Ik ga niet weer het hele verhaal vertellen, maar dat was idd niet tof.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef minthy het volgende:
[..] Heel stom, maar daar was ik echt verdrietig van...Zat op kantoor en zag de rook omhoog gaan
Precies... Hoeft ook niet elke keeer weer opgerakeld te worden, maar het blijft jammer. Echt een leuke tijd gehad daarquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga niet weer het hele verhaal vertellen, maar dat was idd niet tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef borisz het volgende:
Welk Concert kost 45 cent?Wel oud maar blijft een leuke (matige) grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
One Directionquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
Het is vooral de gemaakte blijheid... "We don't even have to try, it's always a good time!" Was het maar zo simpel.
Terwijl dat nummer van Carly Rae Jepsen en Owl City is.quote:
Nog een faal van Rockquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Terwijl dat nummer van Carly Rae Jepsen en Owl City is.
Er is maar 1 leuke (matige) grap genialer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel oud maar blijft een leuke (matige) grap.
Verdient die leuke (matige) grap een garper?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is maar 1 leuke (matige) grap genialer.
Al járenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdient die leuke (matige) grap een garper?
Hoe ging ie dan?quote:
tvp'tjequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Oh jij kende deze legendarische leuke (matige) grap nog niet?quote:
Ik wilde ook metquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh jij kende deze legendarische leuke (matige) grap nog niet?![]()
Dat is wel uniek
Ik ken hem niet nee. 2002 was ik 9, toen kende ik Fok nog niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh jij kende deze legendarische leuke (matige) grap nog niet?![]()
Dat is wel uniek
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet nee. 2002 was ik 9, toen kende ik Fok nog niet.
Nee ik heb Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach! gebookmarkedquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit je op http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/ te struinen ofzo
Gecondoleerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Zie totaal tegen deze week op,mijn oma is gisteren overleden, nu kunnen we haar dinsdag nog zien en dan is donderdag de uitvaart
Sterkte komende weekquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Zie totaal tegen deze week op,mijn oma is gisteren overleden, nu kunnen we haar dinsdag nog zien en dan is donderdag de uitvaart
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Gecondoleerd en sterkte gozer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Kut man, sterkte!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Zit ff bij m'n mams een pizzabroodje naar binnen te werkenquote:
Mooi tijdstip zo 's avonds laat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit ff bij m'n mams een pizzabroodje naar binnen te werken
Tja, weekend he?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi tijdstip zo 's avonds laat.
Eetse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |