Dit jaquote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zo vaag het vermoeden dat dit ook niet echt de bedoeling is van FhF
Dit wil ik bespreken door middel van priveberichten met de geinteresseerde.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef LookAtMe het volgende:
Hoe wordt de sperma ingebracht? Door seks of moet ik aan de handkar en dat je het er zelf met een spuit ofzo in doet?
Ah dus de vergoeding is dat je er 2x overheen mag?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef lilliane11 het volgende:
[..]
Dit wil ik bespreken door middel van priveberichten met de geinteresseerde.
Dit doe je niet op FOK!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef lilliane11 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 15 jaar ouder bent en single.....dan plaats je misschien zelf zo'n oproep.
Hoe moet dat zaad dan geproduceerd worden?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef lilliane11 het volgende:
Ik zit NIET te wachten op lullige reacties.....
Toch even quoten voor het nageslacht.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef lilliane11 het volgende:
Hallo,
Ik ben een leuke vrouw die serieus in contact zou willen komen met een
gezonde Hollandse jongeman (uiteraard meerderjarig) voor een zaaddonatie.
Als jij mij op deze manier op korte termijn 1 a 2 keer wil helpen, ben ik je erg dankbaar.
Uiteraard gebeurd alles in goed overleg. Over de aardige vergoeding worden we het zeker eens.
Ik zit NIET te wachten op lullige reacties.....
-
Oe dies scherp!!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:15 schreef Winterman het volgende:
[..]
Hoe moet dat zaad dan geproduceerd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |