Zo Ipad ook verkocht binnen 4 uurtjes.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:00 schreef nelisb het volgende:
Iemand interesse in een IPad3? Ik ga een mini bestellen.
Enige wat ik doe is browsen en lezen. Dan vind ik het formaat ideaal en het gewicht ook.
Dat doe je snel! Waar heb je hem verkocht?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:45 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zo Ipad ook verkocht binnen 4 uurtjes.
Nu eens kijken of we zaterdag een IPad mini kunnen kopen in een winkel.
Ik twijfel ook nog wel een beetje. Maar ja de 3 wordt om 18 uur opgehaald, dus hoef er niet langer over na te denken.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat doe je snel! Waar heb je hem verkocht?
Ik zit serieus te twijfelen of ik niet ook gewoon de retina resolutie wil opofferen voor de veel fijnere form factor.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:11 schreef blow... het volgende:
[..]
Wordt ook de grond in geboord hoor.
Dit is toch wel gek hoor. Is dit de wraak van Forstall ofzo?quote:iPhone 5 users updating from their devices are required to first install an "updater" application to fix a bug that would otherwise prevent over-the-air updates. Once the updater has been applied users can download iOS 6.0.1 from their devices.
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is toch wel gek hoor. Is dit de wraak van Forstall ofzo?.
quote:Court Didn't Find Apple's Non-Apology Apology to Samsung Very Cute
Apple continues to look like a sore loser in its U.K. patent suit loss to Samsung as a judge has ordered Apple to re-write its apology that read more like a diss published on its website last month. "I’m at a loss that a company such as Apple would do this," Judge Robin Jacob said, reports Bloomberg's Jeremy Hodges. "That is a plain breach of the order." So, like a first grader who bad-mouthed her teacher and then wrote the least apologetic apology ever the first time around, Apple has to redo its sorry note. The court ordered the old one be taken down within 24 hours and that Apple replace it with a new one. In this new and improved apology, Apple has to acknowledge all the faults of the old one, which includes making the U.K court look out of step with other judges that have seen the case. Ouch.
Apple isn't accepting its new punishment very well. The company asked for 14 days to recraft its response, which the court denied. The company lawyer also didn't see anything wrong with the first one, which called Samsung "uncool," while pointing out all the other patent cases it won. "[The notice] is not designed to punish, it is not designed to makes us grovel," Apple lawyer Michael Beloff said in court. "The only purpose is to dispel commercial uncertainty." Which, sure, the note did. But it kind of failed to fulfill the apology part of the mandate with its sassy 'tude.
Nep-aluminium in plaats van nepleerquote:
Ik denk ontzettend veel nieuwe features, waar iedereen het over heeft, er van de 300 nieuwe features slechts 5 opvallen tijdens regelmatig gebruik en waar iedereen het na een week niet meer over heeft.quote:
Het viel mij ook op.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die draaiende tandwieltjes tijdens het updaten naar 6.0.1 was dat eerder ook al zo?
5 nieuwe features waar iedereen een stijve lul en sopkut van krijgt maar die al lang 5 jaar geleden beschikbaar waren als app of op andere platforms zoals panorama.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk ontzettend veel nieuwe features, waar iedereen het over heeft, er van de 300 nieuwe features slechts 5 opvallen tijdens regelmatig gebruik en waar iedereen het na een week niet meer over heeft.
Zoals bij elke nieuwe iOS zeg maar.
Jep. Functies die ze al een jaar eerder hadden moeten implementeren, neem een notification-center, of het uit kunnen zetten van je landscape/portrait draaifunctie.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
5 nieuwe features waar iedereen een stijve lul en sopkut van krijgt maar die al lang 5 jaar geleden beschikbaar waren als app of op andere platforms zoals panorama.
en laten we niet vergeten dat de iphone in het begin niet eens kon filmen maar alleen fotos kon maken
Echt zo'n urban legend dat Apple simpele vebeteringen revolutionair noemt.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:43 schreef OverRated het volgende:
Laat er alsjeblieft toggles in zitten voor Wifi e.d. 'Revolutinaire manieren om je instellingen te wijzigen' gaan ze dan zeggen. Ook al bestaat het al sinds de eerste jailbreak..
Hopelijk dit:quote:
Grote kans dat je dik teleurgesteld gaat worden als je dit daadwerkelijk allemaal verwacht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hopelijk dit:
- Widgets
- Siri voor Third Party Apps
- iTunes Match uitgebreid
- iPad: Meerdere gebruikers
- Aanpassen default apps
- Location-Based Settings Profiles
- Makkelijker wifi/bluetooth/etc uitzetten.
quote:Apple Loses Trademark Claim Against iFone in Mexico
Apple is having trouble in Mexico right before the holiday season. The company has lost rights to the name iPhone in the country, as it was already owned by a Mexican telecom company called iFone. iFone registered its trademark in 2003, four years before Apple iPhone was launched. In 2009, Apple filed a complaint with the Mexican Industrial Property Institute demanding that iFone stop using is name because it could confuse users. That claim was since denied, and iFone is looking to turn the tables.
http://www.theverge.com/2012/10/30/3577816/apple-itunes-11-delay-novemberquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:00 schreef Dimens het volgende:
Wanneer gaan ze nou eindelijk met die nieuwe iTunes komen?
quote:The new iTunes is taking longer than expected and we wanted to take a little extra time to get it right. We look forward to releasing this new version of iTunes with its dramatically simpler and cleaner interface, and seamless integration with iCloud before the end of November.
Wel beter dat ze extra tijd nemen om het beter te maken i.p.v iets leveren wat niet helemaal af is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2012/10/30/3577816/apple-itunes-11-delay-november
[..]
Had ik ook bij de Safari update. Heb hem dan hier maar vandaan gehaald...quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Update via de appstore loopt ook weer lekker. NSlookup error
Bij mij zegt het icoontje 1 update, maar toch zegt ie dat alle apps zijn bijgewerkt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Update via de appstore loopt ook weer lekker. NSlookup error
Ik vind het een beetje jammer dat de retina MBP minder beeld geeft dan de 13" Air. Het ziet er wel allemaal mooier uit, maar de effectieve resolutie vind ik toch wat belangrijker.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:47 schreef TC03 het volgende:
Vandaag de 13" rMBP bekeken. Wisten jullie dat deze fysiek niet alleen dunner is, maar ook smaller en minder diep?
Normale MBP: 32,5 x 22,7 x 2,4 cm
Retina MBP: 31,4 x 21,9 x 1,9 cm
Dit resulteert in een veel dunnere bezel. Ziet er echt zeer mooi uit.
Eens, maar de 13" rMBP is dus op alle fronten kleiner, dat vind ik toch wel opmerkelijk aangezien dit verschil bij de 15" MBP veel kleiner is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat de retina MBP minder beeld geeft dan de 13" Air. Het ziet er wel allemaal mooier uit, maar de effectieve resolutie vind ik toch wat belangrijker.
Dan zul je nog even moeten wachten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens, maar de 13" rMBP is dus op alle fronten kleiner, dat vind ik toch wel opmerkelijk aangezien dit verschil bij de 15" MBP veel kleiner is.
Maarja, ik ben ook niet helemaal tevreden met de manier waarop MacBooks worden gepositioneerd. De 13" MBP's zijn allemaal effectief slechts 1280*800, de MBA's hebben schermen van Acer-niveau, de 15" MBP is gewoon schreeuwend duur.
Ik wil al jaren een MacBook, maar er zit nooit iets tussen wat me écht aanspreekt. Zelfs al had ik al het geld van de wereld... 13", 1440*900 (retina hoeft niet, mag wel), 256 GB SSD of Fusion Drive, scherm van MBP-kwaliteit, rond de 1,5 kg. Dat wil ik.
13" MBA komt het dichst in de buurt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef blow... het volgende:
[..]
Dan zul je nog even moeten wachten.
quote:You can go into the display options and switch to 1440 x 900, which still looks nice, but you lose a hair of Retina crispness since you’re scaling to a non-native resolution. Think about it this way: where the Retina "best" setting fits each pixel of a 1280 x 800 image perfectly onto four pixels of a 2560 x 1600 screen, each pixel of a 1440 x 900 image fits imperfectly onto 3.6 pixels of the display, so it’s a little bit blurrier. You might not notice it, but it still isn’t what you’re paying for. And running at higher resolutions imparts a performance penalty, which isn't good news on this machine — more on that in a bit.
(You can also set the display to a max of 1680 x 1050, which I was very excited about since that’s the same workspace as my older 15-inch Pro, but it’s just too tiny for my eyes.)
Overall, the 13-inch Retina display stands alongside the 15-inch as one of the best displays to ever ship on a laptop, but the simple fact is that I never used the "best" Retina setting and instead left it at 1440 x 900. The good news is that the technology is improving quickly: Google and Samsung are already shipping a 300ppi 10-inch display on the Nexus 10 at the same resolution as this 13-inch Retina MacBook Pro. Apple just has to find a way to ship 255ppi displays: a 2880 x 1800 13.3-inch display on the 13-inch MacBook Pro would run natively at 1440 x 900, and a 3360 x 2100 15.6-inch display on the 15-inch Pro would run natively at 1680 x 1050.
Klopt, maar dan verlies je weer scherpte.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:16 schreef TC03 het volgende:
Overigens kan je de 13" rMBP ook op 1440*900 instellen:
[..]
Die wordt nog verkocht als budgetmodel, naast de 4e generatie iPad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:06 schreef blow... het volgende:
Ik snap je niet... Waarom de neuk hebben ze daar bakken met ipads 2?
En de 3 is weg?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die wordt nog verkocht als budgetmodel, naast de 4e generatie iPad.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:06 schreef blow... het volgende:
Ik snap je niet... Waarom de neuk hebben ze daar bakken met ipads 2?
Dat dus. En er was een openingsaanbieding of iets in die richting.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die wordt nog verkocht als budgetmodel, naast de 4e generatie iPad.
Raar.quote:
De reden dat ze de iPad '3' hebben geupdate is natuurlijk alleen om de connector te veranderen. Ze hebben die processor er alleen bij gedaan om het nog een beetje update-waardig te laten lijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:30 schreef blow... het volgende:
[..]
Raar.
Stel mensen willen een ipad retina maar hebben een dock met een 30 puns connector? Moet iedereen dan maar met adapters rondlopen?
Ja, oke, dat is waar. Snap alleen niet waarom ipods nog 30 pins (?) zijn. Kan ik verkeerd hebben, maarja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De reden dat ze de iPad '3' hebben geupdate is natuurlijk alleen om de connector te veranderen. Ze hebben die processor er alleen bij gedaan om het nog een beetje update-waardig te laten lijken.
iPods zijn niet 30-pins meer, maar hebben ook de lightning connector.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:11 schreef blow... het volgende:
[..]
Ja, oke, dat is waar. Snap alleen niet waarom ipods nog 30 pins (?) zijn. Kan ik verkeerd hebben, maarja.
Shuffle niet IIRC en de 4e generatie Touch wordt nog verkocht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:20 schreef no1uknow het volgende:
Enige iPod die nu nog 30 pins is, is de Classic. Rest is idd allemaal Lightning.
Ohke, dan had ik het inderdaad fout. Ja oke, dat is waar. Ik heb er serieus over gedacht mijn retina 64 GB cellular op te offeren voor de 32 GB mini (had ik wel wat geld overgehouden), maar als ik hem zo vast heb denk ik : nee, toch niet. Hij past toch niet in mijn broekzak.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
iPods zijn niet 30-pins meer, maar hebben ook de lightning connector.
En de reden dat ze de grote iPad nu al geupdate hebben, is natuurlijk omdat de Mini anders nog meer de verkoop van het grote model gaat kannibaliseren.
Kan. Wel de goede drivers pakken, maar het kan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef -Menn0- het volgende:
Mijn vader vraagt of je een draadloos Apple toetsenbord ook kan gebruiken op een Windhoos laptop (met blauwtand uiteraard). Ik neem aan van wel toch? Of is Apple zo bitchy dat dat niet kan?
Ja dat werkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef -Menn0- het volgende:
Mijn vader vraagt of je een draadloos Apple toetsenbord ook kan gebruiken op een Windhoos laptop (met blauwtand uiteraard). Ik neem aan van wel toch? Of is Apple zo bitchy dat dat niet kan?
Ziet er leuk uit?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:37 schreef Junkie het volgende:
Heeft 1 van jullie ervaring met AirServer?
Yep, werkt. Zelf uitgetest (met Windows 7).quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ja wij draaien dat permanent op onze HTPC (Mac Mini) zodat we op de iPads ook films kunnen kijken zonder converteren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:37 schreef Junkie het volgende:
Misschien interessant: http://www.inmethod.com/air-video/index.htmlquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:37 schreef Junkie het volgende:
Hebben ze altijd na keynotes. Niemand koopt nu nog spullen, maar wacht tot het nieuwe leverbaar is.quote:Op zondag 4 november 2012 14:16 schreef WSquater het volgende:
Wow, de waarde van Apple is in één maand tijd gewoon met 120 miljard dollar afgenomen!
Ja, werkt hakkelig als je bijvoorbeeld een game of film streamt, maar kan ook aan mij liggenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:37 schreef Junkie het volgende:
Niet met 119 miljard. We hebben het hier over bijna 13% omlaag.quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef blow... het volgende:
[..]
Hebben ze altijd na keynotes. Niemand koopt nu nog spullen, maar wacht tot het nieuwe leverbaar is.
Tja, maps, forstall, ondanks waanzinnige resultaten toch lager dan de verwachting van 'analisten'.quote:Op zondag 4 november 2012 15:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
Niet met 119 miljard. We hebben het hier over bijna 13% omlaag.
En wat zegt activiteitenweergave dan?quote:Op zondag 4 november 2012 15:50 schreef J.Appleseed het volgende:
Jezus Christus, ik erger me dood aan mijn MacBook![]()
Ding is zo traag als dikke stroop met enkel Chrome, iTunes en een Windows 8 VM aan (zoals gebruikelijk op 1 van de 4 cores en 4 van de 8 GB RAM).
Nog meer dan genoeg rekenkracht voor OS X normaal gezien, maar hier erger ik me dood op. Ik heb echt de neiging om 't ding door 't raam te gooien.
Beachballs everywhere, tekstinvoer hapert, de menubalk is niks mee aan te vangen (minuut vertraging met klikken) en zelfs apps opstarten duurt een eeuwigheid
Opnieuw opstarten heb ik tot drie keer toe geprobeerd, helpt niets.
Niet echt iets opvallends... hij moet wel aardig wat taken verwerken maar dat lijkt me geen reden om te haperen en stotteren.quote:Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wat zegt activiteitenweergave dan?
En geheugen?quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Niet echt iets opvallends... hij moet wel aardig wat taken verwerken maar dat lijkt me geen reden om te haperen en stotteren.
[ afbeelding ]
Hmm, daar heeft 'ie wel wat weinig vrij geheugen zie ik nu. Ik was meer in de richting van de processor aan het kijken... misschien moet ik dan toch maar al richting de 16 GB gaan uitbreiden?quote:
Je zit wel wat krap in je geheugen inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, daar heeft 'ie wel wat weinig vrij geheugen zie ik nu. Ik was meer in de richting van de processor aan het kijken... misschien moet ik dan toch maar al richting de 16 GB gaan uitbreiden?
[ afbeelding ]
Dan moet ik het 8GB-setje maar eens de deur uitdoen en 16GB gaan aanschaffen. Gelukkig komt morgen of overmorgen mijn loon binnen want dit gaat echt niet meerquote:Op zondag 4 november 2012 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je zit wel wat krap in je geheugen inderdaad.
Ik heb nu al interesse, voor hoeveel ga je ze verkopen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dan moet ik het 8GB-setje maar eens de deur uitdoen en 16GB gaan aanschaffen. Gelukkig komt morgen of overmorgen mijn loon binnen want dit gaat echt niet meer
Als iemand geïnteresseerd is in 8GB 1333MHz SODIMM geheugen voor een iMac of MacBook (Pro), laat me maar iets weten of hou V&A in de gaten
Geen idee... ik zou ook niet meer weten voor hoeveel ik ze heb gekocht (ik dacht iets van ¤ 40)quote:Op zondag 4 november 2012 16:12 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb nu al interesse, voor hoeveel ga je ze verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |