 1.80 breed. Op de camping 1.60 en dat vinden we best krap
Ik heb een jaar alleen schuin overdwars door mijn waterbed van 1.80 * 2.20 gelegen... Lekerder dan dat kan je niet slapen. Fuck knus:Pquote:Op donderdag 1 november 2012 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Knus Swets... en gezellig noem je dat..
Romanticus :pquote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een jaar alleen schuin overdwars door mijn waterbed van 1.80 * 2.20 gelegen... Lekerder dan dat kan je niet slapen. Fuck knus:P
hier ook..quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Boxspring met 2 1 persoonsmatrassen en een topmatras
Dit.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij slapen op een 1.60 met 1 dekbed (240x240) en daar hebben we bewust nog voor gekozen ook![]()
We hebben wel plek voor groter maar willen niet (heel af en toe met 30 graden in de zomer denk ik daar anders over, maar ach die 3 dagen in t jaar kan ik wel aan)
Hij is net een kacheltjeheerlijk zo met die kou buiten snachts
hoe groot was de pompoen in kwestie? (of hoeveel gewicht heb je gebruikt?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef trui het volgende:
[..]
het viel mij mee qua heftigheid van de smaak, maar ik denk dat mijn kinderen ook moeilijk zouden doen hoor. alleen al omdat 't 'stukjes' bevat.![]()
laatst heb ik trouwens deze pompoenschotel gemaakt, ook heerlijk! en die lustten ze wel (alleen dan wel met brie ipv blauwe kaas)
hoei deze klinkt nog lekkerderquote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh lekker! Deze is ook erg lekker, dat eten mijn kinderen wel ook.
we hadden een enoooorme pompoen gekregen van iemand die ze zelf kweekt. die hebben we in drie porties verdeeld; 2x soep van gemaakt, en het derde deel voor deze schotel gebruikt. hoeveel gram het was heb ik niet gewogen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe groot was de pompoen in kwestie? (of hoeveel gewicht heb je gebruikt?
het klinkt wel lekker
bij ons thuis heet het zeurkoolquote:Op donderdag 1 november 2012 11:07 schreef trui het volgende:
ik heb ook wel zin in zuurkool! alleen geen zin in de lange tanden waar ik dan tegenaan zal moeten kijken bij de overige gezinsleden...
soort mislukte bedroomeyes jaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Pvoesss het volgende:
Dat zie ik niet, wel vind ik de ogen van die kerel heel raar
stronkenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Die gozer is stoned of blauw of beide.
I'm to anal for that.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een gemoedstoestand welke wij allen ambiëren.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Boxspring met 2 1 persoonsmatrassen en een topmatras, want ik wil maar 1 gleuf in bed en die zit niet tussen de matrassen.
ah zatt explainzzz....quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heaumeau. Ik heb van mijn 15e tot 22ste in de twilightzone gebivakkeerd.
Volgens mij zit ze wél te wachten op lullige reacties. of snap ik het concept zaaddonor verkeerd?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Wie kan er ff helpen?
contact met gezonde jongeman
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze wél te wachten op lullige reacties. of snap ik het concept zaaddonor verkeerd?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Die gozer is stoned of blauw of beide.
Ik zie alleen de spelfout.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef Wumb het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij, of kijkt dat kind rechtsonderin creepy?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef Estrys het volgende:
Nou dat gaat op mijn werk een succes worden als ik met verlof ben. Met vier man een beamer aansluiten. Na een uur paniek komen ze mij vragen want ze krijgen maar geen beeld en 'jij hebt er verstand van'. We hebben echt alles al geprobeerd. Dus nou ok, ik kijk even naar de beamer: "misschien moet je het lenskapje van de beamer halen"
aleen denk ik?quote:
goedemiddag mijnheer Luigiquote:
Nee, ze gaan er denk ik eerder op vooruit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn hemel wat een sulligheid, en dat van 4 man.... ik mag toch hopen dat we het niet hebben over mensen die er met de nieuwe plannen voor de zorgpremie op achteruitgaan
Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben nog één techniekles verwijderd van weekend.
ik ga zo met 11 jongens eieren van het klimrek gooien, nadat zij (voor de vorm) een constructie hebben bedacht om dat ei heel te houden.
Heel McGuyver met een elastiekje, een papieren zakdoekje, stukje touw, boterhamzakje en satéstokjes
omdat katten denken dat zij jouw baas zijn?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:48 schreef YPPY het volgende:
Kunnen jullie even uitleggen waarom een poes (de kat versie dus) niet uitgelaten wil worden?
even voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:52 schreef amaranta het volgende:
Omdat het katachtigen zijn en zij van nature vrij willen gaan en staan waar ze willen.
Maar je kan ook zegen; omdat ik het zeg!
Kan, maar dat betekent het volgende gebakje overslaan, en gezien de buurvrouw bijna jarig is en schandalig lekker kan bakken zou ik die niet aandurven.quote:
zeker, zeker. Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:59 schreef amaranta het volgende:
Hmmmm kan ik mijn 'ja maar ik ben een buitenlander' kaart spelen?
Waarom kun je [insert naam hond van vriendinnetje] dan wil uitlaten? En waarom hebben wij thuis een poezenriem?!?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat katten denken dat zij jouw baas zijn?
Vraagt je dochter dat? Ik zou haar gewoon laten proberen om die kat uit te laten. Is de lol snel vanaf waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Waarom kun je [insert naam hond van vriendinnetje] dan wil uitlaten? En waarom hebben wij thuis een poezenriem?!?
Arm beest!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vraagt je dochter dat? Ik zou haar gewoon laten proberen om die kat uit te laten. Is de lol snel vanaf waarschijnlijk
Tot ie met riem en al ontsnapt en zich ophangt aan een boom.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vraagt je dochter dat? Ik zou haar gewoon laten proberen om die kat uit te laten. Is de lol snel vanaf waarschijnlijk
Oh, maar hoe dikker de vinger hoe meer vauten ik me kan permiterenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan, maar dat betekent het volgende gebakje overslaan, en gezien de buurvrouw bijna jarig is en schandalig lekker kan bakken zou ik die niet aandurven.
Nou ja dan is er voor dat beest ook de lol wel afquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Tot ie met riem en al ontsnapt en zich ophangt aan een boom.
heu, waar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:56 schreef Saffier het volgende:
Dan moet de 'zowieso' van trui eik ook ff geqoute worden hè
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:07 schreef trui het volgende:
[..]
heu, waar?
even teruggezocht, en inderdaad! hij staat er, schand!![]()
maar qouten is ook niet goed hoor!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh bah Trui, heb je menselijke trekjes
Ik denk dat het je telefoon was.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef trui het volgende:
zou ik m'n telefoon de schuld kunnen geven?of zou ik dan toch echt gewoon .... een mens zijn?!
ze zei juist dat t niet goed wasquote:
Welke groep is dat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog interesse in een Romer King voor weinig?
V&A?quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog interesse in een Romer King voor weinig?
Hoe doe je dat? Wij hebben alleen maar terugbetalingen liggenquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:08 schreef Nielsch het volgende:
#BAM ruim 2300 euro terug van Toeslagen.
Hoppa!quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:08 schreef Nielsch het volgende:
#BAM ruim 2300 euro terug van Toeslagen.
Ik heb een pers gehad die ik elke avond uit moest laten. Beest was te debiel om alleen te gaan, en als ik een rondje meeliep kwam hij keurig achter me aanquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef Saffier het volgende:
Een hond kan je dat aanleren, die moet ook buiten poepen en plassen. Een kat is te eigenwijs en bepaalt zelf wat hij wil leren, uitlaten wil een poes niet leren. en hij poept en plast op de kattenbak.
Neem ik wel aan dat je een kattenbak hebten het riempje is voor als je naar de dierenarts moet? of gewoon voor de sier?
Ik word er bloedsjaggo van. Het gaat me nog geeneens om het geld alhoewel ik het liever in m'n zak hou natuurlijk, maar het compleet willekeurige en onvoorspelbare ervan...quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, geef eens een spoedcursus! Wij waren dit jaar op 0. Dat was al een opluchting. Na jaren terugbetalen
is die er?!?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik moest zoeken want niet de OUD V&A
ja, lekker veilig.quote:
Gewoon je inkomen veel te hoog ingeven voor het komende jaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik word er bloedsjaggo van. Het gaat me nog geeneens om het geld alhoewel ik het liever in m'n zak hou natuurlijk, maar het compleet willekeurige en onvoorspelbare ervan...
vooralsnog doen die drie paracetamols en ibu nog niet zo veelquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh shit!
En nu? Aleve erin en gaan?
daar moet je met die komende inkomensafhankelijke zooi anders bar mee uitkijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon je inkomen veel te hoog ingeven voor het komende jaar
Het is maar eenmalig hoor. We hebben in 2011 een huis gekocht en daardoor lag ons inkomen een stuk lager dan opgegeven in verband met alle eenmalige aftrekposten zoals notaris en NHG akte.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:12 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Wij hebben alleen maar terugbetalingen liggen. Kennelijk verdienen wij elk jaar enorm heel veel anders ofzo (niet dus) en vind de belastingdienst het allemaal maar wat lastig om kloppende toeslagen uit te keren.
#frustratie
ik had een vriendin die altijd vlak voordat ze zou komen, afzegde (afzeiquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:05 schreef Vicky het volgende:
ik had zo'n vriendin die ALTIJD te laat kwam.. werd er gek van. Op een gegeven moment zijn we met haar een half uur eerder af gaan spreken en zelfs dan kwam ze te laat.. en leuk dat het vond als we er wat van zeiden..
Bij de belastingdienst? Ik geloof dat de max nog veel hoger ligtquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar je zou toch verwachten dat het na 1, hooguit 2 jaar, wel klaar is en niet dat ze jaren later nog es op komen draven met nieuwe berekeningen?
Wel als je nog uitstel hebt voor dat jaarquote:Op zondag 4 november 2012 08:35 schreef Ticootje het volgende:
Belachelijk eigenlijk, ik kan toch ook niet met terugwerkende kracht nog eens toeslag aanvragen als ik daar misschien wel recht op had.
Maar je krijgt wel meer rente dan op een spaarrekening!quote:Op zondag 4 november 2012 09:03 schreef Ticootje het volgende:
Ook als je iets terugkrijgt en je vult alles netjes in in januari, krijg je een keer iets op je rekening in juni ofzo. Als ik moet betalen of dat dan binnen 6 wkn overgemaakt wordt. Belasting...
ja hoor, dat kan wel. Of althans, je kan nog tot 5 jaar dacht ik geld terugvragen.quote:Op zondag 4 november 2012 08:35 schreef Ticootje het volgende:
Belachelijk eigenlijk, ik kan toch ook niet met terugwerkende kracht nog eens toeslag aanvragen als ik daar misschien wel recht op had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |