quote:In het nieuwe RTL5-programma 'Love in The Wild' gaat een groep singles, mannen en vrouwen, met elkaar het avontuur van hun leven beleven. Naast het feit dat ze single zijn hebben ze allemaal nog een overeenkomst: ze zijn op zoek naar de liefde van hun leven.
Op een exotische locatie hebben zij grensverleggende dates en iedere date geeft ze de kans om elkaar echt beter te leren kennen. Maar het is ook een ultieme beproeving voor de relatie, want hoe beter ze samenwerken, des te langer kunnen ze bij elkaar blijven. Of niet… want de singles hebben tijdens hun verblijf regelmatig de kans om te wisselen van partner.
Ja dacht misschien dat desiree zou veranderen maar goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Lucs keuze verrast me wel een beetje
Zo'n sukkel is Luc dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Revanches het volgende:
wtf desiree is t allermooist van de vrouwen![]()
Ik denk ook dat hij iets te snel wil en juist door trots zichzelf een beetje in de weg zit , het lijkt me een beetje ongeduldig typjequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dacht misschien dat desiree zou veranderen maar goed
Hij heeft echt een enorm goed lijf trouwens... jammer van dat hoofd en verrotte karakterquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:45 schreef Injetta het volgende:
Die Job en Janneke zijn tot elkaar verdoemd. Ze durfden het allebei niet aan om te switchen, omdat ze dan zeker wisten dat die anderen nee, zouden zeggen...
Ze moesten wel.![]()
dit. Op zekers!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Injetta het volgende:
Verhop: Luc kiest nou een ander? Hij mocht zeker niks vannacht.....
zoiets inderdaadquote:Op maandag 5 november 2012 00:07 schreef Tim86 het volgende:
Paradise Hotel dus met wat proeven tussendoor?
Dat heb ik nooit gekeken, dus ik kan het niet vergelijken.quote:Op maandag 5 november 2012 00:07 schreef Tim86 het volgende:
Paradise Hotel dus met wat proeven tussendoor?
quote:
Jup. Benieuwd of Job en Janneke weer bij elkaar blijven... Die zijn gewoon bang dat niemand ze wil volgens mijquote:
Dat zei hij pas nadat hij zichzelf gekozen had.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Masspa het volgende:
[..]
Waarom laat zij hem dan in godsnaam duiken??
Hij is in ieder geval goed nat.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
Luc wil neuken. Zijn vorige dame wilde niet, dus nu probeert hij het bij deze.
Vindt ze zelf he?? Of het zo is, weten we niet.quote:
Je zou er van rrrrrrrillen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Injetta het volgende:
Leila ook een Gooische rrrrrrrrr.......
En die Luc ook niet. Echt twee dombo's bij elkaar.....quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Je zou er van rrrrrrrillen.
Jade lijkt me niet bijster slim.
Ja, maar dat gezeik van Janneke is ook wel bloedirritant....quote:
verschrikkelijk wijf vind ik haarquote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, maar dat gezeik van Janneke is ook wel bloedirritant....
echt he, die zou hem echt overal in kunnen hangenquote:
Wou ik ook zeggen. Dat vond ie bij die vorige toch ook??quote:
Job heeft volgens mij meer dan genoeg aan zichzelf. Er is geen plek voor een ander..... Zijn ego en eigenliefde is grenzeloos....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |