Klopt, daar hoeft hij zich niet druk over te maken. Maar zijn titel is hij kwijt, zo lang voor gewerkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ach, lekker bij Boulevard zitten. Boekje schrijven... Genoeg andere opties om flink wat geld binnen te harken zonder al te veel moeite.
Wat heb je toch altijd commentaar op andermans uiterlijk. Ga eerst eens afvallen voordat je zeikt op anderen.quote:
Ik probeerde een twist eraan te gevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:22 schreef golfer het volgende:
Schrijf dan op z'n minst z'n naam goed als je loopt te azen op de nieuwe!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:22 schreef golfer het volgende:
Schrijf dan op z'n minst z'n naam goed als je loopt te azen op de nieuwe!
golfer lapohunterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat golfer de laatste nietszeggende post wilde hebben en er toch iemand anders het nieuwe topic opende
Moet jij niet intussen nog een topic of 25 openen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat golfer de laatste nietszeggende post wilde hebben en er toch iemand anders het nieuwe topic opende
dat de Lapo'er een nieuw topic opent doen we al 3 jaar niet meer aan, oldfagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef tong80 het volgende:
Dat zeg je tegen iemand die Terpstra haat ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb je toch altijd commentaar op andermans uiterlijk. Ga eerst eens afvallen voordat je zeikt op anderen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn vriend
Wilsonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn vriend
Heb al te veel vrouwen geopendquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet jij niet intussen nog een topic of 25 openen?
Harde lenzen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Smack10 het volgende:
Waarom doet Bram zo raar met z'n ogen knipperen|?
Omdat 'ie gestresst en moe is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Smack10 het volgende:
Die vindt er ook geen reet aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Smack10 het volgende:
hij kan niet wachten tot ie aan de beurt isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Smack10 het volgende:
Hij is zenuwachtigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Smack10 het volgende:
Ik moet.quote:
Gaat van het menu af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
Een haai pist door zijn huid heenWeer wat geleerd.
Dat geld heb je wel als je geen belasting betaald.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Brammetje heeft weer een mooi pak aan, die man weet zich goed te kleden
Dat is in de NL meestal kippensoep met ei.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Haaienvinnensoep smaakt ook nergens naar.
maakt mij niet uit, vind hem altijd goed gekleed en verzorgt eruit zienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat geld heb je wel als je geen belasting betaald.
Jij knippert als je droog bent?quote:
Je bent allang afgevallen op Fok!quote:
Slecht zittend en te grote breasts.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:28 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Lekkere zachte geplooide schoudertjes in Bram's pak.
Keizersgrachtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:28 schreef golfer het volgende:
Daar komt Brammetje.
Die gaat nu roeien door de gracht waar z'n dure pand staat.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Een helm speciaal op maat voor zijn neus.
Misschien is hij afgevallen van liefdesverdriet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:29 schreef Stiggie het volgende:
Ga nou niet doen alsof Brammetje geen pakken op maat koopt
Dat trekje had hij altijd al een beetje en misschien heb je het niet meegekregen maar het gaat niet zo jofel met hem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:26 schreef Smack10 het volgende:
Dat zou ook nog kunnen.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Een helm speciaal op maat voor zijn neus.
Nooit van handsfree gehoordquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef waxmask het volgende:
Rijdend? Dus boete voor bellen tijdens rijden?
hij reed op eva, voor het laatstquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef waxmask het volgende:
Rijdend? Dus boete voor bellen tijdens rijden?
Ja dacht het wel...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:31 schreef AttunPalalin het volgende:
Zit goede vriend Jort in het eerste kwartier van DWDD? De herhaling overlapt een kwartier met dit.
Ik heb het meegekregen, niet alleen hij is slachtoffer. Ik kan ook misschien dus een nieuwe advocaat gaan zoeken om mjn gedrag te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat trekje had hij altijd al een beetje en misschien heb je het niet meegekregen maar het gaat niet zo jofel met hem.
jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:31 schreef AttunPalalin het volgende:
Zit goede vriend Jort in het eerste kwartier van DWDD? De herhaling overlapt een kwartier met dit.
Wat een grapjurk is het ook, he?quote:
Klopt. Toen kregen we de CD.quote:
Seniel is een keurige medische termquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
En hij heeft 'em seniel genoemd, ook sjiek.
Droge ogen.quote:
Lijfspreuk en motto van Brammetje.quote:
dit meen ik trouwens niet... dadelijk leest ie mee heb ik een proces aan m'n broek wegens smaad, laster en wat niet alquote:
Geloof 25 puntjes per jaar voor bijles etc. Congressen, lezingen, seminars etc.quote:
Oke, stelt niet zoveel voor denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geloof 25 puntjes per jaar voor bijles etc.
Eis is niet altijd hetzelfde als de uitspraakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat ik nou nog niet snap is of hij nou nooit meer advocaatje mag zijn, er was toch een jaar geeist?
Zat er Dick in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat ik nou nog niet snap is of hij nou nooit meer advocaatje mag zijn, er was toch een jaar geeist?
Correct, dus had hij gewoon moeten halen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
Oke, stelt niet zoveel voor denk ik.
Right.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb het meegekregen, niet alleen hij is slachtoffer. Ik kan ook misschien dus een nieuwe advocaat gaan zoeken om mjn gedrag te rechtvaardigen.
Ik heb nogal mijn momenten soms
Moszkowiczquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bram moszcovisch, the movie
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:35 schreef waxmask het volgende:
En nu de hamvraag van Jeroen....Mag ik het nummer van Eva?
Uiteraard.quote:
Nu welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ze laten hem gewoon een heel betoog houden zonder hem te onderbreken![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind die onderbrekeningen ook irritant
2ndquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bertje zit van achter in die oortjes te schreeuwen dat ze moeten inbreken...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iets met studie enzo;)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb meer last van dat gouden horloge trouwens...rijke bitch die Bram.
waar leidt je dit in godsnaam uit af?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:39 schreef Smack10 het volgende:
Gewone jaloerse advocaten dus.. kop boven het maaiveld dus in Nederland!
Go Bram!
Lelijk oud ding.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb meer last van dat gouden horloge trouwens...rijke bitch die Bram.
Ik snap niet waaruit hij dit afleidt, maar ik durf eigenlijk te wedden jaloezie ook een rol heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
waar leidt je dit in godsnaam uit af?
Aangezien dit een uitspraak is van een raad van advocaten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
waar leidt je dit in godsnaam uit af?
hoezo? Witteman doet het toch goed?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef Breekfast het volgende:
P&W zijn echt waardeloze journalisten.
dat probeert hij maar witteman wil steeds interruperen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
Ga nou gewoon in op hun overwegingen en de inhoud. Ga eens niet op de man spelen, insinueren en de media de schuld geven.
Dan zou ik niet werkelijk gaan gokken als ik jou was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik snap niet waaruit hij dit afleidt, maar ik durf eigenlijk te wedden jaloezie ook een rol heeft gespeeld.
Nee, hij dwaalt af maar doet dat heel slim. Maar Witteman heefth em door.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat probeert hij maar witteman wil steeds interruperen!
Een beetje net zoals een sportbond een sporter mag schorsen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is geen wet, en toch mag hij geen advocaat meer zijn. Vaag hoor.
Het is een beslissing ;pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is geen wet, en toch mag hij geen advocaat meer zijn. Vaag hoor.
Dat wel ja. Zeker Witteman. Wat een domme kutvragen stelt die man vaak zeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef Breekfast het volgende:
P&W zijn echt waardeloze journalisten.
We zitten niet allemaal in het theeclubje van POL om dagelijks de horloges te pimpen.quote:
Hij hing al aan de lijn bij Albert vanavond hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:42 schreef Staal het volgende:
Die man zit er wel doorheen. Dat zie je duidelijk.
Alsjeblieft geen complotjes he. Vind het nog best dapper dat hij zit bij P&W en niet bij zijn cluppie bij RTL4.
Ja want bij P&W kun je een kritisch interview verwachtenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:42 schreef Staal het volgende:
Die man zit er wel doorheen. Dat zie je duidelijk.
Alsjeblieft geen complotjes he. Vind het nog best dapper dat hij zit bij P&W en niet bij zijn cluppie bij RTL4.
Dat is het mooie, hij weerlegt de kritiek totaal niet. Hij zegt alleen dat 'ie veel cliënten heeft die niet klagen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:43 schreef koemleit het volgende:
nja... geeft hij nou z'n fouten bij die 5 toe ofniet?
Wat is dit dan? Dit is toch een kritisch interview?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja want bij P&W kun je een kritisch interview verwachten
dit zie ik niet gebeuren eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:43 schreef Smack10 het volgende:
Hij owned gewoon Pauw en die WItte![]()
They got served
Schei uit.quote:
Rode vara bril afzettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit zie ik niet gebeuren eigenlijk?
Er zijn maar twee Wittes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:43 schreef Smack10 het volgende:
Hij owned gewoon Pauw en die WItte![]()
They got served
Die heb ik zeker niet... bram is zeker een handige prater.. maar hij heeft de feiten niet aan z'n zeide lijkt het.quote:
Ja, aan de lijn he. Die schuift voorlopig nergens meer aan tafel. Daarom nu in P&W. Daar heeft hij bewust voor gekozen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hij hing al aan de lijn bij Albert vanavond hoor
Dat zou hem nekkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef Marcoss het volgende:
Moskowicz praat makkelijk, maar hij weerlegt eigenlijk geen enkele beschuldiging..
Juistquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef Marcoss het volgende:
Moskowicz praat makkelijk, maar hij weerlegt eigenlijk geen enkele beschuldiging..
Joh, pak je vibrator.quote:
Hendig zeggen we hierquote:
Zijn ze niet gewend bij P en W..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
Die heb ik zeker niet... bram is zeker een handige prater.. maar hij heeft de feiten niet aan z'n zeide lijkt het.
Ben geen Maikuuulquote:
Echt waar joh?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat was cynisch bedoeld
ja dat snap ik? maar wat heeft dat er mee te maken of hij al dan niet P&W ownedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewend bij P en W..
Advocaten hebben over hem geoordeeld, als die in beroep gaat oordelen rechters daarover.
Dat is een verschil.
En toch is er in hoger beroep nog nooit een schrapping teruggedraaid..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewend bij P en W..
Advocaten hebben over hem geoordeeld, als die in beroep gaat oordelen rechters daarover.
Dat is een verschil.
Iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:49 schreef Tijn het volgende:
"Het woord 'karaktermoord' is gevallen."
Ja, omdat jij het zei, Bram
Die zaak die mede aan het rollen kwam omdat hij alleen al in verschillende zaken in de PC Hooft meer cash geld uitgaf dan hij ooit aan de belasting opgegeven had, bedoel je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:48 schreef golfer het volgende:
Vraag eens naar die deal met de belastingdienst? Die schikking over die boete van 4 ton en die schuld van 2 miljoen?
Betekent gewoon dat er in die kranten meer politiek en economisch nieuws is, meer nietquote:
En de Rabobank.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:50 schreef OProg het volgende:
Het is dus uiteindelijk toch de schuld van de media!
Je luistert niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
nou golfer waar blijft z'n vader en het kamp? hij heeft nog 5 minuten
Zijn vader is al voorbij gekomen hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
nou golfer waar blijft z'n vader en het kamp? hij heeft nog 5 minuten
College lulkoek verkopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:50 schreef iFok. het volgende:
We krijgen een college van de heer Moszkowicz.
Viel mij ook al. Jaren lang structuur grote uitgave terwijl de inkomsten veel minder waren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:48 schreef golfer het volgende:
Vraag eens naar die deal met de belastingdienst? Die schikking over die boete van 4 ton en die schuld van 2 miljoen?
zijn al geweest hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:52 schreef Eenskijken het volgende:
andere gasten worden keihard genegeerd door iedereen
SSST laat hem uitspreken!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:52 schreef marcodej het volgende:
Zijn argumenten worden nu wel heel ingewikkeld.
die waren opvullingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:52 schreef Eenskijken het volgende:
andere gasten worden keihard genegeerd door iedereen
Dank.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:52 schreef Staal het volgende:
Golfer krijgt gewoon gelijk. Ook nog.
Eerlijk is eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |