Dat is momenteel ook hetgeen me tegenhoud. Vodafone doet wel populair met hun 'speciale' acties maar ik ga geen €50 per maand betalen voor een telefoon met wat belminuten.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kost je wel wat, i.c.m. met abonnement en aan los kopen hangt ook flink prijskaartje
klopt, dat zal bij een deel van de huidige bezitters mee hebben gewogen in hun keuze voor deze telefoon...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef zarGon het volgende:
Wat mij zo deed vloeken was dat er op deze manier een belofte niet is nagekomen (HTC had belooft te updaten naar 4.0). Zonder een belofte was alles okay geweest.
gok dat ze alleen jaarcijfers naar buiten brengen, dus dan duurt het nog wel ffquote:Op woensdag 21 november 2012 22:17 schreef zarGon het volgende:
De cijfers van HTC vielen hard tegen toch trouwens? Het zag er in ieder geval niet meer positief uit?
Zoiets herinner ik me nog. Geldt dat nog steeds?
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Note II met multi-window..
Geil.quote:
Jup s3, je kunt bijna alles specifiek van de Note2 flashen op je s3quote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geil.. Echte multitasking!
.
Dit is op een SIII, toch?
Heeft HTC ook zoiets? Is niet echt Desire HD gerelateerd, maar toch..
Het toffe aan Samsung vind ik dat ze het een beetje op de Apple-manier doen: twee of drie toptoestellen per jaar en dan volop support. Niet zoals bij HTC die tig toestellen uitbrengt en alles op elkaar lijkt. De Galaxy S-reeks inmiddels ook mooi geëvolueerd, dat brengt toch wel stukje zekerheid met zich mee.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:26 schreef renwan het volgende:
Ik zit ook te twijfelen om na de Desire HD over te stappen naar Samsung. Door die jaarcijfers van HTC en de gecancelde update vertrouw ik de boel niet meer zo
Is er überhaupt íéts zichtbaar veranderd?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, helaas geen update die iets drastisch veranderde.Geen reden om te klagen nu.
Ja, mn geheugen is nu nog minder.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is er überhaupt íéts zichtbaar veranderd?
Fuck me, ik heb nu nog maar 0.1 GB over van de 1.1 GB (quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, mn geheugen is nu nog minder.
Wow.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck me, ik heb nu nog maar 0.1 GB over van de 1.1 GB ([ afbeelding ]!) internal memory
https://play.google.com/s(...)le.android.diskusagequote:Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef Bravebart het volgende:
Is er een puicke app die al je files weergeeft die je op je opslagmedium hebt staan?
Ja ik weet dat er 2719 apps voor zijn maar ik was benieuwd of mensen hier goeie ervaringen met een app hebbenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)le.android.diskusage
https://play.google.com/s(...)ment.storageanalyser
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nirb.bytemap
https://play.google.com/s(...)whi.android.DiskView
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jzap.memorymap
https://play.google.com/s(...)bs.android.diskspace
Zoiets?
Bloatware (kunnen) verwijderen!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij wil het niet eens weten, al die standaard kut applicaties die ik niet weg kan halen.
Bij de One X kun je bepaalde applicaties uitschakelen en dan staan ze ook niet meer in je menu. Zoiets zou ik graag terugzien op de DHD.
Echt? Wooooowwwww!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb zowaar een update vanochtend gekregen op mijn telefoon?!?
Geen Ice Cream Sandwich maar versie 3.nogwat ofzo.
Het was een kleine update van 15MB
Liever dan een temproot ofzo en die hele zooi eraf gooien. Maargoed daar denk ik al langer aan maar heb nog geen research gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bloatware (kunnen) verwijderen!. Heerlijk gevoel.
Je kunt eventueel Go Launcher EX als launcher gebruiken en de apps verbergen in het menu.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)android-25-jaar.htmlquote:
zulks een snelle reactie van Googlequote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)android-25-jaar.html
Zit inderdaad een soort sensortje in, heeft mijn collega ook al gehad.quote:Op zondag 2 december 2012 16:07 schreef ukga het volgende:
Opzich zit die simkaart en geheugenkaart er wel redelijk stevig in. heb er wel ff een hoesje omheen gedaan. Ideaal is anders. Ik heb wel gelijk een ander klepje besteld. ik denk toch wel dat het met bereik te maken heeft, want sinds ik dat klepje kwijt ben, is me bereik zwaar ruk
quote:Op zondag 2 december 2012 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
telefoon vandaag weer laten vallen, weer wat krassen en schrammen in de solide behuizing; verder niks
miniscuul deukje in de ijzeren plaat bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Liet hem laatst op een ijzeren plaat vallen, minuscuul deukje erbij en verder niks ernstigs.
Ik heb na de DHD nu de One X+quote:Op donderdag 29 november 2012 21:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan niet kiezen, ik kan voor de One X + gaan of de Galaxy S3, wat raden jullie aan? Ik ben niet echt merkgebonden, en eigenlijk best wel tevreden over mijn HTC DHD, dus nog een HTC toestel sluit ik zeker niet uit.
Vodafone 90 2 jaar met 10GBquote:
Ja leuk maar 90 minuten bellen is niet erg veelquote:
Heb je hem laten vallen?quote:Op zondag 9 december 2012 11:59 schreef Landgeld het volgende:
Vraag: als ik met mijn Desire HD wil verbinden met WIFI krijg ik een melding 'WIFI fout'. Iemand nog andere alternatieven dan een factory reset?
DIG / [HTC Desire HD] Wifi problemen.quote:Op zondag 9 december 2012 15:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Kan geen netwerk instellen. Krijg gelijk de melding 'Fout' te staan....
Meer pixels ja, full hd enzo, quadcore processors en ik hoop dat ze eens sprongen gaan maken met de accuquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:36 schreef svann het volgende:
Jee, de One X kost bij gsmweb nog maar 442.
Dan is een sim-only geen gek idee, als ik zo eens reken.
Maar dan...
Één jaar en hem overdoen/doorschuiven, of gewoon twee jaar.
Wat zal er volgend jaar zijn?
Groter kunnen ze nauwelijks gaan. Dus meer pixels, mooier beeld? Zoals de Droid DNA?
Klopt. er stonden ook batterijen van 3600 mah op maarja net wat jij zegt; het zegtw einig. waarschijnlijk liegen ze de helft er bijquote:Op woensdag 26 december 2012 18:56 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik zie door de batterijen het bos niet meer zo ongeveer. Een hoog aantal mAh klinkt super, maar zegt natuurlijk niet allesHij hoeft ook niet gek lang mee te gaan; even lang als de originele (in het begin) is prima
Maar ik zal ebay eens afstruinen!
Stock of custom rom?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt. er stonden ook batterijen van 3600 mah op maarja net wat jij zegt; het zegtw einig. waarschijnlijk liegen ze de helft er bij
Iemand nog tips voor mij? mn DHD is de laatste tijd echt traag aan het worden. ik heb al veel apps weggegooid die ik neit meer gebruik. mssn ook een idee om mn geheugenkaart ff wat meer ruimte tegeven (500 mb leeg van de 8 gb)?
Stock. van die custom roms heb ik weinig kaas gegeten. mssn toch maar eens kijken voor een factory reset of gaan verdiepen in roms want mn tel wordt rete traagquote:Op donderdag 27 december 2012 13:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stock of custom rom?
Heeft te maken met de factory reset. Die zou ik aanraden normaal gesproken, maar gemakkelijk back-uppen is een pain in the ass (voor zover ik weet, misschien is het tegenwoordig makkelijker).
Ik heb tegenwoordig een Nexus 4. Mijn Desire HD was een fijn toestelletje met hier en daar z'n gebreken. Hmhmm.
Juh, misschien maar gewoon een officiële HTC-accu halenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt. er stonden ook batterijen van 3600 mah op maarja net wat jij zegt; het zegtw einig. waarschijnlijk liegen ze de helft er bij
Iemand nog tips voor mij? mn DHD is de laatste tijd echt traag aan het worden. ik heb al veel apps weggegooid die ik neit meer gebruik. mssn ook een idee om mn geheugenkaart ff wat meer ruimte tegeven (500 mb leeg van de 8 gb)?
die van mij vloog vandaag nog uit mn zak toen ik de trap oprende. Hij zat in de zak van een joggingsbroek. Vanaf een meter of twee viel pakte ie drie keer een trede. Geen schade btwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mijn mobiel serieus nog nooit laten vallenWat doen jullie er allemaal mee
Goh en je was er altijd zo zuinig opquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet ik veel, goftedomme. Ik was aan het eten en opeens BAM. Was hij uit het zakje uit mn vest gevallen.Gossie, ik ben echt heel gefrustreerd nu. Hij valt altijd en precies nu is hij er klaar mee.
Er zit geen barst in het scherm ofzo.. alleen in het midden van het scherm (1 cm in de lengte en in de hele breedte van het beeld) reageert het touchscreen niet meer. Fffff.
8 per maand, wut? Waar heb je dat kunnen fixenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:52 schreef Stofje het volgende:
Abonnement verlengd, behoud mijn HTC en betaal 8,- per maand, niks mis mee. Telefoon voldoet nog helemaal aan mijn wensen.
Heb deze via Typhone en die willen me als klant behouden. Ook met SimOnly waren de aanbiedingen erg mooi, deze was normaal gesproken 20,- per maand.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
8 per maand, wut? Waar heb je dat kunnen fixenIk kon niet veel lager dan 15 vinden...
Opvallend, meestal doen ze er alles aan om je als klant kwijt te rakenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb deze via Typhone en die willen me als klant behouden. Ook met SimOnly waren de aanbiedingen erg mooi, deze was normaal gesproken 20,- per maand.
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Goh en je was er altijd zo zuinig op
Best wel, afkicken nu.quote:
ik heb hem nu denk ik in 2 jaar tijd iets van 5 keer laten vallen, meestal gewoon te snel uit het hoesje willen halen en ergens tegenaan stoten met m'n handquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mijn mobiel serieus nog nooit laten vallenWat doen jullie er allemaal mee
330 min / sms / mb. Bel zelf weinig, sms nooit en probeer heel bewust WiFi te gebruiken. Hetzelfde abonnement had ik al, dus ik hoef me niet te erg aan te passenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Opvallend, meestal doen ze er alles aan om je als klant kwijt te rakenOok al zeggen ze zelf van niet natuurlijk...
Maar wat heb je voor abonnement nu dan, hoeveel minuten en MB's?
Ah nicequote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
330 min / sms / mb. Bel zelf weinig, sms nooit en probeer heel bewust WiFi te gebruiken. Hetzelfde abonnement had ik al, dus ik hoef me niet te erg aan te passen.
komt als het goed is deze weekquote:
330MB leek je erg weinig te vinden, maar 500MB is niet echt zoveel meer (per maand bekeken)quote:
precies, dus ondanks geen WiFi overdag is het (voor mij) voldoende; heb geen 1GB, of 10GB, nodig bij m'n nieuwe abonnementquote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat bedoel ik, 500mb is niet zo veel
WiFi slurpt meer batterij dan 3G ofniet?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Bravebart het volgende:
Ach ja, als je gratis 10 GB kan ipv 1 GB, waarom nietHoef ik lekker nooit meer wifi aan
Ja ik dacht altijd van wel, maar ik las laatst ergens dat wifi weer minder zou gebruiken, leek mij gek though.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
WiFi slurpt meer batterij dan 3G ofniet?
want?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik dacht altijd van wel, maar ik las laatst ergens dat wifi weer minder zou gebruiken, leek mij gek though.
Waarom het mij gek leek? Ervaringquote:
als ik WiFi heb, dan zet ik het gewoon aan; want snelheidquote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom het mij gek leek? Ervaring
Mwoh, 14.4 Mb/s vind ik snel zatquote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik WiFi heb, dan zet ik het gewoon aan; want snelheidbatterijverbruik kan wel iets meer zijn, maar dat moet je dan incalculeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |