Hier ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Bravebart het volgende:
Hier nog niks... Wat is de update?
Pics!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geen idee. Voor zover ik nu kan zien is het menu is strakker vormgegeven en zijn de standaard widgets iets veranderd qua kleur.
Mensen die in kerken vloekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:06 schreef arachide. het volgende:
Mijn internetbalk is roze.
Nog 2 weken, dan iPhone tudududuuu
Dat zal afkicken worden. Al die vrijheid ineens kwijt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:06 schreef arachide. het volgende:
Mijn internetbalk is roze.
Nog 2 weken, dan iPhone tudududuuu
Onze erotische DM's in augustus, allemaal voor niets.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook nog geen update ofzo.
En ben mn htc nog steeds niet zat eik.
niets is voor nietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onze erotische DM's in augustus, allemaal voor niets.
x2quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ben mn htc nog steeds niet zat eik.
Same here, ze bellen me al een tijdje. Ga voor de Nokia Lumia 920. Weer eens wat anders en het lijkt erop dat iedereen lyrisch is over dat ding. Heb toch nog een andere Android.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:19 schreef Impect het volgende:
Ik ga binnenkort afscheid nemen van mijn Desire HD.
Abbonement loopt af, ik word plat gebeld door Vodafone maar weet nog niet wat ik wil.
Iemand tips/ervaringen met de volgende telefoons: One X, One S, One X+, 8X.
- Los kopen is goedkoper.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:19 schreef Impect het volgende:
Ik ga binnenkort afscheid nemen van mijn Desire HD.
Abbonement loopt af, ik word plat gebeld door Vodafone maar weet nog niet wat ik wil.
Iemand tips/ervaringen met de volgende telefoons: One X, One S, One X+, 8X.
Ik zal me eens inlezen op die Lumia 920.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:23 schreef static het volgende:
[..]
Same here, ze bellen me al een tijdje. Ga voor de Nokia Lumia 920. Weer eens wat anders en het lijkt erop dat iedereen lyrisch is over dat ding. Heb toch nog een andere Android.
Samsung... ik weet het niet, heb nog nooit een samsung gehad, vindt het zo'n plastic ding...:Pquote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Los kopen is goedkoper.
- De 8X is een Windows Phone-toestel.
- Ik weet niet je eisen en wensen zijn, maar neem meteen skip de One S als je een One X kan nemen.
- Waarom geen Samsung? (Note, Note II, SIII.)
Is geen Android hè.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:39 schreef Impect het volgende:
[..]
Ik zal me eens inlezen op die Lumia 920.
Hm, helaas geen update die iets drastisch veranderde.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ooksoftware-nummer 3.12.405.2 nu...
hij was maar 15,94MB ofzo, dat zegt genoegquote:Op woensdag 21 november 2012 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, helaas geen update die iets drastisch veranderde.Geen reden om te klagen nu.
Oh. Niet op gelet eik.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij was maar 15,94MB ofzo, dat zegt genoeg
ik wel, want zat niet op WiFi maar wilde toch ff checken en toen kwam hij tevoorschijnquote:
precies, die 16MB past wel in de datalimietquote:Op woensdag 21 november 2012 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon zonder WiFi gedownload, yolo
Heb je nu je Chinese telefoon? Hoe bevalt die?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:04 schreef zarGon het volgende:
Ik heb inmiddels een afkeer tegen HTC.
Desire HD draait nog Gingerbread (2.3). Inmiddels is Android aangekomen bij versie 4.2, een update naar Android 4.0 (ICS - Ice Cream Sandwich) is het minste wat ze kunnen/konden doen.quote:
Nope, die ik had geannuleerd; productieproblemen, zou langer duren. Ik hou het nog even uit met mijn Desire HD en wil de Nexus 4 halen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je nu je Chinese telefoon? Hoe bevalt die?
Denk dat het vooral komt door die 'sweet, strak en super' deal van ze.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:04 schreef zarGon het volgende:
Geen update naar ICS. Faal van HTC..
Mja, ligt ook aan mij natuurlijk. Ik heb inmiddels een afkeer tegen HTC.
Samsung Galaxy Note II met multi-window.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben nog steeds goede vrienden met HTC, al lonkt zo'n One X wel.
daar achten ze bij HTC, bij nader inzien, de DHD dus toch niet voor geschikt...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:07 schreef zarGon het volgende:
een update naar Android 4.0 (ICS - Ice Cream Sandwich) is het minste wat ze kunnen/konden doen.
kost je wel wat, i.c.m. met abonnement en aan los kopen hangt ook flink prijskaartjequote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben nog steeds goede vrienden met HTC, al lonkt zo'n One X wel.
Niet helemaal.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar achten ze bij HTC, bij nader inzien, de DHD dus toch niet voor geschikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |