quote:In het nieuwe RTL5-programma 'Love in The Wild' gaat een groep singles, mannen en vrouwen, met elkaar het avontuur van hun leven beleven. Naast het feit dat ze single zijn hebben ze allemaal nog een overeenkomst: ze zijn op zoek naar de liefde van hun leven.
Op een exotische locatie hebben zij grensverleggende dates en iedere date geeft ze de kans om elkaar echt beter te leren kennen. Maar het is ook een ultieme beproeving voor de relatie, want hoe beter ze samenwerken, des te langer kunnen ze bij elkaar blijven. Of niet… want de singles hebben tijdens hun verblijf regelmatig de kans om te wisselen van partner.
Ja dacht misschien dat desiree zou veranderen maar goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Lucs keuze verrast me wel een beetje
Zo'n sukkel is Luc dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Revanches het volgende:
wtf desiree is t allermooist van de vrouwen![]()
Ik denk ook dat hij iets te snel wil en juist door trots zichzelf een beetje in de weg zit , het lijkt me een beetje ongeduldig typjequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dacht misschien dat desiree zou veranderen maar goed
Hij heeft echt een enorm goed lijf trouwens... jammer van dat hoofd en verrotte karakterquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef Injetta het volgende:
Die Job en Janneke zijn tot elkaar verdoemd. Ze durfden het allebei niet aan om te switchen, omdat ze dan zeker wisten dat die anderen nee, zouden zeggen...
Ze moesten wel.![]()
dit. Op zekers!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Verhop: Luc kiest nou een ander? Hij mocht zeker niks vannacht.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |