Aller mooiste pakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Matthijs heeft zo'n foute pak aan
En hij barst zowat uit die broekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Matthijs heeft zo'n foute pak aan
Want?? Ze geeft vaak cadeautjes?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Ik zou Gerdi wel als tante willen hebben
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Ze is liefquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zit met stijgende verbazing te kijken
Ja en dan iets in 3d ofzo, dat zou vet zijn...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Bedankt mathijs ik wist niet wat animatie is. Misschien moeten ze daar eens in films mee gaan werken!
Jij hebt ervoor doorgeleerd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef Deckard het volgende:
Pedofilie is geen geaardheid. Volgens mij is dat het verkeerde uitgangspunt.
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Als die mensen die " er tegenaan zitten" daar naar kijken, zouden ze dan niet juist de neiging krijgen om het " echte" te gaan doen?
Inderdaad. Leuke vrouw.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat een verademing is Gerdi. Heerlijk hoe rustig ze haar mening onderschrijft.
idd, want dan kun je necrofilie etc etc ook gelijk een geaardheid noemen, het is een geestelijke afwijking en die mensen moeten gewoon hulp zoekenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:40 schreef Deckard het volgende:
Pedofilie is geen geaardheid. Volgens mij is dat het verkeerde uitgangspunt.
Joh, al die anime-filmpjes van onze Aziatische vrinden komen volgens mij wel aardig in de buurt. Gewoon outsourcen naar de Jappen, die boel.quote:
internet 2,0 komt er hoe dan ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
Opstelten is al druk bezig TOR te verbieden.
Om dat legitiem te maken zegt ie alleen een keer pedo.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik snap het principe rationeel wel, maar gevoelsmatig heb ik echt het gevoel dat je die lui juist gaat faciliteren.
Hellend vlak he?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:45 schreef Deckard het volgende:
Ik vind dat je elke pedofiel moet helpen. En elke pedosexueel moet castreren.
Tsja, wat is normaal, en wat is een afwijking?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:46 schreef TLC het volgende:
[..]
idd, want dan kun je necrofilie etc etc ook gelijk een geaardheid noemen, het is een geestelijke afwijking en die mensen moeten gewoon hulp zoeken
Volgens mij verschilt dit per persoon, zo heb ik het idee. Voor de een zal het positief uitpakken terwijl de ander er door geobsedeert raakt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat hoe vaker een pedo naar zo'n film kijkt, hoe meer hij de behoefte krijgt om dat in het echt te gaan doen.
Hollandersquote:
Normaal is seksueel gedrag tussen gelijkwaardige personen. Waar geen scheve machtsverhouding is en waarbij geen partij benadeeld/ getraumatiseerd wordt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, wat is normaal, en wat is een afwijking?
quote:
Bedankt, ik vroeg mij al af waar jij ervan dacht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:47 schreef TLC het volgende:
Oh ja late reactie (omdat ik dat gisteren vergeten ben)
Lucky![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |