Once you go blackquote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef Mascleta het volgende:
Janneke wilt pik, het liefst dikke zwarte pik.
ja, dat dacht ik ook te zien!quote:
Zum kotsen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Mascleta het volgende:
Die Janneke is zo vol van zichzelf en vind zichzelf zo knap, bijzonder, speciaal en intelligent.
Daarom botste het zo met Job, want die vindt zichzelf ook heel knap, bijzonder, speciaal en intelligent.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Mascleta het volgende:
Die Janneke is zo vol van zichzelf en vind zichzelf zo knap, bijzonder, speciaal en intelligent.
Ik heb ergens de plaatsnaam gelezen. Weet alleen niet meer waar, maar ik weet wel mooiere plekken in Turkije en omstreken om te verblijven.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
Waar is die oasis in Turkije. Lijkt me wel leuk om een keer naar toe te gaan....
Ik ben toch wel benieuwd waar het is...quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb ergens de plaatsnaam gelezen. Weet alleen niet meer waar, maar ik weet wel mooiere plekken in Turkije en omstreken om te verblijven.
http://www.angels-garden-hotel.com/Intro.htmquote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd waar het is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |