Hier ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Bravebart het volgende:
Hier nog niks... Wat is de update?
Pics!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geen idee. Voor zover ik nu kan zien is het menu is strakker vormgegeven en zijn de standaard widgets iets veranderd qua kleur.
Mensen die in kerken vloekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:06 schreef arachide. het volgende:
Mijn internetbalk is roze.
Nog 2 weken, dan iPhone tudududuuu
Dat zal afkicken worden. Al die vrijheid ineens kwijt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:06 schreef arachide. het volgende:
Mijn internetbalk is roze.
Nog 2 weken, dan iPhone tudududuuu
Onze erotische DM's in augustus, allemaal voor niets.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb ook nog geen update ofzo.
En ben mn htc nog steeds niet zat eik.
niets is voor nietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onze erotische DM's in augustus, allemaal voor niets.
x2quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ben mn htc nog steeds niet zat eik.
Same here, ze bellen me al een tijdje. Ga voor de Nokia Lumia 920. Weer eens wat anders en het lijkt erop dat iedereen lyrisch is over dat ding. Heb toch nog een andere Android.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:19 schreef Impect het volgende:
Ik ga binnenkort afscheid nemen van mijn Desire HD.
Abbonement loopt af, ik word plat gebeld door Vodafone maar weet nog niet wat ik wil.
Iemand tips/ervaringen met de volgende telefoons: One X, One S, One X+, 8X.
- Los kopen is goedkoper.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:19 schreef Impect het volgende:
Ik ga binnenkort afscheid nemen van mijn Desire HD.
Abbonement loopt af, ik word plat gebeld door Vodafone maar weet nog niet wat ik wil.
Iemand tips/ervaringen met de volgende telefoons: One X, One S, One X+, 8X.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |