Op maandag 19 november 2012 21:10 schreef zoem het volgende:
huh? Oh.. ok... bizar ja?quote:Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou .... z'n grote liefde is vermoord door haar vriend waarmee ze samenwoonde. Een apart verhaal.
Google is je vriend....wist ook niet dat die gozer een rappert was..quote:
Zat net ook elders het verhaal te lezen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Google is je vriend....wist ook niet dat die gozer een rappert was..
http://www.telegraaf.nl/b(...)orde_Sharifah__.html
Hij deed zich graag voor als een jongen van de straat. Zijn vader was echter een rijke tandarts met een grote tandtechnische kliniek. Ook was Luc enige tijd manager van een goede doelen organisatie die ongeveer 0,1 % van het binnengehaalde geld ook daadwerkelijk aan goede doelen besteedde. Die gast is één grote grap.quote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dit ook: “We stonden aan het begin van wat een prachtige relatie kon worden"quote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik denk toch eigenlijk wel zeker te weten dat Job niet heeft kunnen scoren die nachtquote:Op maandag 26 november 2012 21:22 schreef Mascleta het volgende:
"Ik achtte de tijd rijp voor een kus. "
Jaja, je hebt een hele nacht samen met haar in een supermooie hotelkamer doorgebracht en dan wil je TV kijkend Nederland laten geloven dat je daar voor de camera een eerste kusje geeft.
Ze lagen wel heel dicht bij elkaar in bed met de lakens wild op de grondquote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik denk toch eigenlijk wel zeker te weten dat Job niet heeft kunnen scoren die nacht
Janneke is inderdaad verreweg het meest irritante figuur ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef Seamonkey- het volgende:
ze moeten die blonde die bij gio zit echt afschieten
Idd en dan die uitspraken dat zij zelf een hoofdprijs is en dat de mannen maar moeite moeten doen. Terwijl ze dus zelf geen reet uitvoert achterlijk is etc etcquote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Janneke is inderdaad verreweg het meest irritante figuur ja.
Inzet is de hele tijd 0,0 maar als daar wat van gezegd wordt is ze op d'r teentjes getrapt.
Verkeerde topicquote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef byah het volgende:
Die Stephan heeft tot een jaar geleden een relatie gehad met mijn nicht (haha) Er waren destijds al twijfels of hij niet stiekem uit de kast moest komen..
Laat maarquote:Op maandag 10 december 2012 20:56 schreef Masspa het volgende:
Ik schakel nu net in... Heb ik al iets gemist? wat moeten ze doen?
Las een twitterberichtjr van Laura op de website van LITW dat het niets is geworden maar dat ze wel goede vrienden zijn!quote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef ejfaar het volgende:
Helaas alweer afgelopen. Ben ook benieuwd naar Martijn en Laure
Zijn alleen nog 'goede vrienden'quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Starlie het volgende:
Ben wel benieuwd of Quinten en Leila nog samen zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |