http://www.theverge.com/2012/10/30/3577816/apple-itunes-11-delay-novemberquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:00 schreef Dimens het volgende:
Wanneer gaan ze nou eindelijk met die nieuwe iTunes komen?
quote:The new iTunes is taking longer than expected and we wanted to take a little extra time to get it right. We look forward to releasing this new version of iTunes with its dramatically simpler and cleaner interface, and seamless integration with iCloud before the end of November.
Wel beter dat ze extra tijd nemen om het beter te maken i.p.v iets leveren wat niet helemaal af is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2012/10/30/3577816/apple-itunes-11-delay-november
[..]
Had ik ook bij de Safari update. Heb hem dan hier maar vandaan gehaald...quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Update via de appstore loopt ook weer lekker. NSlookup error
Bij mij zegt het icoontje 1 update, maar toch zegt ie dat alle apps zijn bijgewerkt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Update via de appstore loopt ook weer lekker. NSlookup error
Ik vind het een beetje jammer dat de retina MBP minder beeld geeft dan de 13" Air. Het ziet er wel allemaal mooier uit, maar de effectieve resolutie vind ik toch wat belangrijker.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:47 schreef TC03 het volgende:
Vandaag de 13" rMBP bekeken. Wisten jullie dat deze fysiek niet alleen dunner is, maar ook smaller en minder diep?
Normale MBP: 32,5 x 22,7 x 2,4 cm
Retina MBP: 31,4 x 21,9 x 1,9 cm
Dit resulteert in een veel dunnere bezel. Ziet er echt zeer mooi uit.
Eens, maar de 13" rMBP is dus op alle fronten kleiner, dat vind ik toch wel opmerkelijk aangezien dit verschil bij de 15" MBP veel kleiner is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat de retina MBP minder beeld geeft dan de 13" Air. Het ziet er wel allemaal mooier uit, maar de effectieve resolutie vind ik toch wat belangrijker.
Dan zul je nog even moeten wachten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens, maar de 13" rMBP is dus op alle fronten kleiner, dat vind ik toch wel opmerkelijk aangezien dit verschil bij de 15" MBP veel kleiner is.
Maarja, ik ben ook niet helemaal tevreden met de manier waarop MacBooks worden gepositioneerd. De 13" MBP's zijn allemaal effectief slechts 1280*800, de MBA's hebben schermen van Acer-niveau, de 15" MBP is gewoon schreeuwend duur.
Ik wil al jaren een MacBook, maar er zit nooit iets tussen wat me écht aanspreekt. Zelfs al had ik al het geld van de wereld... 13", 1440*900 (retina hoeft niet, mag wel), 256 GB SSD of Fusion Drive, scherm van MBP-kwaliteit, rond de 1,5 kg. Dat wil ik.
13" MBA komt het dichst in de buurt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef blow... het volgende:
[..]
Dan zul je nog even moeten wachten.
quote:You can go into the display options and switch to 1440 x 900, which still looks nice, but you lose a hair of Retina crispness since you’re scaling to a non-native resolution. Think about it this way: where the Retina "best" setting fits each pixel of a 1280 x 800 image perfectly onto four pixels of a 2560 x 1600 screen, each pixel of a 1440 x 900 image fits imperfectly onto 3.6 pixels of the display, so it’s a little bit blurrier. You might not notice it, but it still isn’t what you’re paying for. And running at higher resolutions imparts a performance penalty, which isn't good news on this machine — more on that in a bit.
(You can also set the display to a max of 1680 x 1050, which I was very excited about since that’s the same workspace as my older 15-inch Pro, but it’s just too tiny for my eyes.)
Overall, the 13-inch Retina display stands alongside the 15-inch as one of the best displays to ever ship on a laptop, but the simple fact is that I never used the "best" Retina setting and instead left it at 1440 x 900. The good news is that the technology is improving quickly: Google and Samsung are already shipping a 300ppi 10-inch display on the Nexus 10 at the same resolution as this 13-inch Retina MacBook Pro. Apple just has to find a way to ship 255ppi displays: a 2880 x 1800 13.3-inch display on the 13-inch MacBook Pro would run natively at 1440 x 900, and a 3360 x 2100 15.6-inch display on the 15-inch Pro would run natively at 1680 x 1050.
Klopt, maar dan verlies je weer scherpte.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:16 schreef TC03 het volgende:
Overigens kan je de 13" rMBP ook op 1440*900 instellen:
[..]
Die wordt nog verkocht als budgetmodel, naast de 4e generatie iPad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:06 schreef blow... het volgende:
Ik snap je niet... Waarom de neuk hebben ze daar bakken met ipads 2?
En de 3 is weg?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die wordt nog verkocht als budgetmodel, naast de 4e generatie iPad.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:06 schreef blow... het volgende:
Ik snap je niet... Waarom de neuk hebben ze daar bakken met ipads 2?
Dat dus. En er was een openingsaanbieding of iets in die richting.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die wordt nog verkocht als budgetmodel, naast de 4e generatie iPad.
Raar.quote:
De reden dat ze de iPad '3' hebben geupdate is natuurlijk alleen om de connector te veranderen. Ze hebben die processor er alleen bij gedaan om het nog een beetje update-waardig te laten lijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:30 schreef blow... het volgende:
[..]
Raar.
Stel mensen willen een ipad retina maar hebben een dock met een 30 puns connector? Moet iedereen dan maar met adapters rondlopen?
Ja, oke, dat is waar. Snap alleen niet waarom ipods nog 30 pins (?) zijn. Kan ik verkeerd hebben, maarja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De reden dat ze de iPad '3' hebben geupdate is natuurlijk alleen om de connector te veranderen. Ze hebben die processor er alleen bij gedaan om het nog een beetje update-waardig te laten lijken.
iPods zijn niet 30-pins meer, maar hebben ook de lightning connector.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:11 schreef blow... het volgende:
[..]
Ja, oke, dat is waar. Snap alleen niet waarom ipods nog 30 pins (?) zijn. Kan ik verkeerd hebben, maarja.
Shuffle niet IIRC en de 4e generatie Touch wordt nog verkocht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:20 schreef no1uknow het volgende:
Enige iPod die nu nog 30 pins is, is de Classic. Rest is idd allemaal Lightning.
Ohke, dan had ik het inderdaad fout. Ja oke, dat is waar. Ik heb er serieus over gedacht mijn retina 64 GB cellular op te offeren voor de 32 GB mini (had ik wel wat geld overgehouden), maar als ik hem zo vast heb denk ik : nee, toch niet. Hij past toch niet in mijn broekzak.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
iPods zijn niet 30-pins meer, maar hebben ook de lightning connector.
En de reden dat ze de grote iPad nu al geupdate hebben, is natuurlijk omdat de Mini anders nog meer de verkoop van het grote model gaat kannibaliseren.
Kan. Wel de goede drivers pakken, maar het kan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef -Menn0- het volgende:
Mijn vader vraagt of je een draadloos Apple toetsenbord ook kan gebruiken op een Windhoos laptop (met blauwtand uiteraard). Ik neem aan van wel toch? Of is Apple zo bitchy dat dat niet kan?
Ja dat werkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef -Menn0- het volgende:
Mijn vader vraagt of je een draadloos Apple toetsenbord ook kan gebruiken op een Windhoos laptop (met blauwtand uiteraard). Ik neem aan van wel toch? Of is Apple zo bitchy dat dat niet kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |