Dan denk ik niet dat je helemaal doorhebt wat er gebeurt daar.quote:Op zondag 11 november 2012 19:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze vermoorden elkaar. Beiden slecht. Net zoals de FARC en de Colombiaanse regering, waar ik in dat andere topic nog steeds op een reactie wacht.
Wil je nou serieus beweren dat 1 van de 2 kanten (rara welke) de onschuld zelve is, en geen bloed aan haar handen heeft?quote:Op zondag 11 november 2012 20:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat je helemaal doorhebt wat er gebeurt daar.
Dat beweer ik ja.quote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Wil je nou serieus beweren dat 1 van de 2 kanten (rara welke) de onschuld zelve is, en geen bloed aan haar handen heeft?![]()
Ik wacht nog steeds op je reactie in het Tanja / FARC topic ..
Overigens ben ik benieuwd wie jij denkt dat ik steun in deze.quote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Wil je nou serieus beweren dat 1 van de 2 kanten (rara welke) de onschuld zelve is, en geen bloed aan haar handen heeft?![]()
Ach dooie joden, dat valt toch wel mee: die raketten raken zelden doel.quote:Op zondag 11 november 2012 14:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Prima, wat jij wil. Dooie joden zijn minder erg dan dode bomen. Punt is duidelijk
Vertel weer eens een verhaaltje over het Oude Testament Kees22!quote:Op zondag 11 november 2012 20:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach dooie joden, dat valt toch wel mee: die raketten raken zelden doel.
En als je dode joden zo erg vindt, moet je het verkeer in Israel afschaffen. Dat is veel effectiever.
Nee, je vergeleek zelf het bouwen van huizen met het afschieten van raketten.quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Jij haalt er de nederzettingen bij, ik had het over Gaza en raketten. Leg me geen woorden in de mond. En dodenaantallen is ook een onzinnig argument. Het laat alleen zien wie van de twee partijen het betere wapens heeft, verder niets.
Of dacht je soms dat een raket of een vliegtuigbom op je dak of tuin alleen indruk maakt als er iemand dood gaat? Dat geldt net zo goed of je in Gaza of Ashkelon woont.
Wat is volgens jou de oplossing van het conflict Kees22?quote:Op zondag 11 november 2012 20:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, je vergeleek zelf het bouwen van huizen met het afschieten van raketten.
En verder wat sp3c zegt.
Oh, dat valt nog mee. Van 2000 t/m 2010 1.086 dode joden en 5.999 pineute Palestijnen. 1 op 6.quote:Op zondag 11 november 2012 15:36 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Wees aub geen struisvogel. Je weet heus wel dat nederzettingen en het bouwen van illegale huizen absoluut niet vreedzaam is gegaan. Als je over mensenlevens wilt praten kan ik je nu met de neus in de feiten drukken, notabene van een israelische bron: [ afbeelding ]
Wie zijn de Palestijnen?quote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. Van 2000 t/m 2010 1.086 dode joden en 5.999 pineute Palestijnen. 1 op 6.
Inderdaad: wie vermoordt wie?
Nee, de vraag wie er nou eigenlijk begon kan inmiddels niemand je nog uitleggen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook nooit.
Ik hoor net op het nieuws dat Palestina begon met een regen van raketten. Moet Israël dat dan allemaal maar pikken en niks terugdoen?
Kan iemand hier me dat uitleggen?
die figuren die in de Palestijnse gebieden wonenquote:
Waarom Jeruzalem compleet annexeren?quote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef sp3c het volgende:
de Palestijnen moeten stoppen met vechten want ze verliezen er alleen maar mensen, materiaal en land mee ... Israel moet alle nederzettingen ontmantelen, Jeruzalem compleet annexeren en de Palestijnse staat erkennen
problem solved
of compleet verlaten, maar dat zal er wel niet ingaanquote:Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom Jeruzalem compleet annexeren?
Het is toch eenvoudig in de stad te verdelen? Verdeel en vrede heerst.quote:Op zondag 11 november 2012 20:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
of compleet verlaten, maar dat zal er wel niet ingaan
zolang er maar duidelijk vastgelegd word wie er de baas is in evt vredesakkoorden met die Palestijnse staat ... het is nu ook al feitelijk van Israel, maak dat maar officieel en ruil het tegen die nederzettingen
geven en nemen enzo
Volgens mij krijgen ze elke eeuw weer een andere naam afhankelijk van waar ze wonen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
die figuren die in de Palestijnse gebieden wonen
wat met een muur erdoorheen ... volgens mij staan daar al genoeg murenquote:Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het is toch eenvoudig in de stad te verdelen? Verdeel en vrede heerst.
En voor de heilige plaatsen kun je een regeling bedenken.
beide partijen gaan even hard door met hun onzinnige beleid dat nergens heen gaatquote:En overigens ben ik het wel met je eens, maar is het met name Israel dat stug doorgaat (laat gaan) met bezetten en bouwen. Daarmee het verbod daarop van de VN extra beargumenterend.
lekker belangrijkquote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze elke eeuw weer een andere naam afhankelijk van waar ze wonen.
niemand wil praten over eerlijk delenquote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zeer relevant als je wilt gaan praten over eerlijke verdelingen.
Dan beginnen wij toch.quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand wil praten over eerlijk delen
ik geloof helemaal niet in eerlijk delenquote:Op zondag 11 november 2012 21:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan beginnen wij toch.
Kijken we wie volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |