SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de rest is ook gewoon verzonnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:26 schreef Desunoto het volgende:
Jammer van het ongeloofwaardige einde. Daarmee wordt de waarde van het verder niet onaardige topic toch flink naar beneden gehaald.
Hier ga je al de fout in.quote:(laat iedereen lekker zelf bepalen wat zijn/haar ding is)
Meuh, ik kan inzien hoe het verzonnen kan klinken, maar da's gewoon mijn oude school waar ik de heren staff nog wel ken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:36 schreef Plamboom het volgende:
Met dat eerste stuk, over het verplicht niet eens zijn met dingen ben ik het wel eens. Dat zie je ook heel erg terug hier op FOK!. Je moet namelijk tegen dingen als twitter, facebook of whatsapp zijn. De rest klinkt deels geloofwaardig en deels verzonnen (vooral het "payback" gedeelte).
Dan ben je wel een eindbaas.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Hippster is uit. Dit is de nieuwe style.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Gejank om niets. Welke kerel die jonger dan 30 is rookt er nou pijptabakAlleen maar interessant doen, meer niet.
Da's natuurlijk waar. Van buiten doe ik stoer en alternatief, van binnen schreeuw ik de schreeuw die niemand hoort.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Gejank om niets. Welke kerel die jonger dan 30 is rookt er nou pijptabakAlleen maar interessant doen, meer niet.
Dat is leuk als je er het karakter voor hebt. Als onzeker pubertje zou ik er niet aan beginnen, dit is kleden voor gevorderdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan ben je wel een eindbaas.
Ik zag net ook ergens een mooie foto van lederhozen. Lijkt me ook wel stoer
Het belangrijk vinden wat andere mensen van je denkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:45 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat is leuk als je er het karakter voor hebt. Als onzeker pubertje zou ik er niet aan beginnen, dit is kleden voor gevorderden
Blijkbaar zagen ze dat je met een pijp liep te zwaaien in de winkel. Waarom is het nodig om die te tonen tijdens het aankopen van tabak?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heel zachtjes naar elkaar gesist, maar door die baarden in de keeltjes kon het hele winkeltje meegenieten. Door hun blikken naar mij en een aantal woorden ("homo met zijn kutpijp", "homopijp", "pijpen hahahaha" etc. etc.) was het vrij duidelijk dat ik het onderwerp van hun spot was.
Dat is zo'n beetje de heilige graal vandaag de dag..wat vindt een ander van mij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het belangrijk vinden wat andere mensen van je denken
Ik zou het alleen niet doen zodat heaumeaux niet met me gaan flirten![]()
Vooral bij hipsters ja en pubertjes. Ik vind het tegenwoordig alleen belangrijk dat de mensen om me heen me maar leuk vinden. De rest krijgt de vinger. Hihih freedomquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:47 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de heilige graal vandaag de dag..wat vindt een ander van mij.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vooral bij hipsters ja en pubertjes. Ik vind het tegenwoordig alleen belangrijk dat de mensen om me heen me maar leuk vinden. De rest krijgt de vinger. Hihih freedom
Hoe kom je daar bij? De pijp neem ik natuurlijk niet mee, ik zat met wat pakjes pijptabak in de hand voor het schap/rek met pijptabak en pijpen. De kinders konden één en één ook wel bij elkaar optellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:46 schreef cricket het volgende:
[..]
Blijkbaar zagen ze dat je met een pijp liep te zwaaien in de winkel. Waarom is het nodig om die te tonen tijdens het aankopen van tabak?
Een victoriaanse hipster, nou nou poeh poeh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is de klacht niet. Mijn klacht is hun houding en het feit dat het populair is om dingen af te kraken. "Justin Bieber is een meisje" als soort van recent voorbeeld. Hoezo zo negatief? Het is je ding misschien niet, maar dat was gewoon overdreven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:57 schreef Deetch het volgende:
Boeiend toch wat 15 jarige pubers van jou vinden? Dat je je er zo druk over maakt zegt meer over houw zelfvertrouwen dan over die pubers.
Was de tabak wel lekker?
Geweldigquote:Ik had trouwens tijd over en verveelde mij dus ik liep toen ik klaar was even naar het plaatselijke middelbare schooltje en meldde aan meneer conciërge dat Bas (met die glimmend-zwarte jas met bontkraag en de rood-groene schoenen), Johan (met die glimmend-zwarte jas met bontkraag, nektasje van LV en blauw-oranje schoenen) en hun speelkameraadjes om half twee niet in de les zaten maar pakjes Pall Mall en Marlboro en blikjes Red Bull kochten.
Hah, die middag liepen ze met van die grijpertjes vuilnis te rapen in de buurt.
Misschien erg kinderachtig, maar wél leuk
quote:
Ik zou de volgende keer voor super skinnyjeans gaan, voor die echte verse stylo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:39 schreef sinepedraap het volgende:
Mijn hipsteroutfit:
Muts:
[ afbeelding ]
Bril:
[ afbeelding ]
Overhemdje:
[ afbeelding ]
iPhone met mooie toffe hoorn:
[ afbeelding ]
Mooie broek:
[ afbeelding ]
En patta's:
[ afbeelding ]
Die kinderen hadden hun vuilniszak al bij dr hand, dan kunnen ze die beter gelijk vullen en zo aan onze planeet denkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:24 schreef Pharkus het volgende:
Weer zo'n hipster die mensen aangeeft bij de popo omdat hij te lui is om zelf zijn troep in de prullenbak te gooien.
Of het overhemd inwisselen voor dit hippe t-shirtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:39 schreef sinepedraap het volgende:
Mijn hipsteroutfit:
Muts:
[ afbeelding ]
Bril:
[ afbeelding ]
Overhemdje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie broek:
[ afbeelding ]
En patta's:
[ afbeelding ]
De tabak is trouwens uitstekend (d.w.z. de Latakia nog niet aangeraakt, de Kentucky Rose bevalt prima).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:57 schreef Deetch het volgende:
Boeiend toch wat 15 jarige pubers van jou vinden? Dat je je er zo druk over maakt zegt meer over houw zelfvertrouwen dan over die pubers.
Was de tabak wel lekker?
Haha, die is vet!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:02 schreef leeroy het volgende:
[..]
Of het overhemd inwisselen voor dit hippe t-shirt
[ afbeelding ]
No way dat die schoenen hipster zijn.....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:39 schreef sinepedraap het volgende:
Mijn hipsteroutfit:
Muts:
[ afbeelding ]
Bril:
[ afbeelding ]
Overhemdje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie broek:
[ afbeelding ]
En patta's:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[ afbeelding ]
Bby tochquote:Op donderdag 1 november 2012 11:44 schreef Flying_eagle het volgende:
Jezelf hipster noemen is overigens niet hip![]()
Fake ass hipster dat je bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |