seizoen 1 en 2 tegelijk gekocht. (Een maand of 3 geleden.)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Blij dat jij in ieder geval blijftHeb je seizoen 2 besteld of stel je dat even uit?
Hou ons op de hoogte over je bevindingen over deze seizoenen zou ik zeggen. Ook ben ik benieuwd welk seizoen je het beste vindt. PeterKelder vindt seizoen 3 het best, Frey seizoen 6 geloof ik en ik seizoen 4.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
seizoen 1 en 2 tegelijk gekocht. (Een maand of 3 geleden.)
Seizoen 3 toen deze net uit kwam.
En vorige week seizoen 4 en 5.![]()
Dus ik hoef me niet te vervelen.
@ peter kelder.
Ik ben nu bij aflevering 146, dus ik moet nog wel even goed mijn best doen.
En dan te bedenken dat er eind volgend jaar nog 5 boxen zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
@ peter kelder.
Tot welk seizoen ga jij eigenlijk voor de boxen? Wellicht dat ik seizoen 12 en 13 tezijnertijd vanwege de Ludo-lijnen aanschaf, maar de rest van de serie boeide me toen echt niet meer. Daarna was alleen die strijd tussen Martine en Ludo nog leuk vond ik, na seizoen 15 hoef ik echt niets meer terug te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:57 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er eind volgend jaar nog 5 boxen zijn.
Seizoen 20 niet meegerekend.
Dat zal ik zeker doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte over je bevindingen over deze seizoenen zou ik zeggen. Ook ben ik benieuwd welk seizoen je het beste vindt. PeterKelder vindt seizoen 3 het best, Frey seizoen 6 geloof ik en ik seizoen 4.
Ik zou bijna willen dat ze niet zo snel gaan!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:57 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er eind volgend jaar nog 5 boxen zijn.
Seizoen 20 niet meegerekend.
At the moment heb ik de schoenendoos van seizoen 1, seizoen 4 via de FOK prijsvraagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Ben je van plan om de seizoenen op den duur nog op dvd aan te schaffen?
Ik stop na seizoen 15. Daarna gingen ze volledig de mist in met allerlei dingen. En vanaf eind seizoen 15 neem ik ook zelf op, dus hoogtepunten kan ik er zelf wel uit vissen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tot welk seizoen ga jij eigenlijk voor de boxen? Wellicht dat ik seizoen 12 en 13 tezijnertijd vanwege de Ludo-lijnen aanschaf, maar de rest van de serie boeide me toen echt niet meer. Daarna was alleen die strijd tussen Martine en Ludo nog leuk vond ik, na seizoen 15 hoef ik echt niets meer terug te zien.
Hehe, ik nam juist fragmenten op tot seizoen 15.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik stop na seizoen 15. Daarna gingen ze volledig de mist in met allerlei dingen. En vanaf eind seizoen 15 neem ik ook zelf op, dus hoogtepunten kan ik er zelf wel uit vissen.
Seizoen 15 was nog enigzins leuk totdat Martine eruit ging. Hierna ging A&A ten onder aan dat irritante Auntie Annie gedoe en werd de familie Alberts definitief verneukt doordat Arnie en Dennis ineens verwisseld zouden zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik stop na seizoen 15. Daarna gingen ze volledig de mist in met allerlei dingen. En vanaf eind seizoen 15 neem ik ook zelf op, dus hoogtepunten kan ik er zelf wel uit vissen.
God yes, nog iemand die het zegtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een echt jumping the shark moment voor mij
Nick die gek werd was wel nog lachen. En daarna doen alsof.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
God yes, nog iemand die het zegtIk zei het al een keer eerder, ik vond de zomercliff dat jaar persoonlijk het Jumping the Shark moment; Stefano die zó doorgedraaid was. dat het humoristisch werd.
Ik heb 3 momenten gehad:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
God yes, nog iemand die het zegtIk zei het al een keer eerder, ik vond de zomercliff dat jaar persoonlijk het Jumping the Shark moment; Stefano die zó doorgedraaid was. dat het humoristisch werd.
Het is dan ook tot dit punt waar ik het meest naar uitkijk. Seizoen 10 ook nog wel, vooral voor die eerste weken. Daarna gaat het minder kriebelen en na seizoen 15 zelfs eerder jeuken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb 3 momenten gehad:
1) De grote verandering begin seizoen 10, sindsdien boeide alleen de Ludo lijnen me. De rest was echt vergane glorie. Deze periode van afbraak hoef ik ook nooit meer te zien.![]()
Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar wat vind je zo leuk aan die eerste weken eigenlijk? Daar verandert als juist in -naar onzer mening- negatieve zinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is dan ook tot dit punt waar ik het meest naar uitkijk. Seizoen 10 ook nog wel, vooral voor die eerste weken. Daarna gaat het minder kriebelen en na seizoen 15 zelfs eerder jeuken.
Het begin nog met Stefano en de maffia, de laatste zaak van Bronkhorst en dat soort dingen. Wil dat toch nog heel graag zien. Ook al duurt het niet lang.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar wat vind je zo leuk aan die eerste weken eigenlijk? Daar verandert als juist in -naar onzer mening- negatieve zin
De naam Bronkhorst (althans een deel) blijft nog even voortbestaan in de naam van zijn opvolgerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Het begin nog met Stefano en de maffia, de laatste zaak van Bronkhorst en dat soort dingen. Wil dat toch nog heel graag zien. Ook al duurt het niet lang.
Hoewel ik (zoals inmiddels wel duidelijk is) hier niet steeds over door wil zagen, realiseer ik me wel dat ik en wellicht de anderen ook zich toch steeds enigzins hebben ingehouden over vroeger, al was dat kennelijk nog niet genoeg. In ieder geval zijn users die over GTST posten en zoals PeterKelder al zei niet trollen of gek doen zoals die Dr.Qwakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef LetsGame het volgende:
Wel fijn dit topic, zijn we eindelijk af van de meeste zeurpieten en de veten
Gelukkig zijn de prijzen flink gezakt, want seizoen 1 was vreselijk duur in 2006.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:38 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 1, 2 en 3 gekocht in 2010
Seizoen 4 en 5 in 2011
Seizoen 6 in 2012
Eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel ik (zoals inmiddels wel duidelijk is) hier niet steeds over door wil zagen, realiseer ik me wel dat ik en wellicht de anderen ook zich toch steeds enigzins hebben ingehouden over vroeger, al was dat kennelijk nog niet genoeg. In ieder geval zijn users die over GTST posten en zoals PeterKelder al zei niet trollen of gek doen zoals die Dr.Qwakhier wat mij betreft altijd weer welkom.
ja, dat was echt vreselijk! Volgens werden er ook best weinig verkocht toentertijd, want mijn MediaMarkt had een overdosis aan die boxenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de prijzen flink gezakt, want seizoen 1 was vreselijk duur in 2006.
Heb die pas een jaar later gekocht. Ik was eerst ook niet van plan om alles te gaan kopen, maar toen zakten dus de prijzen.
mr Harmsen, Nancy, Mickey en John nieuw in de seriequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
@ peter kelder.
Aha, okéquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
@ peter kelder.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel ik (zoals inmiddels wel duidelijk is) hier niet steeds over door wil zagen, realiseer ik me wel dat ik en wellicht de anderen ook zich toch steeds enigzins hebben ingehouden over vroeger, al was dat kennelijk nog niet genoeg. In ieder geval zijn users die over GTST posten en zoals PeterKelder al zei niet trollen of gek doen zoals die Dr.Qwakhier wat mij betreft altijd weer welkom.
Daar ben ik het volkomen mee eensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Eens, zolang men maar niet zeurt over het oude GTST
Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
At the moment heb ik de schoenendoos van seizoen 1, seizoen 4 via de FOK prijsvraagen Seizoen 3, 5 en 6 wil ik absoluut nog halen.
Seizoen 2 kan vooralsnog láng wachten.
Mr Harmsen en Johnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
mr Harmsen, Nancy, Mickey en John nieuw in de serie
Dat is misschien iets teveel van het goedequote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha, okéNaja, je zit niet pas bij afl. 46, dan was het wel wat lastiger geweest
oops sorry voor het spoilerenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Mr Harmsen en John![]()
Mickey en Nancy nog niet
[..]
Dat is misschien iets teveel van het goede
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:59 schreef PeterKelder het volgende:
Hier ook weer wat bekende gezichten uit GTST
Yep. Dankzij een opvallende post van Poesopstokje over waarom er zoveel gepraat wordt over de oude seizoenen en zo "weinig" over de huidige serie is besloten om de boel nu te scheiden: dit is het algemene topic (over zowel heden als verleden) en dit topic gaat alleen maar over de huidige serie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:27 schreef roos85 het volgende:
Vanwaar deze TT? Heb ik weer wat gemist?
Ik weet bijna zeker dat het een grote setup is van Rohan Gottschalk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep. Dankzij een opvallende post van Poesopstokje over waarom er zoveel gepraat wordt over de oude seizoenen en zo "weinig" over de huidige serie is besloten om de boel nu te scheiden: dit is het algemene topic (over zowel heden als verleden) en dit topic gaat alleen maar over de huidige serie.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het een grote setup is van Rohan Gottschalk.
Van wie? Poesopstokje en haar volgers (om het zo oneerbiedig te zeggen)? Ja, dat kloptquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kinderachtig gedoe is het wel een beetje natuurlijk.
Nee, oké, maar de post van Poesopstokje (en de discussie met o.a. ArnieAlberts daarop volgend) is er wel de aanleiding toe geweestquote:
Dat is waar en het is jammer dat andere mensen dat niet leuk vinden. Ik ben in ieder geval blij dat jij de verhalen en grollen kunt waarderenquote:gewoon het feit dat mensen zo moeilijk moeten doen over een topic verleden heden.. En dat scrollen is zwaar overdreven ik kijk zelf zelden tot nooit meer gtst maar dit topic met jullie verhalen en grollen is opzicht al entertainment.Moet gewoon kunnen is een beetje vermaak zo in de avond.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet persee van iemand gewoon het feit dat mensen zo moeilijk moeten doen over een topic verleden heden.. En dat scrollen is zwaar overdreven ik kijk zelf zelden tot nooit meer gtst maar dit topic met jullie verhalen en grollen is opzicht al entertainment.Moet gewoon kunnen is een beetje vermaak zo in de avond.
Inderdaadquote:
Ik post ook best veel ja. In de afgelopen maand heb ik ruim 500 keer gepost. Dat klinkt weinig, maar in feite is het best veelquote:Ik vind het juist lekker hoe het de laatste tijd gaat hier. Ik post nu zo'n dikke 8,5 jaar in deze reeks, maar ik heb nog nooit zoveel gepost als de afgelopen 2 jaar.
Wat dan precies?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:47 schreef loezzzje het volgende:
Wat een gewauwel weer in die aflevering van vanavond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest ben ik eigenlijk al weer vergeten![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]TjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest ben ik eigenlijk al weer vergeten___________
Ik heb zo het idee dat allebei de verhaallijnen nog maandenlang worden uitgerekt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |