Ja, maar we vergelijken toch altijd al de appels met de perenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wederom omdat je een alleenstaande ouder met een gezin vergelijkt.
Als die alleenverdiener een alleenstaande ouder met ¤ 2.500 bruto zou zijn dan zou hij/zij nog eens ¤ 250-275 per maand meer hebben.
Dan zou het verschil bruto dus ¤ 1.000 zijn en netto ruim ¤ 500.
Niets vreemds in de Nederlandse belastingstructuur.
De partner van de alleenverdiener kan gaan werken, de alleenstaande ouder heeft geen partner die kan gaan werken.
Men wil sowieso de arbeidsparticipatie vergroten, en helemaal die van alleenstaande ouders, dus voor die groep is het simpelweg een stuk aantrekkelijker om te werken.
Maar goed, ik zou zeggen; uit elkaar, co-ouderschap, kinderen verdelen qua adres, allebei gaan werken, allebei de voordelen van de werkende alleenstaande ouder.
Ja, en die buren hebben verdorie ook nog een koopwoning met een dikke vette HRAquote:Op donderdag 1 november 2012 11:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar we vergelijken toch altijd al de appels met de peren
En het gras bij de buren is altijd groener
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:06 schreef Leandra het volgende:
Misschien wel juist omdat ik een ramp in de keuken ben
geroerbakte varkenshaas met prei en.hazelnoten.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:05 schreef Lois het volgende:
Zullen we het nu weer gewoon over lekker eten hebben?
wij eten vandaag zuurkool
Ja weet je, die lange tanden krijg ik vaker, alleen niet bij pasta's, buitenlands eten of frietjes. Het is wel goed, nemen ze maar fruit.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:07 schreef trui het volgende:
ik heb ook wel zin in zuurkool! alleen geen zin in de lange tanden waar ik dan tegenaan zal moeten kijken bij de overige gezinsleden...
Haha ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 1 november 2012 11:08 schreef just me het volgende:
Is de varkensghaas in de aanbieding?
Als je op de kleintjes let valt het meteen op!quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:08 schreef just me het volgende:
Is de varkensghaas in de aanbieding?
Ik meer op wat die jongens van BE dan ook allemaal etenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:22 schreef Lois het volgende:
Ik zit wel vaker met bewondering te kijken naar wat jij allemaal lust en kan eten BE, echt.
Heerlijk lijkt me dat
Ja ook dat is waarquote:Op donderdag 1 november 2012 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik meer op wat die jongens van BE dan ook allemaal eten
wat zij zegtquote:Op donderdag 1 november 2012 11:22 schreef Lois het volgende:
Ik zit wel vaker met bewondering te kijken naar wat jij allemaal lust en kan eten BE, echt.
Heerlijk lijkt me dat
Jawel maar ik heb ook wel weer eens zin in een kind dat mee eet.quote:
Nouja en dat weer houdt mij er dus van om uitgebreid te gaan koken. Wetende dat als ik iets op tafel zet, ik het in mijn eentje op mag eten en je de jongens meer een plezier doet met rijst, pasta of aardappels met tomaat en komkommerquote:
dan maakt hij het..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb ook wel weer eens zin in een kind dat mee eet.![]()
Ik heb ook geen zin om met mijn zieke hoofd te staan zwoegen en dat er dan niemand eet.
Dat dus idd een beetje. Vlgs mij doe ik ze daar uiteindelijk ook alleen maar een plezier mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:29 schreef Luigi het volgende:
Hier is het mee-eten of anders niet.
Ik ga toch niet apart lopen koken voor een kind dat niet allergisch en verder gezond is.. ben niet van de werkverschaffing?
Oh ze weet gewoon, niet eten = kans op honger en dan is ze echt pas de volgende ochtend weer aan de beurt. Altijd proeven, wil je na het proeven (afspraak is paar hapjes ipv 1) witte rijst dan krijg je witte rijst ipv rijst met saus en idd een volle bak yoghurt oid erachteraan dan geloof ik het wel hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus idd een beetje. Vlgs mij doe ik ze daar uiteindelijk ook alleen maar een plezier mee.
Ik zorg er alleen wel voor dat ze met een volle buik naar bed gaan (dus dan een flinke bak yoghurt ofzo erachteraan) anders ben ik zelf de sjaak met een wakker kind om 5 uur.![]()
Spinazie..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:05 schreef Lois het volgende:
Zullen we het nu weer gewoon over lekker eten hebben?
wij eten vandaag zuurkool
Nou ik was eigenlijk net zo blij dat het geldgedoe weer even over was?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Spinazie..
Moet ik nog specificeren wat de kosten zijn van de maaltijd?
Hier ook... En nee, ik ga ook geen boterham maken... Niet eten, prima.. Dan niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:29 schreef Luigi het volgende:
Hier is het mee-eten of anders niet.
Ik ga toch niet apart lopen koken voor een kind dat niet allergisch en verder gezond is.. ben niet van de werkverschaffing?
Oke dat ken ik niet, wat is dat?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij eten vanavond prinsessenstamppot.
Arme prinsessen
Oh daar heb ik ook onwijs trek in... J lust alleen geen prinsessen..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij eten vanavond prinsessenstamppot.
Arme prinsessen
Kut bieten ?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook onwijs trek in... J lust alleen geen prinsessen..
Bingoquote:Op donderdag 1 november 2012 11:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik gok bietjesstamppot want zo hebben wij dat destijds ook aan de vrouw gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |