Ja ik denk niet dat ie meedoet om de liefde te vindenquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Job heeft volgens mij meer dan genoeg aan zichzelf. Er is geen plek voor een ander..... Zijn ego en eigenliefde is grenzeloos....![]()
Ik vind haar verder zo leeg... ze ziet er wel goed uit dat welquote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef erikkll het volgende:
Ik vind Jade wel een lekker ding. Dus good for him.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef erikkll het volgende:
Ik vind Jade wel een lekker ding. Dus good for him.
Ik denk niet dat Luc erg geïnteresseerd is in wat anders dan haar uiterlijk. En dat zou ik ook niet zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ziet haar gezicht er hier veel ouder uit. Maar ik vind ze ook te weinig inhoud hebben.
Zie mijn editquote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef erikkll het volgende:
En dat was mij inderdaad ook al opgevallen. Volgens mij heb ik nog van niemand iets écht interessants gehoord
Huh, wat?quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef formerjellybean het volgende:
ahh misschien is dat zoenen wel een tactiek om er niet uitgestemd te worden
quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Passen wel goed bij elkaar stelletjes leeghoofden
Ach.. dat vind ik wel jammer. Die zorgden ten minste nog voor wat hilariteit met hun voortdurende gekibbel.quote:
Nee, het koppel waarvan de dame in het ziekenhuis verbleef is naar huis gegaan. Job heeft zichzelf herpakt met Desireequote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Injetta het volgende:
He? Ik dacht dat Job en Janneke eruit waren? Maar ze hebben dus allebei een andere partner. Gelukkig nog effe ergeren dus..
Die Luc is ook een vreselijke slappe hap zeg.....
Niet per se raar, maar voornamelijk naar.quote:
Minder competitief met Job.quote:Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef Injetta het volgende:
Gaat ze nu lopen beweren dat het met Job veel beter liep???![]()
Wel terecht toch? Zij hoeft alleen te lopen, terwijl hij een zware kar moet trekken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef Injetta het volgende:
Ohhhh, alleen Luc mag klagen en van een ander is het ienie mini en dan ben je een dramaqueen.
Nou.... dan heb je zeker gemist dat Luc vanaf aflevering een al van alles heeft te klagen.... Dan weer door zijn enkel, dan iets in het water, dan weer buiten adem, dan weer is het te heet.....quote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Wel terecht toch? Zij hoeft alleen te lopen, terwijl hij een zware kar moet trekken.
Once you go blackquote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef Mascleta het volgende:
Janneke wilt pik, het liefst dikke zwarte pik.
ja, dat dacht ik ook te zien!quote:
Zum kotsen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Mascleta het volgende:
Die Janneke is zo vol van zichzelf en vind zichzelf zo knap, bijzonder, speciaal en intelligent.
Daarom botste het zo met Job, want die vindt zichzelf ook heel knap, bijzonder, speciaal en intelligent.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Mascleta het volgende:
Die Janneke is zo vol van zichzelf en vind zichzelf zo knap, bijzonder, speciaal en intelligent.
Ik heb ergens de plaatsnaam gelezen. Weet alleen niet meer waar, maar ik weet wel mooiere plekken in Turkije en omstreken om te verblijven.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
Waar is die oasis in Turkije. Lijkt me wel leuk om een keer naar toe te gaan....
Ik ben toch wel benieuwd waar het is...quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb ergens de plaatsnaam gelezen. Weet alleen niet meer waar, maar ik weet wel mooiere plekken in Turkije en omstreken om te verblijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |