quote:In het nieuwe RTL5-programma 'Love in The Wild' gaat een groep singles, mannen en vrouwen, met elkaar het avontuur van hun leven beleven. Naast het feit dat ze single zijn hebben ze allemaal nog een overeenkomst: ze zijn op zoek naar de liefde van hun leven.
Op een exotische locatie hebben zij grensverleggende dates en iedere date geeft ze de kans om elkaar echt beter te leren kennen. Maar het is ook een ultieme beproeving voor de relatie, want hoe beter ze samenwerken, des te langer kunnen ze bij elkaar blijven. Of niet… want de singles hebben tijdens hun verblijf regelmatig de kans om te wisselen van partner.
Ja dacht misschien dat desiree zou veranderen maar goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Lucs keuze verrast me wel een beetje
Zo'n sukkel is Luc dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Revanches het volgende:
wtf desiree is t allermooist van de vrouwen![]()
Ik denk ook dat hij iets te snel wil en juist door trots zichzelf een beetje in de weg zit , het lijkt me een beetje ongeduldig typjequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dacht misschien dat desiree zou veranderen maar goed
Hij heeft echt een enorm goed lijf trouwens... jammer van dat hoofd en verrotte karakterquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef Injetta het volgende:
Die Job en Janneke zijn tot elkaar verdoemd. Ze durfden het allebei niet aan om te switchen, omdat ze dan zeker wisten dat die anderen nee, zouden zeggen...
Ze moesten wel.![]()
dit. Op zekers!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Verhop: Luc kiest nou een ander? Hij mocht zeker niks vannacht.....
zoiets inderdaadquote:Op maandag 5 november 2012 00:07 schreef Tim86 het volgende:
Paradise Hotel dus met wat proeven tussendoor?
Dat heb ik nooit gekeken, dus ik kan het niet vergelijken.quote:Op maandag 5 november 2012 00:07 schreef Tim86 het volgende:
Paradise Hotel dus met wat proeven tussendoor?
quote:
Jup. Benieuwd of Job en Janneke weer bij elkaar blijven... Die zijn gewoon bang dat niemand ze wil volgens mijquote:
Dat zei hij pas nadat hij zichzelf gekozen had.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Masspa het volgende:
[..]
Waarom laat zij hem dan in godsnaam duiken??
Hij is in ieder geval goed nat.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
Luc wil neuken. Zijn vorige dame wilde niet, dus nu probeert hij het bij deze.
Vindt ze zelf he?? Of het zo is, weten we niet.quote:
Je zou er van rrrrrrrillen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Injetta het volgende:
Leila ook een Gooische rrrrrrrrr.......
En die Luc ook niet. Echt twee dombo's bij elkaar.....quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Je zou er van rrrrrrrillen.
Jade lijkt me niet bijster slim.
Ja, maar dat gezeik van Janneke is ook wel bloedirritant....quote:
verschrikkelijk wijf vind ik haarquote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, maar dat gezeik van Janneke is ook wel bloedirritant....
echt he, die zou hem echt overal in kunnen hangenquote:
Wou ik ook zeggen. Dat vond ie bij die vorige toch ook??quote:
Job heeft volgens mij meer dan genoeg aan zichzelf. Er is geen plek voor een ander..... Zijn ego en eigenliefde is grenzeloos....quote:
Ja ik denk niet dat ie meedoet om de liefde te vindenquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Job heeft volgens mij meer dan genoeg aan zichzelf. Er is geen plek voor een ander..... Zijn ego en eigenliefde is grenzeloos....![]()
Ik vind haar verder zo leeg... ze ziet er wel goed uit dat welquote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef erikkll het volgende:
Ik vind Jade wel een lekker ding. Dus good for him.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef erikkll het volgende:
Ik vind Jade wel een lekker ding. Dus good for him.
Ik denk niet dat Luc erg geïnteresseerd is in wat anders dan haar uiterlijk. En dat zou ik ook niet zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ziet haar gezicht er hier veel ouder uit. Maar ik vind ze ook te weinig inhoud hebben.
Zie mijn editquote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef erikkll het volgende:
En dat was mij inderdaad ook al opgevallen. Volgens mij heb ik nog van niemand iets écht interessants gehoord
Huh, wat?quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef formerjellybean het volgende:
ahh misschien is dat zoenen wel een tactiek om er niet uitgestemd te worden
quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Passen wel goed bij elkaar stelletjes leeghoofden
Ach.. dat vind ik wel jammer. Die zorgden ten minste nog voor wat hilariteit met hun voortdurende gekibbel.quote:
Nee, het koppel waarvan de dame in het ziekenhuis verbleef is naar huis gegaan. Job heeft zichzelf herpakt met Desireequote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Injetta het volgende:
He? Ik dacht dat Job en Janneke eruit waren? Maar ze hebben dus allebei een andere partner. Gelukkig nog effe ergeren dus..
Die Luc is ook een vreselijke slappe hap zeg.....
Niet per se raar, maar voornamelijk naar.quote:
Minder competitief met Job.quote:Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef Injetta het volgende:
Gaat ze nu lopen beweren dat het met Job veel beter liep???![]()
Wel terecht toch? Zij hoeft alleen te lopen, terwijl hij een zware kar moet trekken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef Injetta het volgende:
Ohhhh, alleen Luc mag klagen en van een ander is het ienie mini en dan ben je een dramaqueen.
Nou.... dan heb je zeker gemist dat Luc vanaf aflevering een al van alles heeft te klagen.... Dan weer door zijn enkel, dan iets in het water, dan weer buiten adem, dan weer is het te heet.....quote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Wel terecht toch? Zij hoeft alleen te lopen, terwijl hij een zware kar moet trekken.
Once you go blackquote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef Mascleta het volgende:
Janneke wilt pik, het liefst dikke zwarte pik.
ja, dat dacht ik ook te zien!quote:
Zum kotsen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Mascleta het volgende:
Die Janneke is zo vol van zichzelf en vind zichzelf zo knap, bijzonder, speciaal en intelligent.
Daarom botste het zo met Job, want die vindt zichzelf ook heel knap, bijzonder, speciaal en intelligent.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Mascleta het volgende:
Die Janneke is zo vol van zichzelf en vind zichzelf zo knap, bijzonder, speciaal en intelligent.
Ik heb ergens de plaatsnaam gelezen. Weet alleen niet meer waar, maar ik weet wel mooiere plekken in Turkije en omstreken om te verblijven.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
Waar is die oasis in Turkije. Lijkt me wel leuk om een keer naar toe te gaan....
Ik ben toch wel benieuwd waar het is...quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb ergens de plaatsnaam gelezen. Weet alleen niet meer waar, maar ik weet wel mooiere plekken in Turkije en omstreken om te verblijven.
http://www.angels-garden-hotel.com/Intro.htmquote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd waar het is...
quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef Mascleta het volgende:
[..]
http://www.angels-garden-hotel.com/Intro.htm
Alstublieft.
huh. Hoe wist je dat nou? omdat de stemronde anders oneerlijk zou zijn?quote:
#Inside infoquote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef Mascleta het volgende:
[..]
huh. Hoe wist je dat nou? omdat de stemronde anders oneerlijk zou zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het niet gezien maar dat moest ook wel... anders zouden de koppels al wel gemaakt zijn en is het concept zwak... het heeft wat dat betreft echt wel veel weg van Paradise Hotel qua opzet... alleen met een opdracht om stemvolgorde te bepalen voor de leukquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:43 schreef Burdie het volgende:
Heerlijke twist, een nieuw stel erbij!
Ik kijkquote:Op maandag 19 november 2012 20:32 schreef Disana het volgende:
Is het nog wel leuk, en kijkt er nog iemand?
Ook wel bekend als zeurpietjequote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef iFok. het volgende:
Vriendin van een vriendin doet er aan mee, ene Janneke volgens mij. Kan dat?
quote:
Janneke is degene die ik als eerste uit mijn huis/bed zou schoppen van al die dames. Al is ze niet heel erg lelijk volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2012 20:35 schreef iFok. het volgende:
[..]![]()
Ik kijk niet, en het interesseert me ook niet zoveel. Maar kreeg dit toevallig vandaag te horen. Is ze knap?![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 20:35 schreef iFok. het volgende:
[..]![]()
Ik kijk niet, en het interesseert me ook niet zoveel. Maar kreeg dit toevallig vandaag te horen. Is ze knap?![]()
Knap is ze ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Karakter is best wel om op af te knappen, dus dan doet uiterlijk al niet zo veel meer.
Net zoals Laura zeker?quote:Op maandag 19 november 2012 20:44 schreef Cinderella_Man het volgende:
doe ff een hipsterbril opzetten
En dan noemt ze de ander dominantquote:Op maandag 19 november 2012 20:46 schreef MissJ het volgende:
Janneke krijgt het echt voor elkaar om met iedere partner woorden te krijgen he
ditquote:
en ditquote:Op maandag 19 november 2012 20:46 schreef zoem het volgende:
Tja, ze zeurt, is traag, kan geen kaart/kompas lezen. Ik zou er zelf ook knetter van worden
En als de ander in heetst van strijd in het spel iets zegt omdat die fanatiek is snapt ze dat niet en ziet ze dat als commanderen etc.quote:Op maandag 19 november 2012 20:48 schreef zoem het volgende:
De mindset van Edwin matcht niet met Janneke. Edwin wil er keihard voor knokken en Janneke denkt dat het allemaal wel goed komt.
Maak er dan Stelende van. Dan win je nog ook.quote:
2 koppels ook echt die dat niet kunnen verzinnenquote:Op maandag 19 november 2012 21:05 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Maak er dan Stelende van. Dan win je nog ook.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat een vrouwen in dit programma. Gebruiksaanwijzing van 600 paginas, dit edwin is ook een mega heikel
Die zagen we niet aankomen.....quote:Op maandag 19 november 2012 21:10 schreef MissJ het volgende:
z'n vriendin overleden door zinloos geweld..
Nou .... z'n grote liefde is vermoord door haar vriend waarmee ze samenwoonde. Een apart verhaal.quote:Op maandag 19 november 2012 21:10 schreef MissJ het volgende:
z'n vriendin overleden door zinloos geweld..
huh? Oh.. ok... bizar ja?quote:Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou .... z'n grote liefde is vermoord door haar vriend waarmee ze samenwoonde. Een apart verhaal.
Google is je vriend....wist ook niet dat die gozer een rappert was..quote:
Zat net ook elders het verhaal te lezen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Google is je vriend....wist ook niet dat die gozer een rappert was..
http://www.telegraaf.nl/b(...)orde_Sharifah__.html
Hij deed zich graag voor als een jongen van de straat. Zijn vader was echter een rijke tandarts met een grote tandtechnische kliniek. Ook was Luc enige tijd manager van een goede doelen organisatie die ongeveer 0,1 % van het binnengehaalde geld ook daadwerkelijk aan goede doelen besteedde. Die gast is één grote grap.quote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dit ook: “We stonden aan het begin van wat een prachtige relatie kon worden"quote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik denk toch eigenlijk wel zeker te weten dat Job niet heeft kunnen scoren die nachtquote:Op maandag 26 november 2012 21:22 schreef Mascleta het volgende:
"Ik achtte de tijd rijp voor een kus. "
Jaja, je hebt een hele nacht samen met haar in een supermooie hotelkamer doorgebracht en dan wil je TV kijkend Nederland laten geloven dat je daar voor de camera een eerste kusje geeft.
Ze lagen wel heel dicht bij elkaar in bed met de lakens wild op de grondquote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik denk toch eigenlijk wel zeker te weten dat Job niet heeft kunnen scoren die nacht
Janneke is inderdaad verreweg het meest irritante figuur ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef Seamonkey- het volgende:
ze moeten die blonde die bij gio zit echt afschieten
Idd en dan die uitspraken dat zij zelf een hoofdprijs is en dat de mannen maar moeite moeten doen. Terwijl ze dus zelf geen reet uitvoert achterlijk is etc etcquote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Janneke is inderdaad verreweg het meest irritante figuur ja.
Inzet is de hele tijd 0,0 maar als daar wat van gezegd wordt is ze op d'r teentjes getrapt.
Verkeerde topicquote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef byah het volgende:
Die Stephan heeft tot een jaar geleden een relatie gehad met mijn nicht (haha) Er waren destijds al twijfels of hij niet stiekem uit de kast moest komen..
Laat maarquote:Op maandag 10 december 2012 20:56 schreef Masspa het volgende:
Ik schakel nu net in... Heb ik al iets gemist? wat moeten ze doen?
Las een twitterberichtjr van Laura op de website van LITW dat het niets is geworden maar dat ze wel goede vrienden zijn!quote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef ejfaar het volgende:
Helaas alweer afgelopen. Ben ook benieuwd naar Martijn en Laure
Zijn alleen nog 'goede vrienden'quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Starlie het volgende:
Ben wel benieuwd of Quinten en Leila nog samen zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |