Aha, okéquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
seizoen 1 en 2 tegelijk gekocht. (Een maand of 3 geleden.)
Seizoen 3 toen deze net uit kwam.
En vorige week seizoen 4 en 5.![]()
Dus ik hoef me niet te vervelen.
@ peter kelder.
Ik ben nu bij aflevering 146, dus ik moet nog wel even goed mijn best doen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel ik (zoals inmiddels wel duidelijk is) hier niet steeds over door wil zagen, realiseer ik me wel dat ik en wellicht de anderen ook zich toch steeds enigzins hebben ingehouden over vroeger, al was dat kennelijk nog niet genoeg. In ieder geval zijn users die over GTST posten en zoals PeterKelder al zei niet trollen of gek doen zoals die Dr.Qwakhier wat mij betreft altijd weer welkom.
Daar ben ik het volkomen mee eensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Eens, zolang men maar niet zeurt over het oude GTST
Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
At the moment heb ik de schoenendoos van seizoen 1, seizoen 4 via de FOK prijsvraagen Seizoen 3, 5 en 6 wil ik absoluut nog halen.
Seizoen 2 kan vooralsnog láng wachten.
Mr Harmsen en Johnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
mr Harmsen, Nancy, Mickey en John nieuw in de serie
Dat is misschien iets teveel van het goedequote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha, okéNaja, je zit niet pas bij afl. 46, dan was het wel wat lastiger geweest
oops sorry voor het spoilerenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Mr Harmsen en John![]()
Mickey en Nancy nog niet
[..]
Dat is misschien iets teveel van het goede
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:59 schreef PeterKelder het volgende:
Hier ook weer wat bekende gezichten uit GTST
Yep. Dankzij een opvallende post van Poesopstokje over waarom er zoveel gepraat wordt over de oude seizoenen en zo "weinig" over de huidige serie is besloten om de boel nu te scheiden: dit is het algemene topic (over zowel heden als verleden) en dit topic gaat alleen maar over de huidige serie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:27 schreef roos85 het volgende:
Vanwaar deze TT? Heb ik weer wat gemist?
Ik weet bijna zeker dat het een grote setup is van Rohan Gottschalk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep. Dankzij een opvallende post van Poesopstokje over waarom er zoveel gepraat wordt over de oude seizoenen en zo "weinig" over de huidige serie is besloten om de boel nu te scheiden: dit is het algemene topic (over zowel heden als verleden) en dit topic gaat alleen maar over de huidige serie.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het een grote setup is van Rohan Gottschalk.
Van wie? Poesopstokje en haar volgers (om het zo oneerbiedig te zeggen)? Ja, dat kloptquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kinderachtig gedoe is het wel een beetje natuurlijk.
Nee, oké, maar de post van Poesopstokje (en de discussie met o.a. ArnieAlberts daarop volgend) is er wel de aanleiding toe geweestquote:
Dat is waar en het is jammer dat andere mensen dat niet leuk vinden. Ik ben in ieder geval blij dat jij de verhalen en grollen kunt waarderenquote:gewoon het feit dat mensen zo moeilijk moeten doen over een topic verleden heden.. En dat scrollen is zwaar overdreven ik kijk zelf zelden tot nooit meer gtst maar dit topic met jullie verhalen en grollen is opzicht al entertainment.Moet gewoon kunnen is een beetje vermaak zo in de avond.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet persee van iemand gewoon het feit dat mensen zo moeilijk moeten doen over een topic verleden heden.. En dat scrollen is zwaar overdreven ik kijk zelf zelden tot nooit meer gtst maar dit topic met jullie verhalen en grollen is opzicht al entertainment.Moet gewoon kunnen is een beetje vermaak zo in de avond.
Inderdaadquote:
Ik post ook best veel ja. In de afgelopen maand heb ik ruim 500 keer gepost. Dat klinkt weinig, maar in feite is het best veelquote:Ik vind het juist lekker hoe het de laatste tijd gaat hier. Ik post nu zo'n dikke 8,5 jaar in deze reeks, maar ik heb nog nooit zoveel gepost als de afgelopen 2 jaar.
Wat dan precies?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:47 schreef loezzzje het volgende:
Wat een gewauwel weer in die aflevering van vanavond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest ben ik eigenlijk al weer vergeten![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]TjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest ben ik eigenlijk al weer vergeten___________
Ik heb zo het idee dat allebei de verhaallijnen nog maandenlang worden uitgerekt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:27 schreef loezzzje het volgende:
Dat vrees ik ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar uit, anders gaan ze in het andere topic weer zeggen dat "wij er er over door blijven gaan" en dat we "sneu" zijn enzovoortquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef LetsGame het volgende:
Wij waren de enigen die zowel het heden als verleden-gepraat in dit topic accepteerden.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:13 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Geef toe dat je voor haar werkt. Ik ben nog lang niet klaar met jullie. Mag ik jullie één raad geven? Geniet... Zoveel als je kan van alles wat je hebt. Binnenkort is het namelijk afgelopen."
85 euro, ik weet het nog precies. ...En toen kwam na twee jaar de stuntprijs van 19 euro voor die schoenenbox bij Intertoys, ik voelde me genaaid johquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de prijzen flink gezakt, want seizoen 1 was vreselijk duur in 2006.
Heb die pas een jaar later gekocht. Ik was eerst ook niet van plan om alles te gaan kopen, maar toen zakten dus de prijzen.
Te laat:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders gaan ze in het andere topic weer zeggen dat "wij er er over door blijven gaan" en dat we "sneu" zijn enzovoort
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Ze kunnen er in het andere topic maar niet over uit..
''Poesopstokje en haar volgers''
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Sneu gedoe inderdaad.
De "zeikerds" posten nu in een ander topic, dus mission accomplished, maar er dan toch steeds over door blijven gaan ..
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Daarom, laten wij maar de volwassenen zijn in dit geval
Ik had het ook wel op jouw manier kunnen doen (Quoten met aanhalingstekens) maar daar krijg ik zo'n typofobie-RSI-dinges van.quote:
quote:
Bij die stuntprijs van de Intertoys heb ik die schoenendoosbox gehaaldquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
85 euro, ik weet het nog precies. ...En toen kwam na twee jaar de stuntprijs van 19 euro voor die schoenenbox bij Intertoys, ik voelde me genaaid johMams had er geloof ik 50 euro voor betaald voor Sinterklaas (Een van de allerlaatste sinterklaascadeau's die ik gehad heb dacht ik ook).
ik vind het niet vervelend, wel lastig soms.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef LetsGame het volgende:
Wij waren de enigen die zowel het heden als verleden-gepraat in dit topic accepteerden.
Een topic of forum zal nooit 100% zijn zoals jij (of ik) dat graag zouden zien, net zo min als dat geldt voor de echte wereld. In ieder geval is het probleem nu opgelost.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het niet vervelend, wel lastig soms.
ik kan door mijn werk regelmatig afleveringen niet zien en probeer er door hier te lezen, bij te blijven.
met als dat gepraat over vroeger is dat niet altijd even makkelijk.
en dat vind ik wel eens jammer.
Wat mij betreft zijn ze hier altijd weer welkom hoor en ik adviseer iedereen echt om spelletjes over en weer met dat andere topic gewoon te laten. Dit soort gedrag gaat op den duur alleen maar voor een ongelooflijke backfire zorgen. Laten we gewoon de eer aan onszelf houden (met onzelf bedoel ik alle 'partijen') en met een frisse blik vooruit kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hé, jij zou hier toch niet meer komen
welk probleem? ik heb geen probleem.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een topic of forum zal nooit 100% zijn zoals jij (of ik) dat graag zouden zien, net zo min als dat geldt voor de echte wereld. In ieder geval is het probleem nu opgelost.
[..]
Wat mij betreft zijn ze hier altijd weer welkom hoor en ik adviseer iedereen echt om spelletjes over en weer met dat andere topic gewoon te laten. Dit soort gedrag gaat op den duur alleen maar voor een ongelooflijke backfire zorgen. Laten we gewoon de eer aan onszelf houden (met onzelf bedoel ik alle 'partijen') en met een frisse blik vooruit kijken.
Ik stuur een PM anders houdt het nooit opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welk probleem? ik heb geen probleem.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hé, jij zou hier toch niet meer komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nieuwe spoilers;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Deed ie nog wat spectaculairs?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Harmsen kwam net weer in de eerste aflevering van DVD 11 langs
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, hij kwam groente uit zijn eigen tuin langsbrengen bij Helmink en werd later uit het JOC gesmeten door Daniël, toen hij ietwat onsubtiel aangaf dat ze een nieuwe vriend uit Engeland had en nu Helmink terugwas Koossie dus ook weer wegkonquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deed ie nog wat spectaculairs?
"Weet André Nieuwenhuis dat je voor Martine Hafkamp getippeld hebt?"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hmm, hij kwam groente uit zijn eigen tuin langsbrengen bij Helmink en werd later uit het JOC gesmeten door Daniël, toen hij ietwat onsubtiel aangaf dat ze een nieuwe vriend uit Engeland had en nu Helmink terugwas Koossie dus ook weer wegkon
PS: En toen had Suzanne ook een brief gekregen...
Juistquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"Weet André Nieuwenhuis dat je voor Martine Hafkamp getippeld hebt?"
André? Ik dacht eerst aan Rien maar die zie ik gewoon te hard falen, ik denk Andréquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef LetsGame het volgende:
Je zult verbaasd zijn als je hoort wie de geheimzinnige brieven stuurt
...Nah.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich wel vreemd...
Helen Helmink!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:27 schreef LetsGame het volgende:
Ik persoonlijk was superverward na het horen van de dader.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Helen Helmink!
- Kan de vervanging door Koossie niet verkroppen
- Boos op Daniël dat hij Jeanne zo vergeet
- Suzanne houdt haar huis niet goed op orde
Emma heeft na een zwaar ongeluk een gezichtstransplantatie ondergaan. Hierbij heeft ze ook een andere identiteit aangenomen: die van Valerie Fischer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godsamme, mag ik Emma even een mep geven?
Volgens mij is het familie van Charlie.
Ze is inderdaad net als Daphne van Onderweg naar morgenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godsamme, mag ik Emma even een mep geven?
Volgens mij is het familie van Charlie.
Warm!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Helen Helmink!
- Kan de vervanging door Koossie niet verkroppen
- Boos op Daniël dat hij Jeanne zo vergeet
- Suzanne houdt haar huis niet goed op orde
Dat dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had het ook wel op jouw manier kunnen doen (Quoten met aanhalingstekens) maar daar krijg ik zo'n typofobie-RSI-dinges van.
Again; Laat gewoon iedereen in elkaars waarde. Wij hoeven niet zo uit te vallen over jullie, jullie hoeven niet zo uit te vallen over ons en dan hoeven we ook elkaars berichten niet te quoten.
...Ik wou eerst voor Barbara gaan, ware het niet dat dat niet mogelijk is; De eerste helft van seizoen 2 kon ik Emma namelijk nog wèl waarderen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Emma heeft na een zwaar ongeluk een gezichtstransplantatie ondergaan. Hierbij heeft ze ook een andere identiteit aangenomen: die van Valerie Fischer.
Emma is dus de moeder van Charlie
Is weggehaald, net als Emma's gezicht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hey, waar is de tekst gebleven?
Ik kon Barbara wel waarderen hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ik wou eerst voor Barbara gaan, ware het niet dat dat niet mogelijk is; De eerste helft van seizoen 2 kon ik Emma namelijk nog wèl waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |