Uiteraard zei die mijn echte naam.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Coca Cola, dat houdt je lekker fris!Ja, Frits is in mijn ogen niet serieus meer sinds de schrijvers hem helaas dat hebben laten zeggen.
Desalniettemin, leuke anekdote, al vraag ik me toch af... Kennissen spreken jou aan met 'Heer van Bartelhoven'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Mooie leeftijd indeedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:22 schreef Frey het volgende:
Overigens heeft Elly Weller (Mies) nog de prachtige leeftijd van 95 mogen bereiken vlak voordat ze stierf in 2008.
...Een Heer in Meerdijk. That's a new one. Proper Junior, ik zou zeggen, make some notes!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sindsdien is het bergafwaarts gegaan met onze Frits
[..]
Ook zijn kennissen hebben gezag voor hem
Je gaf inderdaad een mooie uitleg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En ik gaf weer een (errug lange) reactie op Bartolhoven
[..]
Het is helemaal jouw keuze, maar ik hoop wel dat je hier nog komt postenÓók hier praten we over het huidige GTST
Het karakter van Emma begon best aardig, een rijk meisje die ondanks dat toch lief en symphatiek was. Op het einde ging ze er natuurlijk bijna uit en daar moesten ze een reden voor hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hmm. Dian en Emma zitten op een paard en ze discussiëren over Emma's zweep. Ik denk dat deze scène de échte omslag van het karakter van Emma markeert, naar mijn gevoel.
Mja, maar zó'n extreme omslag... Ik had sympathie voor haar omdat ik haar en Mickey ook gewoon een leuke relatie gunde. Dat dat uitliep op een komisch drama ("Hier, stop dat maar in dat lekkere kontje van je!" roepend tegen zo'n Franspratende garçon die meer oog voor Emma leek te hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het karakter van Emma begon best aardig, een rijk meisje die ondanks dat toch lief en symphatiek was. Op het einde ging ze er natuurlijk bijna uit en daar moesten ze een reden voor hebben.
Ah ja die pestende ober die je maar 1 keer zag en daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja, maar zó'n extreme omslag... Ik had sympathie voor haar omdat ik haar en Mickey ook gewoon een leuke relatie gunde. Dat dat uitliep op een komisch drama ("Hier, stop dat maar in dat lekkere kontje van je!" roepend tegen zo'n Franspratende garçon die meer oog voor Emma leek te hebben) was alleen maar een leuke meevaller. Maar dan dít. Toch jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dank je!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Je gaf inderdaad een mooie uitleg.![]()
Mooiquote:En jazeker blijf ik hier posten!
Ik heb ruim 2 jaar lang, bijna alleen over het huidige gtst gepraat.
Nu ik ook de oude seizoenen aan het kijken ben.
Vind ik het ook wel leuk, om daar af en toe ook over te praten.
Proper Junior?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Een Heer in Meerdijk. That's a new one. Proper Junior, ik zou zeggen, make some notes!
Ik weet niet over wie jullie het nu precies hebben, maar Proper is voor zover ik weet niet mijn vaderquote:
Ah, wat jammerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie jullie het nu precies hebben, maar Proper is voor zover ik weet niet mijn vader
Whehehe, was ook meer aan PeterKelder bedoeld, die is al met zoveel meesterlijke plots aan komen zetten door de topics heenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie jullie het nu precies hebben, maar Proper is voor zover ik weet niet mijn vader
Haha, dank jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whehehe, was ook meer aan PeterKelder bedoeld, die is al met zoveel meesterlijke plots aan komen zetten door de topics heen
De tering... Pleurishekel...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
By the way; Emma heeft dus dat paard gedwongen over dat hek te springen maar het paard weigerde. "Ik herinner me niks meer"... Dian gaat er volledig tegenin. Go Dian, go Dian!
Wat deze aflevering voor het eerst voorkwam:
- Een pinnige Dian
- Een Charlieachtig qua respect volledig omgekeerd karakter (De tering, pleurishekel is nu al begonnen)
EDIT: En dan is er nog een scène met stockfootage van een vliegtuig met voice-overs van Arnie, Linda en Marjan (Toch?)
Joh, loop niet zo te ka... Nee, sorry, dat gaat zelfs mij m'n pet te boven. In dat opzicht zijn de eerste seizoenen echt zwaar gedateerd. Wat betreft pleurishekel en de tering, dat is voor mij haast normale kroeg-vocabulairequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De tering... Pleurishekel...
Je begint al aardig in het seizoen 1-en-2-taaltje te praten
En wat nu als je een aflevering wil terugkijken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, loop niet zo te ka... Nee, sorry, dat gaat zelfs mij m'n pet te boven. In dat opzicht zijn de eerste seizoenen echt zwaar gedateerd. Wat betreft pleurishekel en de tering, dat is voor mij haast normale kroeg-vocabulaire
En DVD 10 afgekeken, delete en; Weer wat ruimte op mijn harddrive vrij
Ik las even 1 seconde dat je dacht dat PeterKelder mijn vader was. Hè bah, dan is Suzanne Balk dus mijn moederquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whehehe, was ook meer aan PeterKelder bedoeld, die is al met zoveel meesterlijke plots aan komen zetten door de topics heen
Haha zeker!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
MooiHoe meer zielen, hoe meer vreugd!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik las even 1 seconde dat je dacht dat PeterKelder mijn vader was. Hè bah, dan is Suzanne Balk dus mijn moeder
Bij welke aflevering ben je nu?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha zeker!![]()
En snap ook niet dat die andere users hier weggaan. Maargoed, daar hebben we het al genoeg over gehad.
En ik geef mezelf nog tot dit weekend om seizoen 1 helemaal gekeken te hebben.
Blij dat jij in ieder geval blijftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha zeker!![]()
En snap ook niet dat die andere users hier weggaan. Maargoed, daar hebben we het al genoeg over gehad.
En ik geef mezelf nog tot dit weekend om seizoen 1 helemaal gekeken te hebben.
Dan heb ik pech. Maar of ik nu een DVD niet kan terugkijken omdat de DVD blijft haperen en ik er 40 euro voor heb betaald, of een DVD niet kan terugkijken omdat ik hem heb verwijderd na (zonder echt hoge kosten op een tientje abo na) downloaden via nieuwsgroepen... Veel verschil is er niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En wat nu als je een aflevering wil terugkijken?
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan heb ik pech. Maar of ik nu een DVD niet kan terugkijken omdat de DVD blijft haperen en ik er 40 euro voor heb betaald, of een DVD niet kan terugkijken omdat ik hem heb verwijderd na (zonder echt hoge kosten op een tientje abo na) downloaden via nieuwsgroepen... Veel verschil is er niet.
Ik heb de Seizoen 2 re-rerelease teruggestuurd toen de DVD's bleven hangen hè, let's not forget that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |