abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118599746
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Gebruiker betaalt.
dat zijn relatief kleine bedragen. het is vooral bedoeld om de vraag af te remmen van mensen die een keuze hebben. en dat werkt weer niet omdat de huisarts er tussen zit.

verder is er nog heel veel winst te halen maar de verzekeraars hebben daar relatief weinig baat bij. die zien liever hogere premies.
  maandag 29 oktober 2012 @ 22:13:36 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_118601308
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef densmee het volgende:

[..]

mag ook dat je een eigen risico hebt van 3000 euro oid, en maandelijkse premie maar 5 euro. dan ben ik altijd nog goedkoper uit dan nu
tot je een keertje wat leuks of iets chronisch oploopt, dan os.de lol er snel vanaf.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_118601693
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

tot je een keertje wat leuks of iets chronisch oploopt, dan os.de lol er snel vanaf.
in 3 jaar tijd heb ik dat dan alweer bespaart
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_118602727
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik verbaas mij er eigenlijk over hoe relatief laag premies van gezondheidsverzekering maar ook autoverzekeringen zijn als ik hoor hoe vaak er beroep op wordt gedaan en dan hoe duur de schades zijn :P Ik heb nu in 6 jaar voor de 121 geschat zo'n 2.200 euro aan verzekeringspremie gelapt. Koud kunstje om daar in één ongeval voor een meervoud aan schade bij te veroorzaken die ik anders toch echt niet zomaar zou kunnen betalen :D
pi_118603024
Voornaamste probleem is niet zozeer de schade aan de auto, maar letsel bij mensen.
Is ook de reden voor mij om niet met de MX-5 op de ring te rijden gezien de verzekeringsmaatschappij dat sinds vorig jaar uitgesloten heeft. Een oliespoor + tweewielerDieZijnNekErNetNietOverBreekt = langdurig kromliggen.
De Saab heeft overigens wel gewoon dekking :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_118603294
Zo, er wordt ook iemand wakker bij de frontpage :')
Google onthult nieuwe Nexus-serie
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_118603363
Nou ja, auto een beetje schampen; wat nieuw plaatwerk/deuren en overspuiten en je zit al ver over die 2k heen :P Dan heb je het nog niet eens over een serieus ongeval waar idd wel (ernstig) letsel bij om de hoek komt kijken.

Ik maak mij wel een beetje zorgen over dat huurders het straks fors zwaarder krijgen :X
  maandag 29 oktober 2012 @ 23:18:56 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_118604795
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ik verbaas mij er eigenlijk over hoe relatief laag premies van gezondheidsverzekering maar ook autoverzekeringen zijn als ik hoor hoe vaak er beroep op wordt gedaan en dan hoe duur de schades zijn :P Ik heb nu in 6 jaar voor de 121 geschat zo'n 2.200 euro aan verzekeringspremie gelapt. Koud kunstje om daar in één ongeval voor een meervoud aan schade bij te veroorzaken die ik anders toch echt niet zomaar zou kunnen betalen :D
Vroegah... betaalde ik dertien gulden zeventig (of was het twaalf? :')) voor mijn zorgshit.. toen betaalden ze ook nog gewoon alles, en eigen risico had nog nooit iemand van gehoord..

Dat ze effe lekker de tering krijgen in dat gore kut Den Haag. :r

Goedenavond allen trouwens :W

[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 29-10-2012 23:24:10 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_118605511
Vroegah gingen we ook niet voor het minste of geringste naar de dokter :P We kunnen nu véél meer maar dat kost nu ook (wel) veel meer (een deel mede dankzij lobbyen van de industrie), we leven langer en we behandelen veel meer (met name in de psychiatrie en 'schoonheidchirurgie'). Medische kennis en kunde is geëxplodeerd en daardoor ook de prijzen. Je kunt het omlaag brengen maar dan moet je (zelf) levensreddende middelen gaan weigeren :P
  maandag 29 oktober 2012 @ 23:44:23 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_118605915
Pics from hell; 35 - 40 graden depending on the wind.

Onze werkplek al ruim 2 weken, ik ben meestal rigger, omdat ik mijn oudere collega niet wil laten klauteren.

Entreé

Da Pumps.

Leidingwerk was deels geprefabbed, maar door veel wijzigingen in kleppen e.d. klopt er geen hol meer van, en moet bijna alles verbouwd of afgeslepen worden; driedubbel werk dus :X

View from pipingbridge, daar maak ik aardig wat km's.

Vooruitblik;

Andere Seite;

Ordnung muss sein :Y

En relaxation area, daar zitten we eigenlijk veel te vaak. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En last but not least; voor Barca:

Cat-Powerrrrrr :7

Ow ennehh.. :P

En voor de vreetzakken, het menu van gisteravond; we gingen naar een resto waar ze pasta serveren, omdat we trek hadden in wat carbs, maar de keuken was dicht, en we werden richting BBQ gedirigeerd :9

En dawast wel weer effe :Y)
pi_118606002
Misschien komt het omdat ik niet helemaal lekker ben, maar dat ziet er echt goor uit :') :o !
  maandag 29 oktober 2012 @ 23:47:21 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_118606029
Lobster from the grill; try before you die :9
pi_118606099
Ik pas :').
pi_118607482
CAT dieselt power :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 01:47:29 #40
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118608333
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef densmee het volgende:

[..]

ze kunnen beter die eigen risico afschaffen en elke maand gewoon 10 euro hoger maken.
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef densmee het volgende:

[..]

in 3 jaar tijd heb ik dat dan alweer bespaart
Ja, want je weet wat je op gaat lopen, wat dat kost en je gaat ook echt dat bespaarde geld opzij leggen.

quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wel de juiste soort graag, anders komen we er nog niet van af.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118609060
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 01:47 schreef 2cv het volgende:

[..]

[..]

Ja, want je weet wat je op gaat lopen, wat dat kost en je gaat ook echt dat bespaarde geld opzij leggen.

[..]

Wel de juiste soort graag, anders komen we er nog niet van af.
zo moeilijk is dat toch niet om 100 euro per maand meer te sparen

Goedemorgen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 07:15:49 #42
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_118609174
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vroegah... betaalde ik dertien gulden zeventig (of was het twaalf? :')) voor mijn zorgshit.. toen betaalden ze ook nog gewoon alles, en eigen risico had nog nooit iemand van gehoord..

Goedenavond allen trouwens :W
twaalf gulden en zeventig cent :W

je wordt oud :')

enne goedemorgen c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 07:23:53 #43
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_118609220
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
Pics from hell; 35 - 40 graden depending on the wind.

Onze werkplek al ruim 2 weken, ik ben meestal rigger, omdat ik mijn oudere collega niet wil laten klauteren.

Entreé

[ afbeelding ]

Da Pumps.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leidingwerk was deels geprefabbed, maar door veel wijzigingen in kleppen e.d. klopt er geen hol meer van, en moet bijna alles verbouwd of afgeslepen worden; driedubbel werk dus :X

View from pipingbridge, daar maak ik aardig wat km's.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vooruitblik;

[ afbeelding ]

Andere Seite;

]

Ordnung muss sein :Y

[ afbeelding ]

En relaxation area, daar zitten we eigenlijk veel te vaak. :X

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En last but not least; voor Barca:

Cat-Powerrrrrr :7

[ afbeelding ]

Ow ennehh.. :P

En voor de vreetzakken, het menu van gisteravond; we gingen naar een resto waar ze pasta serveren, omdat we trek hadden in wat carbs, maar de keuken was dicht, en we werden richting BBQ gedirigeerd :9

condensors :9

en het voedsel ziet er enger uit op de foto :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 07:24:54 #44
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_118609224
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:44 schreef Sounddragon het volgende:

Mooie repo!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:04:20 #45
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_118609507
V16 diesel power :9
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_118609983
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 06:41 schreef densmee het volgende:

[..]

zo moeilijk is dat toch niet om 100 euro per maand meer te sparen

Goedemorgen
Als jij dat elke maand naar mij overmaakt is dat inderdaad niet zo moeilijk.
Elke keer als ik wat gespaard heb, komt er weer een 'onverwachte' redelijk grote uitgave; dan is het weer een bekeuring, dan is het weer de rekening van de fysio, dan zijn het weer een set lenzen, dan is het weer voor een jaar de pil, etcetera. Sparen is echt zo makkelijk niet voor iedereen.

Goedemorgen.
pi_118610027
Het kraantje bungelt nog steeds:

En watervallen midden in NY *O* :

pi_118610142
Cool plaatje die onderste :D

Goedemorgen :W
pi_118610264
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
Cool plaatje die onderste :D

Goedemorgen :W
Ja, iemand op die dixie moest wel heel nodig.
pi_118610311
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 08:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja, iemand op die dixie moest wel heel nodig.
_O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')