quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, hij kwam groente uit zijn eigen tuin langsbrengen bij Helmink en werd later uit het JOC gesmeten door Daniël, toen hij ietwat onsubtiel aangaf dat ze een nieuwe vriend uit Engeland had en nu Helmink terugwas Koossie dus ook weer wegkonquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deed ie nog wat spectaculairs?
"Weet André Nieuwenhuis dat je voor Martine Hafkamp getippeld hebt?"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hmm, hij kwam groente uit zijn eigen tuin langsbrengen bij Helmink en werd later uit het JOC gesmeten door Daniël, toen hij ietwat onsubtiel aangaf dat ze een nieuwe vriend uit Engeland had en nu Helmink terugwas Koossie dus ook weer wegkon
PS: En toen had Suzanne ook een brief gekregen...
Juistquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"Weet André Nieuwenhuis dat je voor Martine Hafkamp getippeld hebt?"
André? Ik dacht eerst aan Rien maar die zie ik gewoon te hard falen, ik denk Andréquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef LetsGame het volgende:
Je zult verbaasd zijn als je hoort wie de geheimzinnige brieven stuurt
...Nah.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich wel vreemd...
Helen Helmink!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:27 schreef LetsGame het volgende:
Ik persoonlijk was superverward na het horen van de dader.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Helen Helmink!
- Kan de vervanging door Koossie niet verkroppen
- Boos op Daniël dat hij Jeanne zo vergeet
- Suzanne houdt haar huis niet goed op orde
Emma heeft na een zwaar ongeluk een gezichtstransplantatie ondergaan. Hierbij heeft ze ook een andere identiteit aangenomen: die van Valerie Fischer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godsamme, mag ik Emma even een mep geven?
Volgens mij is het familie van Charlie.
Ze is inderdaad net als Daphne van Onderweg naar morgenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godsamme, mag ik Emma even een mep geven?
Volgens mij is het familie van Charlie.
Warm!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Helen Helmink!
- Kan de vervanging door Koossie niet verkroppen
- Boos op Daniël dat hij Jeanne zo vergeet
- Suzanne houdt haar huis niet goed op orde
Dat dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had het ook wel op jouw manier kunnen doen (Quoten met aanhalingstekens) maar daar krijg ik zo'n typofobie-RSI-dinges van.
Again; Laat gewoon iedereen in elkaars waarde. Wij hoeven niet zo uit te vallen over jullie, jullie hoeven niet zo uit te vallen over ons en dan hoeven we ook elkaars berichten niet te quoten.
...Ik wou eerst voor Barbara gaan, ware het niet dat dat niet mogelijk is; De eerste helft van seizoen 2 kon ik Emma namelijk nog wèl waarderen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Emma heeft na een zwaar ongeluk een gezichtstransplantatie ondergaan. Hierbij heeft ze ook een andere identiteit aangenomen: die van Valerie Fischer.
Emma is dus de moeder van Charlie
Is weggehaald, net als Emma's gezicht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hey, waar is de tekst gebleven?
Ik kon Barbara wel waarderen hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ik wou eerst voor Barbara gaan, ware het niet dat dat niet mogelijk is; De eerste helft van seizoen 2 kon ik Emma namelijk nog wèl waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |