Bloatware (kunnen) verwijderen!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij wil het niet eens weten, al die standaard kut applicaties die ik niet weg kan halen.
Bij de One X kun je bepaalde applicaties uitschakelen en dan staan ze ook niet meer in je menu. Zoiets zou ik graag terugzien op de DHD.
Echt? Wooooowwwww!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb zowaar een update vanochtend gekregen op mijn telefoon?!?
Geen Ice Cream Sandwich maar versie 3.nogwat ofzo.
Het was een kleine update van 15MB
Liever dan een temproot ofzo en die hele zooi eraf gooien. Maargoed daar denk ik al langer aan maar heb nog geen research gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bloatware (kunnen) verwijderen!. Heerlijk gevoel.
Je kunt eventueel Go Launcher EX als launcher gebruiken en de apps verbergen in het menu.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)android-25-jaar.htmlquote:
zulks een snelle reactie van Googlequote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)android-25-jaar.html
Zit inderdaad een soort sensortje in, heeft mijn collega ook al gehad.quote:Op zondag 2 december 2012 16:07 schreef ukga het volgende:
Opzich zit die simkaart en geheugenkaart er wel redelijk stevig in. heb er wel ff een hoesje omheen gedaan. Ideaal is anders. Ik heb wel gelijk een ander klepje besteld. ik denk toch wel dat het met bereik te maken heeft, want sinds ik dat klepje kwijt ben, is me bereik zwaar ruk
quote:Op zondag 2 december 2012 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
telefoon vandaag weer laten vallen, weer wat krassen en schrammen in de solide behuizing; verder niks
miniscuul deukje in de ijzeren plaat bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Liet hem laatst op een ijzeren plaat vallen, minuscuul deukje erbij en verder niks ernstigs.
Ik heb na de DHD nu de One X+quote:Op donderdag 29 november 2012 21:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan niet kiezen, ik kan voor de One X + gaan of de Galaxy S3, wat raden jullie aan? Ik ben niet echt merkgebonden, en eigenlijk best wel tevreden over mijn HTC DHD, dus nog een HTC toestel sluit ik zeker niet uit.
Vodafone 90 2 jaar met 10GBquote:
Ja leuk maar 90 minuten bellen is niet erg veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |