quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik ben niet subtiel. Nooit geweest en ik ga het niet worden ook.quote:
Ik zei niks over subtiel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben niet subtiel. Nooit geweest en ik ga het niet worden ook.
soms is het leuk om gewoon totaal buiten je gedragspatroon te wandelen. gewoon een dag kapot aardig zijn. of gemeen.quote:
quote:
elke keer dat je benzine tankt in nld, zomaar even de helft overmaken aan de staat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:25 schreef Anne het volgende:
Zo. Even de 224 euro overgemaakt aan de staat.
Doet toch wel even pijn aan mijn bankrekening.....
Snif...
En weer vrolijk -->.
Boete ? Wegenbelasting ? Eigen risico van de zorg (quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:25 schreef Anne het volgende:
Zo. Even de 224 euro overgemaakt aan de staat.
Doet toch wel even pijn aan mijn bankrekening.....
Snif...
En weer vrolijk -->.
ze kunnen beter die eigen risico afschaffen en elke maand gewoon 50 euro hoger maken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Boete ? Wegenbelasting ? Eigen risico van de zorg () ?
Gebruiker betaalt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
ze kunnen beter die eigen risico afschaffen en elke maand gewoon 50 euro hoger maken.
mag ook dat je een eigen risico hebt van 3000 euro oid, en maandelijkse premie maar 5 euro. dan ben ik altijd nog goedkoper uit dan nuquote:
dat zijn relatief kleine bedragen. het is vooral bedoeld om de vraag af te remmen van mensen die een keuze hebben. en dat werkt weer niet omdat de huisarts er tussen zit.quote:
tot je een keertje wat leuks of iets chronisch oploopt, dan os.de lol er snel vanaf.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef densmee het volgende:
[..]
mag ook dat je een eigen risico hebt van 3000 euro oid, en maandelijkse premie maar 5 euro. dan ben ik altijd nog goedkoper uit dan nu
in 3 jaar tijd heb ik dat dan alweer bespaartquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tot je een keertje wat leuks of iets chronisch oploopt, dan os.de lol er snel vanaf.
Ik verbaas mij er eigenlijk over hoe relatief laag premies van gezondheidsverzekering maar ook autoverzekeringen zijn als ik hoor hoe vaak er beroep op wordt gedaan en dan hoe duur de schades zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tot je een keertje wat leuks of iets chronisch oploopt, dan os.de lol er snel vanaf.
Vroegah... betaalde ik dertien gulden zeventig (of was het twaalf?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er eigenlijk over hoe relatief laag premies van gezondheidsverzekering maar ook autoverzekeringen zijn als ik hoor hoe vaak er beroep op wordt gedaan en dan hoe duur de schades zijnIk heb nu in 6 jaar voor de 121 geschat zo'n 2.200 euro aan verzekeringspremie gelapt. Koud kunstje om daar in één ongeval voor een meervoud aan schade bij te veroorzaken die ik anders toch echt niet zomaar zou kunnen betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En last but not least; voor Barca:
Cat-Powerrrrrr![]()
Ow ennehh..![]()
En voor de vreetzakken, het menu van gisteravond; we gingen naar een resto waar ze pasta serveren, omdat we trek hadden in wat carbs, maar de keuken was dicht, en we werden richting BBQ gedirigeerd![]()
En dawast wel weer effe
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
ze kunnen beter die eigen risico afschaffen en elke maand gewoon 10 euro hoger maken.
Ja, want je weet wat je op gaat lopen, wat dat kost en je gaat ook echt dat bespaarde geld opzij leggen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef densmee het volgende:
[..]
in 3 jaar tijd heb ik dat dan alweer bespaart
Wel de juiste soort graag, anders komen we er nog niet van af.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat ze effe lekker de tering krijgen in dat gore kut Den Haag.![]()
zo moeilijk is dat toch niet om 100 euro per maand meer te sparenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Ja, want je weet wat je op gaat lopen, wat dat kost en je gaat ook echt dat bespaarde geld opzij leggen.
[..]
Wel de juiste soort graag, anders komen we er nog niet van af.
twaalf gulden en zeventig centquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vroegah... betaalde ik dertien gulden zeventig (of was het twaalf?) voor mijn zorgshit.. toen betaalden ze ook nog gewoon alles, en eigen risico had nog nooit iemand van gehoord..
Dat ze effe lekker de tering krijgen in dat gore kut Den Haag.![]()
Goedenavond allen trouwens
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
Pics from hell; 35 - 40 graden depending on the wind.
Onze werkplek al ruim 2 weken, ik ben meestal rigger, omdat ik mijn oudere collega niet wil laten klauteren.
Entreé
[ afbeelding ]
Da Pumps.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leidingwerk was deels geprefabbed, maar door veel wijzigingen in kleppen e.d. klopt er geen hol meer van, en moet bijna alles verbouwd of afgeslepen worden; driedubbel werk dus![]()
View from pipingbridge, daar maak ik aardig wat km's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooruitblik;
[ afbeelding ]
Andere Seite;]
Ordnung muss sein![]()
[ afbeelding ]
En relaxation area, daar zitten we eigenlijk veel te vaak.
[ afbeelding ]condensorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En last but not least; voor Barca:
Cat-Powerrrrrr![]()
[ afbeelding ]
Ow ennehh..![]()
En voor de vreetzakken, het menu van gisteravond; we gingen naar een resto waar ze pasta serveren, omdat we trek hadden in wat carbs, maar de keuken was dicht, en we werden richting BBQ gedirigeerd![]()
En dawast wel weer effe
en het voedsel ziet er enger uit op de foto
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Als jij dat elke maand naar mij overmaakt is dat inderdaad niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:41 schreef densmee het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch niet om 100 euro per maand meer te sparen
Goedemorgen
Ja, iemand op die dixie moest wel heel nodig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
Cool plaatje die onderste
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, iemand op die dixie moest wel heel nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |