Ik ga niet weer het hele verhaal vertellen, maar dat was idd niet tof.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef minthy het volgende:
[..] Heel stom, maar daar was ik echt verdrietig van...Zat op kantoor en zag de rook omhoog gaan
Precies... Hoeft ook niet elke keeer weer opgerakeld te worden, maar het blijft jammer. Echt een leuke tijd gehad daarquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga niet weer het hele verhaal vertellen, maar dat was idd niet tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef borisz het volgende:
Welk Concert kost 45 cent?Wel oud maar blijft een leuke (matige) grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
One Directionquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
Het is vooral de gemaakte blijheid... "We don't even have to try, it's always a good time!" Was het maar zo simpel.
Terwijl dat nummer van Carly Rae Jepsen en Owl City is.quote:
Nog een faal van Rockquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Terwijl dat nummer van Carly Rae Jepsen en Owl City is.
Er is maar 1 leuke (matige) grap genialer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel oud maar blijft een leuke (matige) grap.
Verdient die leuke (matige) grap een garper?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is maar 1 leuke (matige) grap genialer.
Al járenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdient die leuke (matige) grap een garper?
Hoe ging ie dan?quote:
tvp'tjequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Oh jij kende deze legendarische leuke (matige) grap nog niet?quote:
Ik wilde ook metquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh jij kende deze legendarische leuke (matige) grap nog niet?![]()
Dat is wel uniek
Ik ken hem niet nee. 2002 was ik 9, toen kende ik Fok nog niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh jij kende deze legendarische leuke (matige) grap nog niet?![]()
Dat is wel uniek
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet nee. 2002 was ik 9, toen kende ik Fok nog niet.
Nee ik heb Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach! gebookmarkedquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit je op http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/ te struinen ofzo
Gecondoleerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Zie totaal tegen deze week op,mijn oma is gisteren overleden, nu kunnen we haar dinsdag nog zien en dan is donderdag de uitvaart
Sterkte komende weekquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Zie totaal tegen deze week op,mijn oma is gisteren overleden, nu kunnen we haar dinsdag nog zien en dan is donderdag de uitvaart
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Gecondoleerd en sterkte gozer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Kut man, sterkte!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Zit ff bij m'n mams een pizzabroodje naar binnen te werkenquote:
Mooi tijdstip zo 's avonds laat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit ff bij m'n mams een pizzabroodje naar binnen te werken
Tja, weekend he?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi tijdstip zo 's avonds laat.
Eetse
Jezusquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef henkde_j het volgende:
UI winterklaar gemaakt !
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef henkde_j het volgende:
UI winterklaar gemaakt !
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kon geen passende afbeelding van een Zuidwester vindenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Tis nog te vroeg voor mutsenKan je niet beter een plu doen ofzo?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Gewone Pino:
[ afbeelding ]
WK10 Pino:
[ afbeelding ]
Kerst Pino:
[ afbeelding ]
SR10 Pino:
[ afbeelding ].
en EK12 Pino
[ afbeelding ]
Zo. En door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Jammerquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kon geen passende afbeelding van een Zuidwester vinden
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]Zal ik weer naar de Kerst Pino gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vote Obama Pinoquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ik weer naar de Kerst Pino gaan?
wat heb je eigenlijk met Rutte?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef henkde_j het volgende:
UI winterklaar gemaakt !
Nietsquote:
Ik kan wel even prutsen, Heb PS toch nog open staanquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah! Goede tip. Even dat request-topic opzoeken.
Ik ben ook al bezigquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan wel even prutsen, Heb PS toch nog open staan
Waar kan ik u mee helpeeehquote:
ja, ik kan al die vrolijke meezingers niet meer uit elkaar houdenquote:
Ik heb ook alleen Strootjequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
Ik heb maar 1 ava, de verzopen chagrijnige kat die er altijd staat...
Hans vond hem tof
mijn welgemeende condoleancesquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef themauster het volgende:
Danku is vrij snel gegaan, ze zou morgen vanuit het ziekenhuis naar een verzorgingstehuis gaan. Maar gisteren ging het totaal misDit is wel het beste voor haar want dant hoeft ze ook niet langer te lijden.
Zeg, is een epileptische aanval de bedoeling ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
ff UI aangepast ivm Halloween (ja, het mag nog, Halloween is pas woensdagavond)
nee, pure angst is het strevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, is een epileptische aanval de bedoeling ofzo?
gecondoleerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Vorige week meegehad naar Duitsland, dubbel genieten dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, de reep, maar die jij noemt zijn ook lekker
wehehe. maar hij bent dus goed met photoshop? mag ik wellicht tegen kerst ofzo een beroep op je doen om iets gezelligs met mijn Shandy te doen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat maar 60px mag
Hehequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat maar 60px mag
Prima, leuk om in een loos uurtje wat in elkaar te knallenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe. maar hij bent dus goed met photoshop? mag ik wellicht tegen kerst ofzo een beroep op je doen om iets gezelligs met mijn Shandy te doen?
nee! dat is een goed idee. een Mijter op de Shandy ofzo. of dat het pepernoten regentquote:
PAS ALS HIJ IN NEDERLAND ISquote:
Ik vind dat het nog geen tijd voor een muts isquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
PAS ALS HIJ IN NEDERLAND IS
En het is altijd tijd voor een muts![]()
Hmm, nee gaat niet makkelijk meer nuquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hehe
Kan je Pino nog niet oranje maken? Daar ben ik aan gewend.
Chocoladepepernoten zijn hier al in huisquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind dat het nog geen tijd voor een muts isWanneer komt de sint eigenlijk? Ik begin nu lichtjes te craven naar pepernoten en chocoladepepernoten
Ik ben daar dus heel principieel inquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chocoladepepernoten zijn hier al in huis. Maar wel die van de Kruidvat, want het lekkerst.
Gewone pepernoten eet ik sws amper.
Doe maar watquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, nee gaat niet makkelijk meer nu
Of je moet geen probleem hebben met een blauwe snavel
is het weer die tijd van de maand?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:48 schreef henkde_j het volgende:
Vorig weekend een 5Kg zak bij de Makro gehaald
Truequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Die maar eens proberen want de chocoladetruffelpepernoten van Bolletje zijn wel erg lekker
broodje döner?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
Zullen we 't niet over lekkere dingen hebben? Ik ben geneigd de hele reep op te eten
Je bedoelt niet over pizza's, toblerones, magnums en chocolate chip cookies?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
Zullen we 't niet over lekkere dingen hebben? Ik ben geneigd de hele reep op te eten
Chocolate chip cookiesquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt niet over pizza's, toblerones, magnums en chocolate chip cookies?
ik probeer je eetlust te verpestenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, getver. Ik ben daar al eens ziek van geweest
Je mag hem zelf inkleurenquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Done.
En toch vind ik een oranje Pino het mooist
Thuis? Modemreset werkt niet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
Godskolere, internet ligt er weer uit hier...
Jup. Nope. Is al een tijdje geleden dat ie voor het laatst haperde, dat dan weer welquote:
Hmm, geef hen maar de schuld jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup. Nope. Is al een tijdje geleden dat ie voor het laatst haperde, dat dan weer wel![]()
Ik gok dat de katten weer aan het donderjagen geweest zijn in dat hoekje
Tja, ik donderjaag momenteel niet in hoekjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, geef hen maar de schuld ja.
Ik ga ook pitten, trusten alvast![]()
.
Beiden van mijn handquote:
Heb de boel net afgesloten, maar kan binnenkort wel even kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Heb je zin om mijn bakker te verwinteren?
Uit welke video?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ja mijn UI komt uit een clip van De Mosselman, de kerel is een bakker in mijn UI
Ik ben de enige Bakker hier.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Heb je zin om mijn bakker te verwinteren?
Lastig te verwinterenquote:
Oh natuurlijk liefjen!!1 Ook jij bent mijn mop!quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
IK BEN JALORERSZ WANT IK BEN TOCH JE MOPJEN
Ik ben slechts 1.77, maar de laatste zin geldt ook voor mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ja als hij idd 2m is.
Ik ben slechts 1.88m![]()
Bedtijd hier ook
Hij is inderdaad 2m, ik keek enorm tegen hem op. Ben zelf 1.80, dus ook niet echt kleinquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ja als hij idd 2m is.
Ik ben slechts 1.88m![]()
Bedtijd hier ook
LOLDWERG!!!11111111111111111quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben slechts 1.77, maar de laatste zin geldt ook voor mij.
Slaap lekker!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben slechts 1.77, maar de laatste zin geldt ook voor mij.
ik zit er alquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemorgen mensen, ik gaat weer naar Ljouwert!
quote:
Is dat je kloonquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet met mij maar met de starter van dat topic
Ik heb een bloedmooie vriendin hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een bloedmooie vriendin heJe bent ook een kloon van mij, dus ik weet allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: oh en bloedmooi, dat bepaal ik zelf heWat voor jou bloedmooi is kan voor mij eruit zien als een schijtende koe
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
M'n vriendin is terug van vakantie... misschien moet ik ook maar eens kaarsen gaan kopenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:11 schreef minthy het volgende:
Waar blijft Domien nu met het nieuws dat hij bekend zou maken?
Ik heb net van spanning een beetje in m'n broek gepoept
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n vriendin is terug van vakantie... misschien moet ik ook maar eens kaarsen gaan kopen![]()
Mag ik ruikenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:11 schreef minthy het volgende:
Waar blijft Domien nu met het nieuws dat hij bekend zou maken?
Ik heb net van spanning een beetje in m'n broek gepoept
twitter:AHurricaneSandy twitterde op maandag 29-10-2012 om 04:05:24I'M THINKIN OF GIVING Y'ALL OFF FROM WORK THE REST OF DA WEEK! reageer retweet
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef henkde_j het volgende:
twitter:AHurricaneSandy twitterde op maandag 29-10-2012 om 04:05:24I'M THINKIN OF GIVING Y'ALL OFF FROM WORK THE REST OF DA WEEK! reageer retweet
Sorry, maar het begon af te koelen en toen heb ik hem in de was gegooid. Het werd me een beetje te oncomfortabelquote:
Ik moest juist denken aan een nummer van (volgens mij) WetWetWetquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:45 schreef themauster het volgende:
Dit nummer is net het begin van Back for Good van Take That.
Hou dat soort geile praat eens voor jequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest juist denken aan een nummer van (volgens mij) WetWetWet
Dat jij er van alles bij gaat denken is niet mijn schuldquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hou dat soort geile praat eens voor jeIk ben ook niet van steen!
Wat nou jongen, ga je mij nu belachelijk lopen maken om zelf niet voor ouwe versleten te worden?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat nou jongen, ga je mij nu belachelijk lopen maken om zelf niet voor ouwe versleten te worden?
Denk niet dat 3FM daar voor betaaltquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:05 schreef themauster het volgende:
Als het echt waar is van die 100 miljoen extra bezuinigingen op de PO kunnen ze bij 3FM mooi beginnen met het stoppen van die festivals en gratis concerten weggeven.
Volgens mij mag 3FM geen gesponsorde prijzen weggeven...quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk niet dat 3FM daar voor betaalt
Zoveel zal dat niet kosten toch? Ik zou eerder denken dat ze geld toekrijgen voor het eindeloos promoten van die concerten en festivals en het megahit maken van de betreffende artiesten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:05 schreef themauster het volgende:
Als het echt waar is van die 100 miljoen extra bezuinigingen op de PO kunnen ze bij 3FM mooi beginnen met het stoppen van die festivals en gratis concerten weggeven.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:12 schreef alors het volgende:
[..]
Zoveel zal dat niet kosten toch? Ik zou eerder denken dat ze geld toekrijgen voor het eindeloos promoten van die concerten en festivals en het megahit maken van de betreffende artiesten.
Dus dit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Is er ook een lunchbox 3???
Lunchbox 1 heeft Two Door Cinema Club
Lunchbox 2 Snow Patrol....
Met 2 kutbands verdeeld over de 2 lunchboxen kan ik toch niet kiezen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:28 schreef minthy het volgende:
Als de muziek je even niet aanstaat, zap dan voor een paar minuten. Of ga rukken, poepen, de Donald Duck lezen, een legpuzzel maken, of een combinatie van dit alles
Klinkt aardig slecht, jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:27 schreef henkde_j het volgende:
Denk niet dat Ekdom het einde van de uitzending haalt
Maakt je doof toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:28 schreef minthy het volgende:
Als de muziek je even niet aanstaat, zap dan voor een paar minuten. Of ga rukken, poepen, de Donald Duck lezen, een legpuzzel maken, of een combinatie van dit alles
Volgens mij is dat een fabeltje.quote:
*zzzipquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een fabeltje.
Al heb ik wel een gehoorbeschadiging aan een kant...
Zappen kan ik nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:28 schreef minthy het volgende:
Concentreer je op je werkquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zappen kan ik niet
Rukken doen we niet op kantoor...
Poepen vind ik met 3 keer per dag ook wel best.... dus gaat niet altijd
Donald Duck ligt hier niet
Een puzzel hebben we ook niet leggen...
Combinatie wordt hem dus ook niet
Moet je je oren uit laten spuitenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een fabeltje.
Al heb ik wel een gehoorbeschadiging aan een kant...
Kijk, da's een tip waar ik (en m'n baas) wat mee kunnenquote:
Godsammequote:Op maandag 29 oktober 2012 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je je oren uit laten spuiten
Neem een deegroller en een mesje mee naar de plee en maak je eigen legpuzzel. Wees creatiefquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zappen kan ik niet
Rukken doen we niet op kantoor...
Poepen vind ik met 3 keer per dag ook wel best.... dus gaat niet altijd
Donald Duck ligt hier niet
Een puzzel hebben we ook niet leggen...
Combinatie wordt hem dus ook niet
Gadverdammequote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Neem een deegroller en een mesje mee naar de plee en maak je eigen legpuzzel. Wees creatief
Ditquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:28 schreef minthy het volgende:
SC is bakker?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Neem een deegroller en een mesje mee naar de plee en maak je eigen legpuzzel. Wees creatief
Dan ruk je niet vaak genoegquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Integendeel, ik hoor extreeeeeem goed.
Die van Henk ookquote:
Nee, beroepspoeper gok ik. Daar lijkt het iig sterk op als je dat 3 maal daags doetquote:
Sjongejonge...quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je je oren uit laten spuiten
Klopt ik dacht dat je een ander wasquote:
Ik heb een stofwisseling waar je "U" tegen zegtquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, beroepspoeper gok ik. Daar lijkt het iig sterk op als je dat 3 maal daags doet
Respectquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een stofwisseling waar je "U" tegen zegt
Veel plezier!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:41 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens een tijdje naar Waterstam FM luisteren![]()
Lees: in de auto naar Grunn!
Typefout, zie ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
Waterstam FM? Live vanuit een natte grot?
Na de verkiezingen weer de oude hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Klopt ik dacht dat je een ander was
Jonguh, daar hebben we het al vaker over gehad... Meer dan 30cm trek ik nietquote:
Ah, waar kan ik me aanmeldenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Jonguh, daar hebben we het al vaker over gehad... Meer dan 30cm trek ik niet
quote:
Ook al 2 weken niet gezienquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet janken mop, je hebt al een meissie
Oh jeetje, wanne ellende...quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook al 2 weken niet gezien
Kutvakantie
Ik zal niet meer klagenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje, wanne ellende...![]()
Maar gelukkig komt ze vast binnenkort weer, kan je de schade inhalen![]()
Wees blij dat je met iemand de schade kan inhalen trouwens
Ah joh, ik geloof dat ikzelf net zo hard zou mekkeren als ik een vent zou hebben die op vakantie zou gaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal niet meer klagen
Aai over je bolletje
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, dit gaat nummer 2 worden van vandaag Minthy
Ik zeg doen! Die ellende moet er toch uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
Het is dat ik al ben wezen schijten, maar dat was prima schijtmuziek geweest.
Of zal ik voor een recordje gaan Noes? 4 keer op een dag?
Goed puntquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Die ellende moet er toch uit
Dafuq? Hoe lang zit jij op die potquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed punt
Bijna 3 uur
Dat betekent dat ik dan nog maar 2 uur hoef![]()
8 uur per dagquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dafuq? Hoe lang zit jij op die pot
Ik verkondig alleen maar goede puntenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed punt
Bijna 3 uur
Dat betekent dat ik dan nog maar 2 uur hoef![]()
Speciaal voor Sersj gedraaidquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tieft toch goddomme es een heel eind op met ditgrafnummer
![]()
.
Vrouw. Dat je 't programma niet leuk vindt, prima, maar je noemt een vrouw geen hoerquote:
Hangt van de beroepskeuze afquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrouw. Dat je 't programma niet leuk vindt, prima, maar je noemt een vrouw geen hoer
Ja je zoekt een boer?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef minthy het volgende:
Vrouw zoekt boer hier![]()
En kom niet met *burp* aan
Nou, boerderijtje met vee is wel altijd een droom geweestquote:
Kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, boerderijtje met vee is wel altijd een droom geweest![]()
Gewoon iemand hier van de streek is prima. Met westerlingen klikt het over het algemeen voor geen meter (nofi), of ze zijn me te netjes of ik ben te lomp
En de tongvallen raken in de knoop
Klopt wel, denk ik. Soms schrikken mensen al van mijn taalgebruikquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen
M'n vriendin komt uit Veldhoven...Dat levert ook de nodige problemen op, ondanks dat ze al 6 jaar in de randstad woont (Delft/Den Haag).
Inderdaad het "accent" (vooral voor haar lastig...) en je merkt ook dat (no offense) ze veel netter zijn
Ze moet het meer hebben van de Haagse koude kak denk ikik ben wat dat betreft te "normaal" en "stads"... (dus eigenlijk zijn jullie niet lomp daar in het oosten, maar wij hier in de randstad
)
Oh, doe het!! Zou graag de sfeerfoto's willen zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
@Henkde_J:
Liveconcert Coldplay in de bioscoop
Samen gaan? Zal onze band goed doen
Ik heb daarmee andere ervaringen, in het zuiden hebben mensen over het algemeen een hele andere mentaliteit dan in het noorden. Is niet erg, maar over het algemeen klik ik beter met oosterlingenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:45 schreef CindieY het volgende:
Wat mij betreft sowieso bullshit, zogenaamde regiogebonden karaktereigenschappen.
Mwah, het lijkt meer een excuus te zijn. Zoals SC 'hoer' zegt omdat ie een lompe Hagenees is en dat heeft een ander dan maar te accepteren (kort gezegd).quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb daarmee andere ervaringen, in het zuiden hebben mensen over het algemeen een hele andere mentaliteit dan in het noorden. Is niet erg, maar over het algemeen klik ik beter met oosterlingen
Da's wel heel kort door de bocht, maar het feit dat mensen schrikken van het woord "hoer" of ziektes als "tering" en "tyfus" die te pas en onpas worden gebruikt vind ik wel een vershil...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt meer een excuus te zijn. Zoals SC 'hoer' zegt omdat ie een lompe Hagenees is en dat heeft een ander dan maar te accepteren (kort gezegd).
Ohja, sure. Als we het maar niet serieus nemen, dan is het niet erg om een willekeurige vrouw hoer te noemen. Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's wel heel kort door de bocht, maar het feit dat mensen schrikken van het woord "hoer" of ziektes als "tering" en "tyfus" die te pas en onpas worden gebruikt vind ik wel een vershil...
Ik ben geen fan van met kanker schelden en doe het zelf ook niet (of zo min mogelijk), maar ik snap wel dat het geen ruk met die ziekte te maken heeft maar het gewoon een uiting is... net als vele andere scheldwoorden hier overigens
Maar op het moment dat ik zeg "boer zoekt hoer" en er wordt op ingegaan denk ik dat je sommige dingen wel te serieus neemt
Maar goed, prostituee is zo'n lang woord he
Tja, dan ben ik ook enorm lomp, want als ik een tut op straat zie lopen met een rokje waarbij je nog net de bilspleet niet ziet en joekels van hakken aanheeft, dan floept er bij mij ook nog wel eens "jezus, wat een hoer" uit. Krijg ik ook best eens commentaar op, maar dat boeit me geen zakquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt meer een excuus te zijn. Zoals SC 'hoer' zegt omdat ie een lompe Hagenees is en dat heeft een ander dan maar te accepteren (kort gezegd).
Dat is dan wel een verschil, want dat zou ik nooit zeggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, dan ben ik ook enorm lomp, want als ik een tut op straat zie lopen met een rokje waarbij je nog net de bilspleet niet ziet en joekels van hakken aanheeft, dan floept er bij mij ook nog wel eens "jezus, wat een hoer" uit. Krijg ik ook best eens commentaar op, maar dat boeit me geen zak
Das omdat je een man bent... Allemaal hetzelfdequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is dan wel een verschil, want dat zou ik nooit zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |